Hier eenzelfde probleem, 9 en 12 maart bericht gekregen dat het pakket in het land is, vervolgens niks meer gehoord/ontvangenquote:Op zondag 1 mei 2022 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Half maart een aantal pakketten via Ali het land ingekomen, maar nog niet binnen, zijn er problemen met de post of zoek geraakt?
Gaat bij mij om zes bestellingen en ook nog eens op twee verschillende adressen.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:46 schreef THEFXR het volgende:
ben echt benieuwd of we die nog gaan krijgen.
Dit is al een tijdje een probleem ja. Vreemd genoeg heb ik een combined delivery wel binnen twee weken binnen gekregen, maar het losse kleine spul is drama op het moment.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Half maart een aantal pakketten via Ali het land ingekomen, maar nog niet binnen, zijn er problemen met de post of zoek geraakt?
als je een 10 day guaranteed delivery hebt, dan kan je toch wel via support een dispute aanmaken? wel een klus om langs EVA te komenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje een probleem ja. Vreemd genoeg heb ik een combined delivery wel binnen twee weken binnen gekregen, maar het losse kleine spul is drama op het moment.
En ik heb nog een pakket met een "10 day delivery guarantee", dat volgens mij nu op zo'n 80 dagen zit waarvan ik ook echt denk dat ze het kwijtgeraakt zijn (maar nog geen dispute kan aanmaken omdat die uiterlijke levertijd nog niet is afgelopen). Als compensatie heb ik alvast een coupon van wel $1,00 gekregen
Nee, dan wordt er gewoon aangegeven dat de periode voor kopersbescherming nog niet is afgelopen en dat je moet wachten tot het einde van die teller.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je een 10 day guaranteed delivery hebt, dan kan je toch wel via support een dispute aanmaken? wel een klus om langs EVA te komen
false advertisingquote:Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er gewoon aangegeven dat de periode voor kopersbescherming nog niet is afgelopen en dat je moet wachten tot het einde van die teller.
Nee hoor DIG.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat is correctquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef dimmak het volgende:
Maar het China subforum gaat dus sluiten?
Goede oude tijden met Jack Peng (Dealperfect etcquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld...... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.
Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen.Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser.
Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.
Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg.
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.quote:
Ja baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.
gratis varkensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:31 schreef larry_flynt het volgende:
Poah wat heb ik het hier in mijn studententijd naar mijn zin gehad! Heerlijk troep kopen en genieten met uitpakken. Nu sporadisch nog wat dingen die ik echt nodig heb. Dingen voor de barbecue, telefoonhoesjes, oortjes en nep lego. Maar bijna geen echte 'zooi' meer.
Valt me ook op dat alles vrij duur is nu. Action is some goedkoper dan aliexpress.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld...... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.
Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen.Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser.
Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.
Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg.
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |