SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat ik een geldprijs zou krijgen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wanneer sturen ze je Nigeriaanse prins op?
ja een prinsquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
En wij maar zoeken naar iemand voor Ballie, gaat ze er met een prins uit Afrika vandoor.
E-mail adres afzender is zeker. Reply@oplichting.comquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat ik een geldprijs zou krijgen?
Today I learned!quote:
Wil je ook een Nigeriaanse prins?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver heeft zij weerik win nooit wat
Hardopquote:
Misschien neemt hij wat geld mee als jij eerst iets op zijn rekening stortquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je eerst even 500 euro betalen, anders kunnen ze het niet voor je op de bus doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot ze koud zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang moet ik kokosmakronen laten afkoelen?
Inderdaad, is voor de administratie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je eerst even 500 euro betalen, anders kunnen ze het niet voor je op de bus doen
Wieeeeejquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je ingeschreven in de gemeentelijke basisadministratie van Foqueville.
* stuurt Boris Becker maar weer terug naar Die Heimat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
En wij maar zoeken naar iemand voor Ballie, gaat ze er met een prins uit Afrika vandoor.
oh ja, hij moet natuurlijk een fee betalen om het te kunnen transferrenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien neemt hij wat geld mee als jij eerst iets op zijn rekening stort
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stuurt Boris Becker maar weer terug naar Die Heimat.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, hij moet natuurlijk een fee betalen om het te kunnen transferren![]()
Even de strepen dierenbloed en gemalen kikker van de wangen afvegen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even mijn huidroutine doen, US let je op?
Was er niet ooit eens zo'n serie met ook zo'n Indische prins die een vrouw in Nederland kwam zoeken. Bleek het later om een tweede vrouw te gaan. Ook zo gelachen toen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel bijzondere verhalen opleveren, "Mijn leven als balletje in de harem van Oemfoefoe"
gemeente belasting betalenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je ingeschreven in de gemeentelijke basisadministratie van Foqueville.
Of "Oemfoefoe van Bali en de foef van Ballie"quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel bijzondere verhalen opleveren, "Mijn leven als balletje in de harem van Oemfoefoe"
Mijn warfacequote:Op maandag 2 augustus 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de strepen dierenbloed en gemalen kikker van de wangen afvegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |