Als je die plaatjes aan mij een paar jaar terug had laten zien had ik ook niet meteen geraden dat het LOTR zou zijn, schijnbaar krijgen we de fall of Numenor te zien in de serie. Dit zijn allemaal Numenor personages.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:17 schreef heywoodu het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat dit een LOTR-topic was, ik was er van overtuigd dat die plaatjes van de nieuwe Game of Thrones-serie waren
Dat wordt toch genieten, twee high-budget fantasyseries in dezelfde weken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:17 schreef heywoodu het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat dit een LOTR-topic was, ik was er van overtuigd dat die plaatjes van de nieuwe Game of Thrones-serie waren
Ik verwacht eigenlijk dat ze beide gaan floppen, net als die vreselijke Wheel of Time serie.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt toch genieten, twee high-budget fantasyseries in dezelfde weken.
Wheel of Time zo een grote flop dan? Zie 7.1 op IMDB en aantal award nominaties? Wil eigenlijk nog zien. Moet eens een Amazon abo fixen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze beide gaan floppen, net als die vreselijke Wheel of Time serie.
Maar we gaan het zien.
Wat een pessimistische insteek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze beide gaan floppen, net als die vreselijke Wheel of Time serie.
Maar we gaan het zien.
7,1 is voor een serie erg laag. Zou me verbazen als het niet voor/na/tijdens seizoen 2 wordt gecancelt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Wheel of Time zo een grote flop dan? Zie 7.1 op IMDB en aantal award nominaties? Wil eigenlijk nog zien. Moet eens een Amazon abo fixen.
Ja volgens mij is het best lastig een goede fantasy-serie te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een pessimistische insteek.
Ik heb in allebei veel zin, zeker, alleen vind ik ze op basis van de plaatjes tot nu toe nogal op elkaar lijkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wordt toch genieten, twee high-budget fantasyseries in dezelfde weken.
House of the Dragon heeft in elk geval veel mensen die al hebben meegewerkt aan GoT waar de productie vaak wel prima in orde was. Alleen het schrijfwerk was toen rampzalig op het einde maar degene die daar verantwoordelijk voor waren zijn niet eens betrokken bij dit project. Daarbij zag die teaser er best prima uit hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het best lastig een goede fantasy-serie te maken.
En van die focus op diversiteit krijg ik al snel kriebels.
En de teasers voor beide series waren ook niet geweldig.
Qua visueel werk wel genot hoorquote:
Ik moet zeggen dat ik hier ook veel positiever over ben dan de eerste teaserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |