Wat is WoT?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Hoop wel dat deze serie beter wordt dan WoT
World of Tarcraft?quote:
Buiten dat Amazon de publisher is, is één van de directors het enige dat de series gemeen hebben, namelijk Wayne Yip. Voor de rest is het een compleet ander team en een compleet andere productie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Kan ik die skippen? Staat nog steeds op mijn watchlist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Ik heb hele discussies daar over gezien op Reddit en YouTube. Mensen vinden dat de elegante vrouwelijkheid van Galadriel uit boeken weg neemt en inderdaad te ver van het beeld uit The Hobbit en LOTR is. Ik vind het ook wel een hele andere persoon nu. Al moeten we de serie zelf nog zien inderdaad. Ik zou het jammer vinden als ze van haar een soort Brienne maken. Aan de andere kant is er wel weer materiaal te lezen dat ze ook wel een fighter kon zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje mwah trailer. Alsnog erg benieuwd overigens. Vind het wel wat raar dat Galadriel nu als een warrior neergezet wordt, terwijl ze dat in The Hobbit en LOTR eigenlijk helemaal niet was.
Zo, dat is geen al te beste trailer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |