SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat ik een geldprijs zou krijgen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wanneer sturen ze je Nigeriaanse prins op?
ja een prinsquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
En wij maar zoeken naar iemand voor Ballie, gaat ze er met een prins uit Afrika vandoor.
E-mail adres afzender is zeker. Reply@oplichting.comquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat ik een geldprijs zou krijgen?
Today I learned!quote:
Wil je ook een Nigeriaanse prins?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver heeft zij weerik win nooit wat
Hardopquote:
Misschien neemt hij wat geld mee als jij eerst iets op zijn rekening stortquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je eerst even 500 euro betalen, anders kunnen ze het niet voor je op de bus doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot ze koud zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang moet ik kokosmakronen laten afkoelen?
Inderdaad, is voor de administratie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je eerst even 500 euro betalen, anders kunnen ze het niet voor je op de bus doen
Wieeeeejquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je ingeschreven in de gemeentelijke basisadministratie van Foqueville.
* stuurt Boris Becker maar weer terug naar Die Heimat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
En wij maar zoeken naar iemand voor Ballie, gaat ze er met een prins uit Afrika vandoor.
oh ja, hij moet natuurlijk een fee betalen om het te kunnen transferrenquote:Op maandag 2 augustus 2021 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien neemt hij wat geld mee als jij eerst iets op zijn rekening stort
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stuurt Boris Becker maar weer terug naar Die Heimat.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, hij moet natuurlijk een fee betalen om het te kunnen transferren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |