Erg goed. Alleen valt nu pas het kwartje dat de acteur aan wiens gezicht ik me zo enorm stoor de jonge Elrond speelt, en dus ongetwijfeld prominent gaat zijnquote:
quote:
Dank.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://lotr.fandom.com/wiki/Halbrand
Ik zie wel enige gelijkenis ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Dank.
Ik moest denken aan Aragorn uit de films. (Ik weet dat dit ver voor de films afspeelt)
Zal het Sauron zijn in menselijke vorm?quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://lotr.fandom.com/wiki/Halbrand
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal het Sauron zijn in menselijke vorm?
Waarom was WoT vreselijk? Ben ik heel naïef als ik 'm nog in mijn lijst heb staan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze beide gaan floppen, net als die vreselijke Wheel of Time serie.
Maar we gaan het zien.
Het is niveau Xena warrior princessquote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom was WoT vreselijk? Ben ik heel naïef als ik 'm nog in mijn lijst heb staan?
Maar Xena heeft wel een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niveau Xena warrior princess
En de "special effects" zijn ook van dat niveau.
WoT was wel wat tegenvallend t.o.v. het budget wat het had en bepaalde beslissingen die genomen werden op het gebied van het verhaal.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom was WoT vreselijk? Ben ik heel naïef als ik 'm nog in mijn lijst heb staan?
Jeetje, maar een 7 van JR.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WoT was wel wat tegenvallend t.o.v. het budget wat het had en bepaalde beslissingen die genomen werden op het gebied van het verhaal.
Al komt de negatieve stemming vooral door de laatste aflevering waar er een belangrijk personage ineens de productie verliet en daar dus omheen geschreven moest worden en veel effecten sowieso matig eruit zagen ook door tijdsdruk en beperkingen vanwege COVID.
Zelf geef ik de serie een 7/10 maar snap wel waarom sommige mensen het niks vonden. Het is wel te hopen dat het tweede seizoen beter is anders wordt het wel gecancelled ja.
Gestemdquote:
Ik kan het mis hebben maar bij het fragment op 02:01 moest ik gelijk denken aan de Nazgul/Ringwraiths...quote:
Dat stoort mij dan weer niet, en mensen die YouTube-filmpjes met reacties posten hebben doorgaans toch niet echt mijn interessequote:Op maandag 18 juli 2022 08:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk op de boeken van Tolkien gescheten en er een sausje van "nu" van gemaakt. De review reacties online op de extended trailer zijn vernietigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |