SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat mijn hoofd er nog opzitquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade, bloemen en af en toe een schattig huisdier houden deze specimen rustig en dociel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
smek smek smekquote:Op maandag 2 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom laten we de quote nog meer verneuken kwakmooi
doquote:draait nu helemaal
quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]RotstrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gebruik het vaak in vacatureteksten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou het maar als 'personality trait' toebedeeld krijgen
Werkt dat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik het vaak in vacatureteksten.
Ik had nooit bij je gesolliciteerd danquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik het vaak in vacatureteksten.
Zo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ama kun jij het gebogen aanhalingsteken vervangen door een rechte?
Dus niet ‘ maar '
Wel lekker rustig zo'n dociele, nee klets natuurlijk, gezonde pit en levenslust en stralen en fladderen godsamme. lekker leven en loslaten is vasthoudenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou het maar als 'personality trait' toebedeeld krijgen
Heb je dat nu wel gedaan danquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nooit bij je gesolliciteerd dan
Gemiste kansquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nooit bij je gesolliciteerd dan
Denk dat een volautomatische kattenbak die zichzelf schoonmaakt en over het weer en recepten praat beter was geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bood een emmer kabeljauw en een extra mooie hoepel, maar ze wilde niet
Zulk soort dingen werken alleen bij ballie ...quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bood een emmer kabeljauw en een extra mooie hoepel, maar ze wilde niet
Extra veel meetings inplannen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou buda best als collega willen
Ik doe alleen maar keuken verneukingsquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat een volautomatische kattenbak die zichzelf schoonmaakt en over het weer en recepten praat beter was geweest.
@kwiwi kunnen we dit opnemen in het salarisgebouw?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat een volautomatische kattenbak die zichzelf schoonmaakt en over het weer en recepten praat beter was geweest.
Yupsquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou buda best als collega willen
VIP lounge in de Skybar is open.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er vanavond nog een leuk feestje in Foqueville?
Voetjes in het zand dan maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
VIP lounge in de Skybar is open.
Kunnen ook cocktails klappen in mijn casa op de veranda en met de voetjes in het zand
Valse beesten zijn dat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag ik er drie een een orka.
Dit is eigenlijk wel erg lekker om nu te doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voetjes in het zand dan maar.
Orka's? Die ziet hartstikke lief.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voetjes in het zand dan maar.
Weet niet US... in mijn broek met drie dubbele trui en muts op,..... Het is hier fokking winter manquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel erg lekker om nu te doen.
Wat voor beachparty is hier gaande dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]BRB ff mijn voorraad drankflessen halen
![]()
We doen ook fakkeltjes aan en lekkere muziek
Kan ik mijn glas wel makkelijk kwijt, als je een beetje stil blijft liggen dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat wordt lastig cocktails klappen.
Meer fakkels.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet US... in mijn broek met drie dubbele trui en muts op,..... Het is hier fokking winter man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |