abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204599851
Ik was mn zolder aan t opruimen en kwam een mediaspeler Neo X8 plus tegen. Ook nog een Mele F10 afstandsbediening. Allebei zgan in doos. Ooit gekochtr naar aanleiding van dit topic :P

Wat kun je hiervoor nog krijgen?
Heb nl geen idee. Of mocht iemand hier toevallig interesse hebben. :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 1 mei 2022 @ 17:51:31 #52
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204600075
Half maart een aantal pakketten via Ali het land ingekomen, maar nog niet binnen, zijn er problemen met de post of zoek geraakt?
  zondag 1 mei 2022 @ 22:37:03 #53
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_204603537
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Half maart een aantal pakketten via Ali het land ingekomen, maar nog niet binnen, zijn er problemen met de post of zoek geraakt?
Hier eenzelfde probleem, 9 en 12 maart bericht gekregen dat het pakket in het land is, vervolgens niks meer gehoord/ontvangen
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_204603830
Ook hier hetzelfde probleem. Pakketten tussen 28 februari en begin maart overgedragen aan ‘lokale vervoerder’. Niets ontvangen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 2 mei 2022 @ 00:46:27 #55
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204604236
ben echt benieuwd of we die nog gaan krijgen.
pi_204605168
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:46 schreef THEFXR het volgende:
ben echt benieuwd of we die nog gaan krijgen.
Gaat bij mij om zes bestellingen en ook nog eens op twee verschillende adressen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  maandag 2 mei 2022 @ 13:03:06 #57
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_204606878
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Dit is al een tijdje een probleem ja. Vreemd genoeg heb ik een combined delivery wel binnen twee weken binnen gekregen, maar het losse kleine spul is drama op het moment.

En ik heb nog een pakket met een "10 day delivery guarantee", dat volgens mij nu op zo'n 80 dagen zit waarvan ik ook echt denk dat ze het kwijtgeraakt zijn (maar nog geen dispute kan aanmaken omdat die uiterlijke levertijd nog niet is afgelopen). Als compensatie heb ik alvast een coupon van wel $1,00 gekregen :{
Don't let my username fool you...
  maandag 2 mei 2022 @ 13:59:51 #58
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204607379
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 13:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Dit is al een tijdje een probleem ja. Vreemd genoeg heb ik een combined delivery wel binnen twee weken binnen gekregen, maar het losse kleine spul is drama op het moment.

En ik heb nog een pakket met een "10 day delivery guarantee", dat volgens mij nu op zo'n 80 dagen zit waarvan ik ook echt denk dat ze het kwijtgeraakt zijn (maar nog geen dispute kan aanmaken omdat die uiterlijke levertijd nog niet is afgelopen). Als compensatie heb ik alvast een coupon van wel $1,00 gekregen :{
als je een 10 day guaranteed delivery hebt, dan kan je toch wel via support een dispute aanmaken? wel een klus om langs EVA te komen :D
  maandag 2 mei 2022 @ 16:50:02 #59
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_204608731
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 13:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]
als je een 10 day guaranteed delivery hebt, dan kan je toch wel via support een dispute aanmaken? wel een klus om langs EVA te komen :D
Nee, dan wordt er gewoon aangegeven dat de periode voor kopersbescherming nog niet is afgelopen en dat je moet wachten tot het einde van die teller.
Don't let my username fool you...
  maandag 2 mei 2022 @ 17:09:20 #60
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204608921
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 16:50 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Nee, dan wordt er gewoon aangegeven dat de periode voor kopersbescherming nog niet is afgelopen en dat je moet wachten tot het einde van die teller.
false advertising
pi_204631084
Deze week krijg ik mogelijk toch mijn eerste levering na maanden….
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 13:50:28 #62
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_205004418
Kickje DIG
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205004844
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kickje DIG
GAM* :+
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 14:33:51 #64
pi_205004855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef dimmak het volgende:

[..]
GAM* :+
Nee hoor DIG.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205004869
Maar het China subforum gaat dus sluiten?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 14:35:39 #66
pi_205004875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:34 schreef dimmak het volgende:
Maar het China subforum gaat dus sluiten?
Dat is correct
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 9 juni 2022 @ 17:07:14 #67
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_205006008
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld... :P ... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.

Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen. ;( Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser. :D Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.

Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg. :P
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:25:44 #68
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_205010628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:
Was ergens te verwachten... vroeger hadden we in een paar dagen een deel volgeluld... :P ... 't is nu minder interessant. Meeste meuk ligt ook wel bij de Action o.i.d. in de vakken, merken zitten zelf met een shop op Amazon of met een eigen site en warehouse in de EU. Voor je eckte 'alleen in China'-meuk ga je eigenlijk niet meer naar een 3rd party Chinese webshop... meestal gewoon AliExpress waar de merken zelf een store hebben ook of i.i.g. de prijzen naar beneden geconcurreerd worden. Dat hele goede met importeren/belasting/heffingen heeft het er ook niet leuker op gemaakt.

Mijn laatste bestelling is een eScooter. Helaas werd mijn Kuickwheel S1-C Pro in februari gestolen. ;( Sindsdien gewacht op een goed alternatief... erm, die is er eigenlijk niet. Als je 500W of meer wilt, met goede vering, waterdicht, NFC, haakje voor boodschappen, etc voor een schappelijke prijs wilt, kom je haast niet om Kuickwheel heen... dat is tot ik erachter kwam dat Kugoo Kirin de S1-D (met combinatieslot i.c.m. metaaldraad) ge-rebrand heeft naar de Kirin M3 (G1). Die was alleen 759 op de officiële site en alleen heel kort op AliExpress bij een third party voor rond de ¤569 geweest. Die willen die prijs echter niet meer geven, overal ¤699. Op goed geluk toch nog eens voorbijgesurft op hun eigen website... https://www.kugookirineu.com en opeens in de sale voor ¤599 met t/m 20.6 nog 5% korting met 'SUMMER5'. Dus toch maar gelijk toegeslagen. Gelukkig is het hier legaal om tot 600W met die dingen te rijden, gelijkgesteld aan fietser. :D Laatste tijd met m'n Lidl eBike dan maar onderwegs, maar dat is gedoe met het fietsenhok in de kelder heen en weer geouwehoer.

Verder... de hobby van de laatste jaren is (mechanische horloges), dus daarvan vaak wat onderweg. :P
Meest recente order: https://www.aliexpress.com/item/1005003612740645.html een Seizenn van de Merkur groep.
Goede oude tijden met Jack Peng (Dealperfect etc c_/ )... :') Toen het nog 'nieuws' kon zijn ook.

Hier komt af en toe nog wat Lepin direct van alie en obscure technische dingen die hier niet of voor dikke markup te krijgen zijn. Normale china troep zoals jij ook al aangeeft via europese shops-in shops (bol, amazon etc.. verdienen de tussenpartijen weer aan ons :N ).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_205047111
Poah wat heb ik het hier in mijn studententijd naar mijn zin gehad! Heerlijk troep kopen en genieten met uitpakken. Nu sporadisch nog wat dingen die ik echt nodig heb. Dingen voor de barbecue, telefoonhoesjes, oortjes en nep lego. Maar bijna geen echte 'zooi' meer.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:31:07 #70
pi_205595413
Schopje GC
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:34:56 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_205595442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schopje GC
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 23:43:33 #72
pi_205595491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 23:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen.
Ja baas
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_205595535
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 11:31 schreef larry_flynt het volgende:
Poah wat heb ik het hier in mijn studententijd naar mijn zin gehad! Heerlijk troep kopen en genieten met uitpakken. Nu sporadisch nog wat dingen die ik echt nodig heb. Dingen voor de barbecue, telefoonhoesjes, oortjes en nep lego. Maar bijna geen echte 'zooi' meer.
gratis varkens :D
pi_206208197
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef shiz het volgende:

Valt me ook op dat alles vrij duur is nu. Action is some goedkoper dan aliexpress.
  dinsdag 3 januari 2023 @ 17:31:55 #75
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_207406701
What's up shoppers?

Dang. Hier (Oostenrijk) is vanaf januari schijnbaar een of andere nieuwe regeling in kracht getreden waarbij businesses die spul hierheen direct naar de consument sturen een of andere verantwoordelijke partij aanwijzen die ervoor moet zorgen dat er middelen en systemen in plaats zijn om de verpakking als afval te verwerken... of zoiets dergelijks. Resultaat: momenteel kun je van AliExpress niks naar Oostenrijk laten leveren. Vage shizzle. Hoop dat NL niet met zulke praktijken te doen hebben. De lollige dagen van $0.99 deals en gratis pig-lampje-sleutelhangers en onder de radar door vliegen voelen als lichtjaren achter ons. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')