Er zijn nog andere dieren hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wil je soms dat we het weer over Braddie hebben
Ik ben ook nog nooit in München geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar in Berlijn geweesten een overnachting in München maar niet veel van de stad toen gezien. Dat is dan wel echt een nadeel van geen auto hebben. Beetje touren naar België en Duitsland om leuke steden te zien
Islamisering heeft daar hard toegeslagen inderdaad. Eeuwig zondequote:Op maandag 2 augustus 2021 23:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in München geweest.![]()
België ook niet zo heel vaak en ik vind alleen Gent en Brugge mooi / leuk. Verder ook niet zo veel behoefte om meer te zien in België. Brussel vond ik echt een kutstad, superklein wat je stadgebied kunt noemen en Antwerpen, tja het station is mooi maar daar houdt het ook mee op.
Edit: Eens een paar dagen in Lille geweest onderweg naar Parijs, wat een armoe en dat was eens de culterele 'stad' oid van Europa.
Waar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Islamisering heeft daar hard toegeslagen inderdaad. Eeuwig zonde
Brugge schijnt wel echt tof te zijn ja. Wil ik ook nog eens heen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in München geweest.![]()
België ook niet zo heel vaak en ik vind alleen Gent en Brugge mooi / leuk. Verder ook niet zo veel behoefte om meer te zien in België. Brussel vond ik echt een kutstad, superklein wat je stadgebied kunt noemen en Antwerpen, tja het station is mooi maar daar houdt het ook mee op.
Edit: Eens een paar dagen in Lille geweest onderweg naar Parijs, wat een armoe en dat was eens de culterele 'stad' oid van Europa.
Volgens mijn in 2004, ik kan het ook mis hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Leeuwarden was kennelijk in 2008 culturele hoofstad
Oh bedoelen ze dat met cultuur?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen was het Genoa. Staan wel leuke steden in dat lijstje, maar waar ze het op baseren echt geen ideequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Volgens mijn in 2004, ik kan het ook mis hebben.
Ook Rijssel las ik net op Wikipedia.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was het Genoa. Staan wel leuke steden in dat lijstje, maar waar ze het op baseren echt geen idee
Oh wow, apartquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ook Rijssel las ik net op Wikipedia.![]()
Rijssel en Lille is hetzelfde, ligt net op de grens van België / Frankrijk.
Kan toch, op het station daar terug naar huis wist ik niet dat Anver Antwerpen was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow, apartwist niet dat dat gewoon simpelweg de Franse naam voor Rijssel was
Gekke Belgen. Station daar is wel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Kan toch, op het station daar terug naar huis wist ik niet dat Anver Antwerpen was.Dat weet ik nog, niemand daar sprak NL of Engels.
Dat is wel al lang geleden. Toen was ik 16 of zo.
hadden ze jou maar geïslamiseerd en ingelijfd in een denominatie die internettoegang verboodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:59 schreef Makrelis het volgende:
Deze dan Dima. Hieronder:
Russen neergeschoten met een Vahklas, Enterprise morale crew @:fcu030 . Nice nice nice.
Aight.
Luna, 22 år og fra Kirke SåbyGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je moeder een stripper ofzo. Anders kan ik deze fascinatie voor ordinaire herten echt niet verklaren.
-XOXO-
Kom jij dan 'ns met wat. En geen professionele modellen. Laat maar zien hoer. Je eigen hoer beter niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast![]()
Was je moeder een stripper ofzo. Anders kan ik deze fascinatie voor ordinaire herten echt niet verklaren.
Hoeren posten hoort niet bij mijn act.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kom jij dan 'ns met wat. En geen professionele modellen. Laat maar zien hoer. Je eigen hoer beter niet.
Ben ik duidelijk?
Omdat je een flikker bent. Ook best. Maar niet posten dan heh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoeren posten hoort niet bij mijn act.
Wat ben je onaardig vandaag, slechte dag gehad?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Omdat je een flikker bent. Ook best. Maar niet posten dan heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |