Wat is er met je schoen?quote:
De druk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:57 schreef heywoodu het volgende:
De kampioene hep een groot probleem.
[ afbeelding ]
Op de trials ging echt ALLES om Felix, zelfs na de races waar ze vrij matig was en niet won was ze steevast de eerste waar een microfoon bij stond. Heel irritant.quote:
De Amerikaanse Dafne dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de trials ging echt ALLES om Felix, zelfs na de races waar ze vrij matig was en niet won was ze steevast de eerste waar een microfoon bij stond. Heel irritant.
Alleen ook bij verlies wel iemand met klassequote:
Vind je het heel gek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de trials ging echt ALLES om Felix, zelfs na de races waar ze vrij matig was en niet won was ze steevast de eerste waar een microfoon bij stond. Heel irritant.
Nog 3 heats.quote:
Wie gaat haar opvolgen als ster van de vrouwenatletiek in de VS, McLaughlin?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sha’Carri Richardsonquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie gaat haar opvolgen als ster van de vrouwenatletiek in de VS, McLaughlin?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie gaat haar opvolgen als ster van de vrouwenatletiek in de VS, McLaughlin?
Ik heb een heel sterk vermoeden dat dat weer zo'n typische Amerikaanse sprintster wordt die één of twee jaar enorm goed is en dan met moeite onder de 11 komtquote:
Valse Lingo.quote:
Pieken in de NCAA, lekker is dat altijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een heel sterk vermoeden dat dat weer zo'n typische Amerikaanse sprintster wordt die één of twee jaar enorm goed is en dan met moeite onder de 11 komt
Hij kan er geen steek van hahaha!quote:
De Witte: ‘Dat ding zit de hele tijd op m’n kin.’quote:
Maar atletiek is met het Gouden Duo gewoon op ES1.quote:
Maar dat loopt ruim 10 seconden achter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar atletiek is met het Gouden Duo gewoon op ES1.
Dat hebben ze niet gezegd. Ze zeiden alleen "we gaan nu naar het hockey"quote:
Onzin. Gummibeer zei dat atletiek naar Canvas ging.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd. Ze zeiden alleen "we gaan nu naar het hockey"
Rechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom mogen zij dat wel en de NOS niet?
Zij hebben ook nog altijd een aantal livestreams, dus zal wel een duurdere sublicentie zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is maar net hoeveel geld je er voor neer wilt leggen. De Belgen hebben ook allerlei streams.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier niet en ik zat echt wel op te letten. Erg vreemd, zal wel iets met mijn geluid zijn dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Onzin. Gummibeer zei dat atletiek naar Canvas ging.
Oh wist ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij hebben ook nog altijd een aantal livestreams, dus zal wel een duurdere sublicentie zijn
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ES1quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?quote:
Gaan steeds naar reclame en wisselen steeds van sport.quote:
Net als de NOS dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaan steeds naar reclame en wisselen steeds van sport.
Ik zit anders al goed anderhalf uur atletiek te kijken met een enkele korte reclame tussendoor. En belangrijker, met fijne commentatoren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, kijk ik niet meer naar.quote:
Geen reclame op de beebquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zal dan de zege van de nacht zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit anders al goed anderhalf uur atletiek te kijken met een enkele korte reclame tussendoor. En belangrijker, met fijne commentatoren.
Tot 7 uur in de ochtend valt dat wel mee. Vanaf 7 uur mijd ik ES1 inderdaad standaard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die praten nog meer in de studio dan de NOS.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen reclame op de beeb![]()
Maar het lullen is daar wel 10x zo erg
zeker als ze iets winnen dan herhalen ze het ook nog 20x keerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 03:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die praten nog meer in de studio dan de NOS.
Ik krijg het er ook heet van.quote:
quote:
Er zijn nog genoeg pogingen.quote:
Dat moet lukken jaquote:
In die tijd zwemt @DeLuna 200 meterquote:
Pino naar de OS in Parijsquote:
Toen Santos nog goed wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:36 schreef Dagoduck het volgende:
Beetje als Bonevacia in 2012.
[ afbeelding ]
Daar mag je PR-technisch gezien nog wel 17 seconden bij op tellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die tijd zwemt @:DeLuna 200 meter
Nouja, niet helemaal, anders hadden we haar deze weken misschien wel gezien
Kun je toch goed meekomen op de moderne vijfkampquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar mag je PR-technisch gezien nog wel 17 seconden bij op tellen
Dat Xie ik ook wel gebeuren.quote:
Nu nog nipter.quote:
Mag nog wel iemand uitpakken met een 7mquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:52 schreef wimderon het volgende:
Wat is het verspringen bij de dames toch weer extreem close.
Dezelfdequote:
Maar hij bewoog wel, zoals in de slomo te zien wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:54 schreef Starflyer het volgende:
Hij was niet vals. Dat was ook te zien aan de reactietijd boven de 0.1s
Die is ook door.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is toch bedrog voor de nummer 4?
Hij was snel weg, ja. Maar blijkbaar binnen de grenzenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar hij bewoog wel, zoals in de slomo te zien was
0.142 ofzo. Er waren die race een paar sneller weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 04:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was snel weg, ja. Maar blijkbaar binnen de grenzen
Canvasquote:
Hier nog prima.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:02 schreef Dagoduck het volgende:
Die resultatenpagina van het verspringen doet het niet meer bij mij.
Gewoon door.quote:
Jup, dan maar gene hokkie meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik dacht 'even kijken wat er bij de NOS gebeurt'quote:
Misschien moeten ze eens niet zo achterlijk veel reclame inkopen voor de OS. En gewoon zoveel mogelijk laten zien aan de kijker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht 'even kijken wat er bij de NOS gebeurt'
Meteen reclame, want het is natuurlijk 5u. Elke dag hetzelfde.
Voor de NOS telt toch alleen het vlaggetje. En wellicht voor 95% van de bevolking ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens niet zo achterlijk veel reclame inkopen voor de OS. En gewoon zoveel mogelijk laten zien aan de kijker.
Die kijken toch niet op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor de NOS telt toch alleen het vlaggetje. En wellicht voor 95% van de bevolking ook?
Ik denk niet dat 95% van de bevolking naar de Spelen kijkt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voor de NOS telt toch alleen het vlaggetje. En wellicht voor 95% van de bevolking ook?
Ik weet dat ik het ook jaren geleden al wel leuk vond om een keer wat van de andere onderdelen te zien. En toen keek ik zelf nog maar af en toe. Dan denk ik aan Sydney, Athene vooral.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sydney, toen was ik 5 ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het ook jaren geleden al wel leuk vond om een keer wat van de andere onderdelen te zien. En toen keek ik zelf nog maar af en toe. Dan denk ik aan Sydney, Athene vooral.
Kut, zakte juist net onderuit.quote:
Hier nemen we geen genoegen meequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:18 schreef heywoodu het volgende:
1. Warholm 46.85
2. Benjamin 46.98
3. Dos Santos 47.20
Uit het raam gegooid!quote:
4e, ach.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil een medaille voor McMaster. De rest boeit niet.
Waardeloze finale.quote:
Altijd mooie plek.quote:
Ik denk dat Bob Beamon's record de laatste was die zo bizar was. En dit staat hoger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:23 schreef Aguero het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo onder de indruk ben geweest van een record
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |