Hendig sjiek kom ik wat vaker in persoon in Shanghai en slenter dan wat over de underground market en dergelijke.

Mijn go-to gastje om IPTV te verlengen e.d. . En zo was ik ook een beetje klaar met mijn Xiaomi Mi 13 Ultra die toch niet zo de ultieme opvolger voor m'n
Huawei P30 Pro was als ik gedacht had. Nu heb ik ter plekke in Shanghai een Vivo X200 Ultra gehaald.
Maar verder bestel ik ook best wel wat. Nu veelal voor de nieuwe/oude hobby: modelvliegen. Nu wat serieuzer aangepakt en ben ook sinds begin dit jaar bij een club. Heb over de winter alvast een aardige 'hangaar'/vloot opgebouwd.

![P6he5VZ.jpg]()
Maar goed, dan heb je veel kabeltjes, plugjes, accus e.d. nodig.

Je moet in Oostenrijk je modellen ook voorzien van je registratie. Daar heb ik nu een labelprinter voor:
https://www.aliexpress.com/store/1102126647 <- Niimbot store. Ben gegaan voor de D11_H. Niet alleen handig voor modelvliegtuigenkentekens maar ook bijv om met een QR code en naam een tag te maken voor op een koffer bijvoorbeeld.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz