Gisteraaf wel lekker lam. 8 halve liters.
Nu wil het feit dat het kleine piratengroepje in mijn Star Trek Fleet Command spel waar ik deel van uitmaak sinds het weekend in oorlog is met een vrij grote russische alliantie en ze zijn best vervelend met het stukschieten van mijn schepen. Het lukt ze echter niet om ook maar een enkele eenheid materiaal van mij te stelen. Ik ben daar zelf wel heel handig in. Ik stuur namelijk een kleine interceptor naar deep space om hun mijnbouwschepen aan te vallen en ik vertrek pas als het vrachtruim compleet is afgekegd. Krijg ik een privébericht van één van die gasten, nadat ik bij gebrek aan mijnbouwdoelen maar aan hun oorlogsschepen was begonnen of ik niet wil overstappen naar hunnie.
Die rus: 'That were some very handsome attacks, are you willing to join us?'.
Ik: 'I'm you're handsome coke sniper. At Skul (naam van mijn piratengroep) we offer an exchange programme at a fair price. If you hire me for a month you may fuck my sister'.
Even stil.
Die rus: 'We laughed our nuts off'.
Daarna nog een uur ofzo zitten chatten over koetjes en kalfjes. Ik vind dat geinig met internationaal gamen. Je kunt vijanden zijn in het spel, maar toch normaal met elkaar omgaan en bovendien iets te weten komen over elkaars land.