Buiten dat Amazon de publisher is, is één van de directors het enige dat de series gemeen hebben, namelijk Wayne Yip. Voor de rest is het een compleet ander team en een compleet andere productie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Hoop wel dat deze serie beter wordt dan WoT
Kan ik die skippen? Staat nog steeds op mijn watchlist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Hoop wel dat deze serie beter wordt dan WoT
Ik heb hele discussies daar over gezien op Reddit en YouTube. Mensen vinden dat de elegante vrouwelijkheid van Galadriel uit boeken weg neemt en inderdaad te ver van het beeld uit The Hobbit en LOTR is. Ik vind het ook wel een hele andere persoon nu. Al moeten we de serie zelf nog zien inderdaad. Ik zou het jammer vinden als ze van haar een soort Brienne maken. Aan de andere kant is er wel weer materiaal te lezen dat ze ook wel een fighter kon zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje mwah trailer. Alsnog erg benieuwd overigens. Vind het wel wat raar dat Galadriel nu als een warrior neergezet wordt, terwijl ze dat in The Hobbit en LOTR eigenlijk helemaal niet was.
Zo, dat is geen al te beste trailer.quote:
Ik sta er een beetje gemixt in. Ik ga de serie sowieso kijken, maar ik bereid me er ook wel een beetje op voor dat ik deze serie los moet gaan zien van de films.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:52 schreef Momo het volgende:
Ik hoop echt dat het verhaal technisch ook een goed verhaal wordt. Het gaat er sowieso fantastisch uitzien. Hoop dat ze geen hedendaagse issues naar het verhaal brengen en allerlei zaken die van het plot afleiden. Het gaat sowieso anders zijn dan in de boeken want veel zaken zijn daar vaag beschreven, en laten ruimte voor een eigen interpretatie en spelen af over meer dan duizend jaar dus logisch dat ze dat beperken tot een kleinere tijdlijn want anders heb je constant andere mensen en dwergen. Dat er ook donkere mensen bepaalde rollen hebben maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Hopelijk leggen ze bijvoorbeeld wel uit dat de donkere dwergvrouw uit een bepaald exotisch dwergenrijk komt. Dat maakt het allemaal iets logischer.
Online staan ze allemaal al klaar met bijlen, social media accounts die oproepen massaal te downvoten, straks direct een 1 te scoren etc. zonder de serie zelf te zien. Donkere castleden die racistische drek over zich heen krijgen op hun sociale media. Super kinderachtig allemaal
Dit zijn gewoon grapjes toch? Vind ze best sterk zelfs.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:20 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijk genieten van de comments van mensen die net een litertje azijn achterover hebben getikt
[ afbeelding ]
Ja, dit is geen kritiek volgens mijquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon grapjes toch? Vind ze best sterk zelfs.
Ik las het vooral als mensen die eigenlijk gewoon zitten te janken dat dingen niet exact zijn zoals in Tolkien's boekenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon grapjes toch? Vind ze best sterk zelfs.
Zo las ik het ook. Mensen die zichzelf heel grappig en origineel vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik las het vooral als mensen die eigenlijk gewoon zitten te janken dat dingen niet exact zijn zoals in Tolkien's boeken
Genoeg voor te zeggen. Dat sommigen het daarmee niet eens zijn is een tweede. Dat eerste is geen janken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik las het vooral als mensen die eigenlijk gewoon zitten te janken dat dingen niet exact zijn zoals in Tolkien's boeken
Ja, die wordt vast gesponsord. Maar goed, ben voorzichtig positief. House of the Dragon overtrof m'n verwachting en dat kan hier ook gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:42 schreef MTL het volgende:
Ook een van de bekendere Tolkien 'scholars' is zowaar enthousiast over de serie, op basis van de twee afleveringen die hij heeft gezien:
[ twitter ]
Ze hebben al tijden lopen verkondigen dat ze de lore niet zullen volgen dus verwacht nog maar meer leuke en creatieve uitspattingen op dit vlak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje mwah trailer. Alsnog erg benieuwd overigens. Vind het wel wat raar dat Galadriel nu als een warrior neergezet wordt, terwijl ze dat in The Hobbit en LOTR eigenlijk helemaal niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |