SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat mijn hoofd er nog opzitquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade, bloemen en af en toe een schattig huisdier houden deze specimen rustig en dociel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
smek smek smekquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom laten we de quote nog meer verneuken kwakmooi
doquote:draait nu helemaal
quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]RotstrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gebruik het vaak in vacatureteksten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou het maar als 'personality trait' toebedeeld krijgen
Werkt dat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik het vaak in vacatureteksten.
Ik had nooit bij je gesolliciteerd danquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik het vaak in vacatureteksten.
Zo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ama kun jij het gebogen aanhalingsteken vervangen door een rechte?
Dus niet ‘ maar '
Wel lekker rustig zo'n dociele, nee klets natuurlijk, gezonde pit en levenslust en stralen en fladderen godsamme. lekker leven en loslaten is vasthoudenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou het maar als 'personality trait' toebedeeld krijgen
Heb je dat nu wel gedaan danquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nooit bij je gesolliciteerd dan
Gemiste kansquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nooit bij je gesolliciteerd dan
Denk dat een volautomatische kattenbak die zichzelf schoonmaakt en over het weer en recepten praat beter was geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bood een emmer kabeljauw en een extra mooie hoepel, maar ze wilde niet
Zulk soort dingen werken alleen bij ballie ...quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bood een emmer kabeljauw en een extra mooie hoepel, maar ze wilde niet
Extra veel meetings inplannen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou buda best als collega willen
Ik doe alleen maar keuken verneukingsquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat een volautomatische kattenbak die zichzelf schoonmaakt en over het weer en recepten praat beter was geweest.
@kwiwi kunnen we dit opnemen in het salarisgebouw?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat een volautomatische kattenbak die zichzelf schoonmaakt en over het weer en recepten praat beter was geweest.
Yupsquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou buda best als collega willen
VIP lounge in de Skybar is open.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er vanavond nog een leuk feestje in Foqueville?
Voetjes in het zand dan maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
VIP lounge in de Skybar is open.
Kunnen ook cocktails klappen in mijn casa op de veranda en met de voetjes in het zand
Valse beesten zijn dat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag ik er drie een een orka.
Dit is eigenlijk wel erg lekker om nu te doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voetjes in het zand dan maar.
Orka's? Die ziet hartstikke lief.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voetjes in het zand dan maar.
Weet niet US... in mijn broek met drie dubbele trui en muts op,..... Het is hier fokking winter manquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel erg lekker om nu te doen.
Wat voor beachparty is hier gaande dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]BRB ff mijn voorraad drankflessen halen
![]()
We doen ook fakkeltjes aan en lekkere muziek
Kan ik mijn glas wel makkelijk kwijt, als je een beetje stil blijft liggen dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat wordt lastig cocktails klappen.
Meer fakkels.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet US... in mijn broek met drie dubbele trui en muts op,..... Het is hier fokking winter man
quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik mijn glas wel makkelijk kwijt, als je een beetje stil blijft liggen dan.
Voor mijn Casa op het strand.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor beachparty is hier gaande dan?
Moet ik iets meenemen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor mijn Casa op het strand.
Zuipen, dansen drinken relaxen
Twijfel jij aan de inhoud van mijn drankkast?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vriendin en een paar flesjes Moët & Chandon.
Kom er NU aan. Moet nog even mijn orka opzadelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nope. Alles is aanwezig. Alleen jezelf in relaxte staat
Zijn vriendin was ook een man.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleren in je badkamer laten en de dag daarna denken 'teh fuck is hier gecremeerd'quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:28 schreef shiitake het volgende:
Heerlijk urenlang kletsen bij het kampvuur. Naar de vlammen kijken en genieten.
Ygritte zegt dat alles al aanwezig is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kleren in je badkamer laten en de dag daarna denken 'teh fuck is hier gecremeerd'
Totaal nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Twijfel jij aan de inhoud van mijn drankkast?
Waarheid dit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen ziet er altijd op zijn mooist uit bij nachtelijk kampvuur.
Morgen weer ah werk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je in een pisbui bent blijf je maar lekker in de achterhoek
omdat je ze nauwelijks ziet ja..quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen ziet er altijd op zijn mooist uit bij nachtelijk kampvuur.
Ik las het. Zo triest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)-vrouw-dood-was.htmldat is wel supertriest
Dan hoef je alleen je wederhelft mee te nemen nog.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ygritte zegt dat alles al aanwezig is.
Ik zie nu Los voorbij streaken ergens op de achtergrond.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck it ik kom op je feest! Woehoe
Heel even tegenstribbelen voor de vorm en dan vol de vernieling in duikenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck it ik kom op je feest! Woehoe
Die zit bij mij meestal ergens bij 'nee ik heb genoeg gedronken' ahhhhh what the fuck....quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel even tegenstribbelen voor de vorm en dan vol de vernieling in duiken
Vroeger na dat momentje zo vaak nachten doorgetrokken en dan in de ochtend helemaal naar de tering gaan werken en dat nog met gemak ook uit schuldgevoel en een raar soort werk-ethische trotsquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zit bij mij meestal ergens bij 'nee ik heb genoeg gedronken' ahhhhh what the fuck....
Ik ben denk ik ook nog nooit als eerste naar huis gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben nogal snel om te halen in feesten/drank dingen
Mijn vader en moeder kregen een tijdje terug een toespraakje van de burgemeester, in die toespraak stond over mijn moeder dat ze nog nooit ergens niet als laatste naar huis is gegaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook nog nooit als eerste naar huis gegaan
Dit. En dan gewoon knopje om en gaan. Meestal wil het dan ook nog wel redelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger na dat momentje zo vaak nachten doorgetrokken en dan in de ochtend helemaal naar de tering gaan werken en dat nog met gemak ook uit schuldgevoel en een raar soort werk-ethische trots
Zo vaak gedaan en zo vaak beroerd op je werkdag, maar voelt toch goed en 1000x beter dan een ingeslapen saai leven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. En dan gewoon knopje om en gaan. Meestal wil het dan ook nog wel redelijk
Vroeger ging dat wel beter dan tegenwoordig trouwens
Die is heel gezellig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen je wederhelft mee te nemen nog.
Als ik vroeger zo niet twee of drie nachten per week had dan dacht ik dat ik wat miste en niet echt leefdequote:Op maandag 2 augustus 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. En dan gewoon knopje om en gaan. Meestal wil het dan ook nog wel redelijk
Vroeger ging dat wel beter dan tegenwoordig trouwens
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder kregen een tijdje terug een toespraakje van de burgemeester, in die toespraak stond over mijn moeder dat ze nog nooit ergens niet als laatste naar huis is gegaan
Jij hebt in Frankrijk op de camping echt wel een bierflesje of twee kapot gegooid tegen een boom vanaf je stoeltje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo vaak gedaan en zo vaak beroerd op je werkdag, maar voelt toch goed en 1000x beter dan een ingeslapen saai leven.
Ja, hoezo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt in Frankrijk op de camping echt wel een bierflesje of twee kapot gegooid tegen een boom vanaf je stoeltje.
Ik ken die ook wel een paar en allemaal zeggen ze meteen als ik binnenstap exact hetzelfde "We maken het niet heeeeeel erg laat zo doordeweeks hč?"quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd![]()
Bij sommige vrienden waarvan ik het weet dat ze het niet graag te laat maken ben ik altijd bang dat ik te lang blijf hangen
Ja wel herkenbaar met de fluitende vogeltjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken die ook wel een paar en allemaal zeggen ze meteen als ik binnenstap exact hetzelfde "We maken het niet heeeeeel erg laat zo doordeweeks hč?"
Kijk de vogeltjes fluiten al
Dochters mee joh, die leren we wel even hoe de oudjes dansen, zuipen en feestenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 10 Los. Dan kan je ongegeneerd lamballen met ons
Nja dat is altijd wel zo'n momentje, is ook altijd weer onverwachtsquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar met de fluitende vogeltjes.
Van wat ik begrijp heeft ie sowieso een coole chick met smaak, dus die mag dan soberso meequote:Op maandag 2 augustus 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochters mee joh, die leren we wel even hoe de oudjes dansen, zuipen en feesten
vannacht ook nog gehoordquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar met de fluitende vogeltjes.
Ik heb me vroeger echt zo goed vermaakt op feestjes van mijn ouders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochters mee joh, die leren we wel even hoe de oudjes dansen, zuipen en feesten
Keer deze opzetten op een tijd waarop normale mensen gaan slapen om te kijken of het bed wat eerder gaat roepen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:59 schreef shiitake het volgende:
Maar ze beginnen soms al om 4 uur te fluiten.
Mijn wekker doet ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer deze opzetten op een tijd waarop normale mensen gaan slapen om te kijken of het bed wat eerder gaat roepen.
Dat wekkergeluid zou bij mij meteen triggeren "ok we pakken er nog twee of drie en dan stoppen we er echt mee hoor ook al is het echt nog gezellig"quote:
Ja, voor mij werkt dit eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wekkergeluid zou bij mij meteen triggeren "ok we pakken er nog twee of drie en dan stoppen we er echt mee hoor ook al is het echt nog gezellig"
Pure haat aan jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, voor mij werkt dit eigenlijk ook niet
Ik ben sowieso niet zo heel goed in opstaan
Nou lekker toch, hopstjops lekker centjes verdienen en jezelf een nuttige levensinvulling bezorgen, wat wil een mens nog meerquote:
Hier ook nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:
geen thuiswerkgenot deze week
@:dud0r @:haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en de auto is vandaag goedgekeurd
Gone...
werken nuttige levensinvulling noemen..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou lekker toch, hopstjops lekker centjes verdienen en jezelf een nuttige levensinvulling bezorgen, wat wil een mens nog meer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:59 schreef Flory het volgende:
Ik ga duimen voor @:kwiwi![]()
Wat een ontzettend gaaf huis, ja zelfs de rode accenten in de Badezimmer
Nou ik vind een huurhuis toch ook altijd wel spannend, waar daar heb je nog minder invloed op of je het krijgt of niet. Duim ook voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en de auto is vandaag goedgekeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed nieuws![]()
Twanks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:20 schreef kwiwi het volgende:
Wakker worden schatjes, heb koffie gezet
Op het moment dat je het niet meer nodig hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wanneer komt er weer een tijd dat ik gewoon fatsoenlijk slaap.
Muggen zijn gelukkig geen fan van mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Werd telkens wakker van jeuk van muggenbulten. Nu nergens last van natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:59 schreef Flory het volgende:
Ik ga duimen voor @:kwiwi![]()
Wat een ontzettend gaaf huis, ja zelfs de rode accenten in de Badezimmer
Pfff, spannende dingen Flory!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en de auto is vandaag goedgekeurdSterkte vandaag!
Dud0r: voor al uw positiviteitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op het moment dat je het niet meer nodig hebt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dud0r: voor al uw positiviteit
Ben je altijd vrolijk in de ochtend?quote:
Afhankelijk van hoe moe ik benquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je altijd vrolijk in de ochtend?
Ochtendquote:
koffie?quote:
Vreselijke mensenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je altijd vrolijk in de ochtend?
* dud0r steekt koekje inquote:
Als ik heel moe ben, dan ga ik juist heel druk doen en andersom.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe moe ik ben![]()
![]()
![]()
En ondanks niet geweldig geslapen niet moe nu dus![]()
![]()
Ah, het zonnestraaltje is er ookquote:
Ik snap alleen niet waarom ik niet goed geslapen heb. Kind is bij opa en oma maar toch was ik rond half 5 even wakker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik heel moe ben, dan ga ik juist heel druk doen en andersom.
Immer opgewektquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, het zonnestraaltje is er ook
Dat is wel een beetje gekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik heel moe ben, dan ga ik juist heel druk doen en andersom.
Ja, sorry. Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ik niet goed geslapen heb. Kind is bij opa en oma maar toch was ik rond half 5 even wakker.
Ken je niet anders.quote:
Net als kleine kinderen.quote:
Redelijk kort bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 6 uur en 18 minuten geslapen, dat is redelijk voor mij
Normaal slaap ik gemiddeld 5 uur, dus dit is wel goed.quote:
Misschien moet je ze eens delen met ons. Dan hoef je het niet allemaal in je eentje op te eten.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zoveel spierpijn. Kan bijna niet uit mijn bed komen.
prima ontbijtjequote:
Hoe hou je het vol?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal slaap ik gemiddeld 5 uur, dus dit is wel goed.
Ik ben een nachtmens in een ochtendmensen-wereldquote:
Warme koffie een optie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:22 schreef kwiwi het volgende:
Grmbl. Vergeten ijsblokjes te maken voor m'n ijskoffie.. en die is nodig vandaag
Weet niet of ik dat kan, veel te lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je ze eens delen met ons. Dan hoef je het niet allemaal in je eentje op te eten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Combineert anders best prima met een stukje Kirschtortequote:
Kan ook genoeg non-koffie in hoor.quote:
Wat zit in verwenkoffie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, goede.. even een bakje verwenkoffie maken.
...alles behalve koffie natuurlijk.quote:
Wat heb je precies gesport of gewoon fitness?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
2 jaar niet sporten op die manier voel je wel.
quote:
Beetje zoiets als kinderkoffie: veel suiker en melk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...alles behalve koffie natuurlijk.
Dan was het duidelijk nodig en dus een goede keuze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Oh dat is wel lang ja, succes nog de komende dagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Ja, goede vraag. Zit er eigenlijk niet zo op te wachten.quote:
Voorlopig gingen ze 'm geloof ik alleen aanbieden aan oud en kwetsbaar, verder vindt men hier de globale dekkingsgraad verhogen urgenter oid.quote:
Nee, da's influencerdrab.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Kinderkoffie, koffie met gummybeertjes erin en eetbare glitters of zo.
Dan worden die gummybeertjes heel grootquote:
Het was een core/mobility training.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb je precies gesport of gewoon fitness?
Mijn buikspieren vallen wel mee, maar mijn bovenbenen willen nog niet echt meewerken vanmorgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan was het duidelijk nodig en dus een goede keuze.
Ik ben wel een beetje bevreesd om weer met écht gewicht te gaan trainen.
Ik heb gummybeertjes wel eens drie maanden in een glas water laten zitten op mijn bureau, die worden inderdaad heeeeeeel erg groot en iedereen had het erover, was mooi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden die gummybeertjes heel groot
Ik wilde natuurlijk niet onderdoen voor de rest gisterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang ja, succes nog de komende dagen
Tering zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.flaironline.nl/thuis/wil-unicorn-coffee/
Oh nice.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was een core/mobility training.
En niemand vond dat een beetje gek?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb gummybeertjes wel eens drie maanden in een glas water laten zitten op mijn bureau, die worden inderdaad heeeeeeel erg groot en iedereen had het erover, was mooi.
Oh jammer. Denk jij weet dat welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry. Dat weet ik ook niet.
quote:
6 uur 50 zegt m'n Fitbitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 6 uur en 18 minuten geslapen, dat is redelijk voor mij
Goed bezig geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen is het nog ergerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Jawel heel erg gek maar ze kwamen best wel vaak even kijken hoe het met de beertjes ging.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En niemand vond dat een beetje gek?
* gaat op de lijst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik dacht nog twee rollen trekbandzakken in huis te hebben, blijken ze te klein te zijn
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel heel erg gek maar ze kwamen best wel vaak even kijken hoe het met de beertjes ging.
Spontaan geen trek meer bij het idee.quote:
Hehehehe. Dat zijn wel goeie full body-workouts ja. RIP aan je handen en schenen alvast.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was een core/mobility training.
[..]
Mijn buikspieren vallen wel mee, maar mijn bovenbenen willen nog niet echt meewerken vanmorgen.
Vrijdag bokszak training, dat is wel de vuurdoop.
Hier is het ook niet bepaald goedkoop. Maar naar FFF zou ik 2x gaan en daarna niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nice.
Ik mis dat wel, misschien ook eens op zoek naar een sportschool in de buurt.
(Heb er eentje om de hoek, mét personaltraining, alleen die is per maand net zo duur als wat ik in een jaar betaalde voor FFF)
Groepslessen mochten toch weer binnen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien moet ik me maar opgeven voor yoga.
Alhoewel ik yoga-en op gras buiten enorm vies vind
Ik moest terugdenken aan een van mijn eerste bokstrainingen. Toen kon ik mijn armen nauwelijks meer omhoog houden op het eind.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spontaan geen trek meer bij het idee.
[..]
Hehehehe. Dat zijn wel goeie full body-workouts ja. RIP aan je handen en schenen alvast.
Honden hebben wel vaak van die darmparasieten en wormen, kwestie van niet met je vingers in je mond zitten dan is het wel veilig denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien moet ik me maar opgeven voor yoga.
Alhoewel ik yoga-en op gras buiten enorm vies vind
nee homo dat is gewoon een bestaand woordquote:
Ja, dat is mijn reden om toch maar voor die van 60¤ te gaan, kan wel een goedkoper abo elders doen, maar dan ga ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nice.
Ik mis dat wel, misschien ook eens op zoek naar een sportschool in de buurt.
(Heb er eentje om de hoek, mét personaltraining, alleen die is per maand net zo duur als wat ik in een jaar betaalde voor FFF)
Ik ben toch ruim 8 jaar lid geweest, maar dat kwam omdat ik ook een abbo had met groepslessen die mij aanspraken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook niet bepaald goedkoop. Maar naar FFF zou ik 2x gaan en daarna niet meer.
Trekbandzak, zo te zien is het een bestaand woord maar ik weet zeker dat als ik dat woord vandaag meer dan tien keer gebruik dat mensen me erg raar aan staan te kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee homo dat is gewoon een bestaand woord
Ja, gelukkig wel weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groepslessen mochten toch weer binnen?
En matjes kunnen ook mee naar buiten.
Even lekker je handen wassen in de parkvijver, goed voor de weerstand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honden hebben wel vaak van die darmparasieten en wormen, kwestie van niet met je vingers in je mond zitten dan is het wel veilig denk ik.
Ja tenzij je een vuilnisman bent. Dan kan het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trekbandzak, zo te zien is het een bestaand woord maar ik weet zeker dat als ik dat woord vandaag meer dan tien keer gebruik dat mensen me erg raar aan staan te kijken.
Halverwege de training compleet verzuurd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest terugdenken aan een van mijn eerste bokstrainingen. Toen kon ik mijn armen nauwelijks meer omhoog houden op het eind.
Ach, het was wel mooi geweest met lui zijn en niets doen.
Je drinkt het maar gewoon warm ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:22 schreef kwiwi het volgende:
Grmbl. Vergeten ijsblokjes te maken voor m'n ijskoffie.. en die is nodig vandaag
toch nog een kwartier om je mentaal voor te bereidenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KAK
Over een kwartier een overlegje.. even helemaal vergeten
Of in een gelig kinderbadje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even lekker je handen wassen in de parkvijver, goed voor de weerstand.
Klinkt licht herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halverwege de training compleet verzuurd.
Wel serieus tof, als m'n handen/polsen wat minder misbakselig waren, had ik het wel langer gedaan denk ik. Ik kan geen vuist maken én m'n polsen recht houden, dus da's smeken om blessures.
Vogelpoep is wel makkelijk schoonmaken op zich, even wachten tot het opdroogt en je tikt het zo overal af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel weer.
Ik heb een tic dat ik grasveldjes vies vindi.v.m. honden en vogelpoep
quote:
pardon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vogelpoep is wel makkelijk schoonmaken op zich, even wachten tot het opdroogt en je tikt het zo overal af.(Niet die enorme flatsen dan he)
Zondag geleerd toen er een tijdje een vogel op m'n hoofd zat.
Heh?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vogelpoep is wel makkelijk schoonmaken op zich, even wachten tot het opdroogt en je tikt het zo overal af.(Niet die enorme flatsen dan he)
Zondag geleerd toen er een tijdje een vogel op m'n hoofd zat.
Oh, zou dat er mee te maken hebben, ik heb wel jaren paardgereden inclusief een stapeltje malle acties.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt licht herkenbaar.
Sinds ik ooit stage heb gelopen op een paardenpension, zijn mijn polsen ook niet meer wat het warenEn ik ben ooit een keer opgetild door een paard, terwijl ik mijn hand aan haar halster had
Dat was ook een vreemde ervaring en niet zo lekker voor mijn pols toen.
Parkiet, we waren op visite bij iemand.quote:
Nee geef maar toe het was een struisvogel. Met van die nijlpaardenbolussen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Parkiet, we waren op visite bij iemand.
Ik zei niet dat 'ie op m'n hoofd had gepoept he, alleen dat 'ie daar zat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou een vogel niet zo snel op mijn hoofd laten poepen denk ik, geen enkel beestje eigenlijk.
en jouw vogelnestje was de uitverkoren plek om te chillen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Parkiet, we waren op visite bij iemand.
Je vlooien en luizen doen dat de hele dag door anders gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou een vogel niet zo snel op mijn hoofd laten poepen denk ik, geen enkel beestje eigenlijk.
Downplayenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei niet dat 'ie op m'n hoofd had gepoept he, alleen dat 'ie daar zat.
Het was slechts m'n broek waar wat op terecht kwam.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jouw vogelnestje was de uitverkoren plek om te chillen?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee geef maar toe het was een struisvogel. Met van die nijlpaardenbolussen.
Is ze aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Directeur heeft nog niet geantwoord op mijn mail. Hoop dat het zo blijft, want dan kan ik haar over een paar dagen een reminder sturen
En wat is daar zo leuk aan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Directeur heeft nog niet geantwoord op mijn mail. Hoop dat het zo blijft, want dan kan ik haar over een paar dagen een reminder sturen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
Wel een keer gehad dat ik als ukkie zat te vliegeren en toen kwam er een enorme hond aanrennen en die begon tegen me aan te pissen, ik ruik het nog.
Is die niet gewoon op vakantie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
haha Buda werkt voor Dimmyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ik denk dat ze dat slecht trekt. Ze is nogal hooghartig
wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Welke directeur/ directrice is dat niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die smiley was wel leuker geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee, gewoon iets wat ik heb gehoord van een partner met wie zij heeft gesproken en de vraag of ze dat kan bevestigen.
Bellen geen optie ? Of wil je het op schrift als bewijs?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee, gewoon iets wat ik heb gehoord van een partner met wie zij heeft gesproken en de vraag of ze dat kan bevestigen.
Een bewussie dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Oh die gaat gewoon vinden dat voetvolk geen recht op een persoonlijke reactie heeft of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
De directeur een treetje lager is wel een redelijk normale kerel gelukkigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke directeur/ directrice is dat niet...
Mja, ik heb het geld helaas nodigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die smiley was wel leuker geweest
Als ze een niet al te groot ego hebben is het al snel goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De directeur een treetje lager is wel een redelijk normale kerel gelukkig
"Beste Buda, ik ken je niet en ik wil je ook niet kennen, wat moet ik met dat onnozele mailtje, jij lage levensvorm?"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die gaat gewoon vinden dat voetvolk geen recht op een persoonlijke reactie heeft of zo.
Nou, ze roept in elke townhall dat je haar gewoon even moet mailen als je vragen of opmerkingen hebt, maar ik geloof dat ze daar geen barst van meent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die gaat gewoon vinden dat voetvolk geen recht op een persoonlijke reactie heeft of zo.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ze roept in elke townhall dat je haar gewoon even moet mailen als je vragen of opmerkingen hebt, maar ik geloof dat ze daar geen barst van meent.
Dus ja, dan schep ik hier een soort van genoegen uit. Bij gebrek aan beter
O nee, zo acuut is het nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bellen geen optie ? Of wil je het op schrift als bewijs?
O, zo’n mailtje zou gelijk naar onze inclusive board gaan, waar we zo trots op zijn met z’n allenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Beste Buda, ik ken je niet en ik wil je ook niet kennen, wat moet ik met dat onnozele mailtje, jij lage levensvorm?"
Dat is wat er tussen de regels in staat jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Beste Buda, ik ken je niet en ik wil je ook niet kennen, wat moet ik met dat onnozele mailtje, jij lage levensvorm?"
Ik zou dan reclamefolders van de LIDL gaan sturen of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, ze roept in elke townhall dat je haar gewoon even moet mailen als je vragen of opmerkingen hebt, maar ik geloof dat ze daar geen barst van meent.
Dus ja, dan schep ik hier een soort van genoegen uit. Bij gebrek aan beter
Zo van "Hier, proletenkut. Met je mailtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan reclamefolders van de LIDL gaan sturen of zo.
Kijk, ik vond toevallig reclame voor incontinentieslipjes en ik moest aan U denken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van "Hier, proletenkut. Met je mailtje"
Misschien willen ze heel graag van het huis afquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. Gergi belde net met de bank, die zei dat dit huis nu al meer waard is dan de vraagprijs. Verkoopmakelaar zegt: Nou denk niet dat er meer geboden gaat worden dan de vraagprijs en je kunt er nog 10k vanaf krijgen als je zelf de buitenmuren opnieuw verft (want dat moet gebeuren). Wat heeft de verkoopmakelaar er nu aan om ons te helpen de prijs omlaag te krijgen?
Heb je al opgezocht hoe lang het momenteel te koop staat en wat de verkoopgeschiedenis van het huis is?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Huh.. Gergi belde net met de bank, die zei dat dit huis nu al meer waard is dan de vraagprijs. Verkoopmakelaar zegt: Nou denk niet dat er meer geboden gaat worden dan de vraagprijs en je kunt er nog 10k vanaf krijgen als je zelf de buitenmuren opnieuw verft (want dat moet gebeuren). Wat heeft de verkoopmakelaar er nu aan om ons te helpen de prijs omlaag te krijgen?
Hoe weet de bank dat ook zo snel dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Due heb je hier niet. Dan willen ze meestal niet eens een bezichtiging met je plannen als je die hebt.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Due heb je hier niet. Dan willen ze meestal niet eens een bezichtiging met je plannen als je die hebt.
watquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Due heb je hier niet. Dan willen ze meestal niet eens een bezichtiging met je plannen als je die hebt.
Staat 2 weken te koop, huis is in 2009 gebouwd en na 2 jaar verkocht, en nu na 10 jaar weer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht hoe lang het momenteel te koop staat en wat de verkoopgeschiedenis van het huis is?
Ja en of het er misschien spooktquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht hoe lang het momenteel te koop staat en wat de verkoopgeschiedenis van het huis is?
oh nog recent dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat 2 weken te koop, huis is in 2009 gebouwd en na 2 jaar verkocht, en nu na 10 jaar weer.
Bank zit er om de hoek en die geven je alleen het krediet als ze weten dat het huis het waard is. Daardoor ook gunstige voorwaarden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe weet de bank dat ook zo snel dan?
misschien zijn er niet zoveel gegadigden voor het huis?
Het is per land verschillend, maar dat moeten ze binnen een bepaalde termijn wel aangevenquote:
In mijn tijd hielp de verkoopmakelaar wel actief mee om de prijs omlaag te krijgen, maar dat was in de periode dat ze al blij waren als er überhaupt een huis werd gekochtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
maar is al bekend of er nog een nieuwe ronde komt voor bezichtigingen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bank zit er om de hoek en die geven je alleen het krediet als ze weten dat het huis het waard is. Daardoor ook gunstige voorwaarden.
Ja dat klopt wel, zei de verkoopmakelaar gisteren bij de bezichtiging. Maar dan nu zegt ze "ja tot de 16e gaat er niks gebeuren want ik ben op vakantie".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien willen ze heel graag van het huis af
"Nou hier 1,2 M. Klap erop, prettige vakantie."quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, zei de verkoopmakelaar gisteren bij de bezichtiging. Maar dan nu zegt ze "ja tot de 16e gaat er niks gebeuren want ik ben op vakantie".
Ja die situatie zitten we tegenwoordig niet meer inquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn tijd hielp de verkoopmakelaar wel actief mee om de prijs omlaag te krijgen, maar dat was in de periode dat ze al blij waren als er überhaupt een huis werd gekocht
Whut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef kwiwi het volgende:
Is je nichtje discuswerpster?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Nichtje van mewas een paar jaar geleden op zoek naar een huis om te gaan werpen, boem droomhuis, voormalig snoepwinkeltje ooit geweest en echt een superschattig huis, alles leek perfect tot er vrachtwagens over de achterliggende snelweg langs kwamen denderen en ze samen met haar vriendje drie vullingen verloor.
Dat huisje staat nu weer te koop zag ik van de week.
Even met de eerste bewoners bellen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat 2 weken te koop, huis is in 2009 gebouwd en na 2 jaar verkocht, en nu na 10 jaar weer.
Nee..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is al bekend of er nog een nieuwe ronde komt voor bezichtigingen?
Hij heeft vierhonderd nichtjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je nichtje discuswerpster?![]()
nee tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee..
Misschien wil ze gewoon niet wat we het krijgen want we zijn buitenlanders
Dat zou me echt niet boeienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
K&W / Huis kopen waar moord in is gepleegd.
De prijs was eigenlijk niet eens onderhandelbaar want het was een huurhuis dat verkocht werd door de woningbouw en die hadden vaste prijzen. Heeft de makelaar het samen met de bank even opnieuw laten taxeren om er alsnog 10k vanaf te krijgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die situatie zitten we tegenwoordig niet meer in
"Niet in de kelder komen, daar ruikt het een beetje muf want de halve kleuterschool lag daar begraven"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is per land verschillend, maar dat moeten ze binnen een bepaalde termijn wel aangeven
Heh?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je nichtje discuswerpster?![]()
Ja hier zijn ze ook wel racistisch.. misschien had ik even moeten laten vallen dat ik nederlands ben, dat vinden zwitsers altijd wel leuk.quote:
nou hoop het niet. misschien gewoon de vraagprijs aanhouden zodat je niet 'te weinig' biedt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze ook wel racistisch.. misschien had ik even moeten laten vallen dat ik nederlands ben, dat vinden zwitsers altijd wel leuk.
Ja ik dacht dus ook dat het zo zou gaan.. hier, vraagprijs, klaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Nou hier 1,2 M. Klap erop, prettige vakantie."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |