Eens. Laat die mensen nou eens hun eigen momentje hebben. Los van dat krijg je juist ook doordat de camera erop staat dat het ook nooit wat wordt. Want je houdt je toch in als moeder en dochter.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zoiets hoort ook niet op film. Dat is een privemoment. Maar ja, NOS
Wilde exact het zelfde zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
Besef dat Ligtlee drie jaar jonger is dan Braspennincx
Hoezo? Dit zijn toch dingen die ze zelf willen bespreken?quote:
https://cdn.nos.nl/image/2021/08/05/772281/1536x864a.jpgquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:22 schreef Adrie072 het volgende:
Die foto van de meerkampsters, iemand een goede link voor de foto? Bvd
Dat was ze al toen ze goud wonquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:50 schreef samuel25 het volgende:
Beetje aan de forse kant wel voor een fietster
Het grootste deel van dat item ging daar wel over. Vooral eigenlijk dat Dione voor het eerst weer vrijgelaten werd en het geluid van de stad hoordequote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef eentwee het volgende:
Heb ik nou net een item zitten kijken over Dione die een kruispunt oversteekt?
Inmiddels ook moeder geworden vorig jaar, dus wellicht speelt dat ook een rolquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:50 schreef samuel25 het volgende:
Beetje aan de forse kant wel voor een fietster
Het wordt steeds gekker jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef eentwee het volgende:
Waanzinnig!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef eentwee het volgende:
Vandaag of morgen in een izakaya sake pimpelen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef eentwee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |