Te laat maat. @GGMM is met de staart tussen de benen vertrokken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
@:ggmm excuses voor mijn makkelijke scoren over jouw rug. Ik dacht terug aan hoe je mij steunde rondom het stroopwafel debacle en dan betaal ik je zo terug
Ook eens gekeken en met 26,3 val ik kennelijk ook onder dik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland heeft een bmi van 35, die vindt niets dik.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland heeft een bmi van 35, die vindt niets dik.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh niet verwacht dat @:littlerabbit ook een mietje was.
Pas je nog in de achterbak van een auto? Dan ben je niet te dik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook eens gekeken en met 26,3 val ik kennelijk ook onder dik.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een rare wappie. De ene dag is ie voor vaccineren, de andere dag tegen. Niks van te zeggen bij die man.
Dan kun je beter @:psvcl hebben.
Jij al geprikt trouwens?
Wappies laten zich niet injecteren... is ook nergens voor nodig aangezien er niks aan de hand isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel een rare wappie. De ene dag is ie voor vaccineren, de andere dag tegen. Niks van te zeggen bij die man.
Dan kun je beter @:psvcl hebben.
Jij al geprikt trouwens?
PSV moet vanavond. Maar eens een topic aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Wappies laten zich niet injecteren... is ook nergens voor nodig aangezien er niks aan de hand is
Maar eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PSV moet vanavond. Maar eens een topic aan.
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdag 20.00 uur PSV - Midtjylland #1quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PSV moet vanavond. Maar eens een topic aan.
Ik heb een vrij ruime achterbak dus in dat geval ga ik mijzelf eens goed verwennenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas je nog in de achterbak van een auto? Dan ben je niet te dik.
De altijd sympathieke @maxi-musquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdag 20.00 uur PSV - Midtjylland #1
?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand, wappie?
Trek lekker een pilsje open.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vrij ruime achterbak dus in dat geval ga ik mijzelf eens goed verwennen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Trek lekker een pilsje open.
Ondersteunend gifje graag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas je nog in de achterbak van een auto? Dan ben je niet te dik.
Ik weet niet hoe streng de regels zijn eigenlijk, misschien geldt het alleen voor bij dit soort autootjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vrij ruime achterbak dus in dat geval ga ik mijzelf eens goed verwennen
Balen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balansdagje denk ik zodat ik morgen vroegen kan beginnen.
Is dat snuivende, slikkende jong geen 1,70 of zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe streng de regels zijn eigenlijk, misschien geldt het alleen voor bij dit soort autootjes
[ afbeelding ]
Geen idee, check z'n Wiki maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat snuivende, slikkende jong geen 1,70 of zo?
Is dit een vrouw?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
VrijMiBabes #50 (not very sfw!)
[ afbeelding ]
@:Lange_Lans
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte feeder ziet nog ruimte denk ik, buik hangt niet op de grondquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdag 20.00 uur PSV - Midtjylland #1quote:
Is dit live? #dtvquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Afgehandeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [Voorronde Champions League] Dinsdag 20.00 uur PSV - Midtjylland #1
Mijn goede vriend Lenny gaat dit reeksen voor jou. @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |