SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond bij de zoete aardappelfriet@:bitterbal
O nee hoor, helemaal niet. Maar je staat zelf ook nogal klaar met je mening, toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje heb je zand tussen je bilspleet ofzo?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal pak ze:
KLB / Mensen die bij schreeuwketens kopen
Ja. En twee minuten later gaf jij precies dezelfde mening.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee hoor, helemaal niet. Maar je staat zelf ook nogal klaar met je mening, toch?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa onze eigen Fraggle Jet is er![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En twee minuten later gaf jij precies dezelfde mening.
Het is een modern huis.
Meisje die ik wel eens gewipt heb is er geboren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
lees terug, zie hongerige wolf staan. JOngen waar ik vroeger mee omging is daar heen verhuist
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed laten we het over baby olifantjes hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kruipen er rode mieren in de slurf van dat kleine fantje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is pulpo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net pulpo gegeten. Voelde mij toch wat schuldig
Heeft hij de kledingkast al gezien?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo, Gergi gaat gelijk de mail naar de makeliaar eruit doen. We gaan de vraagprijs bieden en enige voorwaarde die we hebben is dat het allemaal z.s.m. geregeld kan worden. Nou maar duimen.
*Stuurt tikkie*quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt dan 19.000 euro + 21% btw en leveringskosten.
Spannendquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo, Gergi gaat gelijk de mail naar de makeliaar eruit doen. We gaan de vraagprijs bieden en enige voorwaarde die we hebben is dat het allemaal z.s.m. geregeld kan worden. Nou maar duimen.
Ja, hij vond het prachtigquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij de kledingkast al gezien?
helaas, hem hem al heel geniepig doorverwezen naar je postquote:
Dit is waarom de wereld in brand staat. Of overstroomt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Pulpo is wel echt goddelijk. Ooit eentje gespeervist in Spanje. Moest 'm daarna nog doodmeppen tegen de bootrand.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou best wel ja, eerste huis en bieding is toch wel spannend
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
Pulpo is wel echt goddelijk. Ooit eentje gespeervist in Spanje. Moest 'm daarna nog doodmeppen tegen de bootrand.
Bij elk hapje pulpo sterft er een Mexicaanse baby.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is waarom de wereld in brand staat. Of overstroomt.
Nou ja, dat is dan weer niet zo’n drama. Op zich.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij elk hapje pulpo sterft er een Mexicaanse baby.
Door drugsgeweld, aardverschuiving of onthoofding?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij elk hapje pulpo sterft er een Mexicaanse baby.
Voodoo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door drugsgeweld, aardverschuiving of onthoofding?
Goed bezig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, after dinner walk ook gedaan, dik 6200 steps nu. Ik vind het balkontijd
Weer je croissantje in de Provence halen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik moet ook eens een beetje bewegen. Zo maar even naar de Albert Heijn.
Nou ja ik dacht dat het meer iets van oude slavernijkoloniën was. Niet dat de oude stammen geen slaven hadden maar ze staken volgens mij geen spelden in poppetjes.quote:
Eén hap en ik was weer terug in de Dordtse kleiquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer je croissantje in de Provence halen?
In KLB zitten 2 mensen en de rest zijn kloontjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
DIMM komt ook vaak in KLB en daar is elkaar afzeiken alsof het een VMBO schoolpleintje betreft een vorm van genegenheid voor laagopgeleiden en zinnelozen.
Waarom hebben we die poppenprikkers eigenlijk losgelaten op de mooiste eilanden ter wereld?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht dat het meer iets van oude slavernijkoloniën was. Niet dat de oude stammen geen slaven hadden maar ze staken volgens mij geen spelden in poppetjes.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In KLB zitten 2 mensen en de rest zijn kloontjes.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In KLB zitten 2 mensen en de rest zijn kloontjes.
Blonde poppetjes uit Holland weten ze daar wel raad mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)markt-in-mexico-stad
O kijk wat interessant. Lijkt me best leuk dat Mexico.
Wat gerrie is voor ons is braddie voor klb?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En het gaat daar alleen maar over Braddie.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou best wel ja, eerste huis en bieding is toch wel spannend
Hm, weet niet wat erger is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat gerrie is voor ons is braddie voor klb?
ja daarom zal ik jullie ook niet zo snel op etenquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb er toch wat moeite mee om iets te eten dat ik persoonlijk heb gekend.
nouhouquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:IJsdraakje
Bitterbal eet alle intvippen ter wereld op.
* insert koekiemonster.gifquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom zal ik jullie ook niet zo snel op eten
ja toch te persoonlijk zoquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* insert koekiemonster.gif
Weet je het zeker?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Koekiemonster is dood ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Als Bitterbal in de jaren '70 had geleefd zou ze sowieso een tweede Ted Bundy zijn met haar obsessie voor lichaamsdelen en en impuls om alles op te eten.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je vriezer alweer vol liggen he?
Ging net zo goedquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Morgen staat oogballensoep op het menu.
Tegen je kerel aankruipen. Die heeft het vast niet koud.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
Weet je wat ik echt kut vind... het is zo erg niet zomer dat ik sokken moet gaan zoeken.![]()
Straks moet de kachel ook nog aan....
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
Weet je wat ik echt kut vind... het is zo erg niet zomer dat ik sokken moet gaan zoeken.![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Allemaal ketsbezopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat hobbelig deze
Ik was even sporten en meteen inktvippen vreten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal eet alle intvippen ter wereld op.
Ik had het vanmiddag echt koud, vest aan, dekentje erbij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nooit eens geluk jij he. Je kabouter was ook al een josti
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Puur toevalquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
heb alleen beetje geproefdquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was even sporten en meteen inktvippen vreten.
Iets gaat er precies verkeerd hier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het vanmiddag echt koud, vest aan, dekentje erbij.
I am DIMM and I support this message.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu heb ik het weer warmquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets gaat er precies verkeerd hier.
quote:
quote:
Geen aanrader, de grond was vochtig, dus prutocto nu.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan de kuit van Ijsdraakje gelikt?
Je onderschat hoe raar mensen kunnen zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen aanrader, de grond was vochtig, dus prutocto nu.
nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je zes van die reuzeninktvissen op hebt.
Ik denk dat ze vanavond nog wel even langs komt om iets af te geven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dan kan je mij naar Parnassia dragen
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fair enoughquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je onderschat hoe raar mensen kunnen zijn.
Heeft ondertussen nog 1x gebeld, dus na die 2 uur en een kwartier nog 2x gebeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanavond nog wel even langs komt om iets af te geven.
Beter vervoer je haar naar Parnassiaquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft ondertussen nog 1x gebeld, dus na die 2 uur en een kwartier nog 2x gebeld
Met een kruiwagen, lopend, vanaf Noord-Brabant.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter vervoer je haar naar Parnassia
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
overigens.
Links 2 3 4quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk ze dan opeens wel synchroon lopen ...
Verkeerde ritme?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Synchronie is een illusie, ze zwabberen soms anders
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kerel meteen meesturen om even te zien hoe het daar is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter vervoer je haar naar Parnassia
En dan hardop en luid door je piepneus ademen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
Vis en rijst?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb teveel gegeten. Weer nu hoe bitterbal zich voelt.
heb ik alleen met sushi last vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb teveel gegeten. Weer nu hoe bitterbal zich voelt.
Gewoon eentje steeds pasten en 1 letter veranderen. Veel sneller dan steeds die link op gaan halen.quote:
Had nog vlees voor mijn smashburgers over. Dus die gegetenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik alleen met sushi last van
wat heb je allemaal gegeten?
was een smashburger?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had nog vlees voor mijn smashburgers over. Dus die gegeten
smaakt anders?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hamburgers die je nog even plaat slaat in de pan.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vlees smaakt wel beter als je het he-le-maal aan gort slaat voor het bakken, is het een stuk malser, misschien een ideetje om dat alvast te doen bij varkens/kippen/koeien voor de slacht.
Eh.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vlees smaakt wel beter als je het he-le-maal aan gort slaat voor het bakken, is het een stuk malser, misschien een ideetje om dat alvast te doen bij varkens/kippen/koeien voor de slacht.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee, hoor beetje stoom afblazen.. als bepaalde aanhang weer (4x per dag) langs is geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Ok slecht plan dus, ik dacht dat scheelt koks een hoop werk met de vleeshamer.
Ga gewoon naar een fatsoenlijke slager ipv kant en klaar vlees bij de keurslager te halen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is een keurslager niet goed?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een fatsoenlijke slager ipv kant en klaar vlees bij de keurslager te halen.
Alleen zelf slachtendequote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een keurslager niet goed?
kan beter wel echt dood zijn ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vlees smaakt wel beter als je het he-le-maal aan gort slaat voor het bakken,
Oei, die zijn met een lantaarntje te vinden.quote:
Als je goedkoop gourmetvoer wiltquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een keurslager niet goed?
wie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze belt weer..x infinity...
Ik ga mezelf uit het raam gooien.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je goedkoop gourmetvoer wilt
quote:Een Keurslager is iemand die inspireert. Hij heeft alles in huis om elke dag van de week een betaalbare culinaire maaltijd op tafel te toveren.
Doe niet zo hooghartig mensquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook de telefoon niet opnemenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze belt weer..x infinity...
Ik ga mezelf uit het raam gooien.
Mn schoonmoeder... is hier net 2 uur en een kwartier ongevraagd en onaangekondigd langs geweest en heeft nu weer 3x gebeld.quote:
Da's nu al de 2e keer dat dimm een mens wordt genoemd.quote:
Je weet waar "Keur" voor staat?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een fatsoenlijke slager ipv kant en klaar vlees bij de keurslager te halen.
Jij haalt je wagyu persoonlijk uit japan op zekerquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, dat deed ie ook niet en toen was de vraag waarom hij niet opnam.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook de telefoon niet opnemen
Gewoon niet opnemen danquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder... is hier net 2 uur en een kwartier ongevraagd en onaangekondigd langs geweest en heeft nu weer 3x gebeld.
Ze belt mij niet, want ik zou nooit opnemenquote:
Dus toch opgenomenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat deed ie ook niet en toen was de vraag waarom hij niet opnam.
Had je maar even je snuitje moeten laten zien, ze mist je en ze snakt naar je aandacht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder... is hier net 2 uur en een kwartier ongevraagd en onaangekondigd langs geweest en heeft nu weer 3x gebeld.
Teruggebeld zelfs.quote:
Le benefit of Le doubtquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's nu al de 2e keer dat dimm een mens wordt genoemd.
oh waarom belt ze dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopende mijn liefelijke stem op de achtergrond te horenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je maar even je snuitje moeten laten zien, ze mist je en ze snakt naar je aandacht.
Mooi verkooppraatje om Henk en Ingrid te doen geloven dat ze een goed stuk vlees hebbenquote:
Ben toch ook geen dier?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's nu al de 2e keer dat dimm een mens wordt genoemd.
Kaviaar gaat via de anus naar binnen, alleen maar het allerbeste voor Chanel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kat van Dimmy krijgt ook alleen maar bronwater te drinken.
Ik spoel mijn WC altijd met Filico door.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
van het bod? Wanneer denk je reactie te krijgen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ben nu zo zenuwachtig dat ik m'n avondeten niet door m'n keel krijg. Kan niet zo goed omgaan met dit soort spanning
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopende mijn liefelijke stem op de achtergrond te horen
Geen idee, de makelaar gaat woensdag op vakantie.. en dan gaan ze daarna bekijken of ze nog een 2e ronde bezichtigingen in gaan. Dus kan nog wel ff durenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van het bod? Wanneer denk je reactie te krijgen?
Wagyu is wel echt overhyped.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij haalt je wagyu persoonlijk uit japan op zeker
Dan zou ik maar gewoon gaan etenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, de makelaar gaat woensdag op vakantie.. en dan gaan ze daarna bekijken of ze nog een 2e ronde bezichtigingen in gaan. Dus kan nog wel ff duren
Nee hoor. Gewoon kraanwater.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dikke kans van wel ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij nodigt je vriend had gewoon uit zonder dat jij het weet. Durft jullie allebei niet teleur te stellen.
Ja. Of ik ben over 2 weken die paar kilo eindelijk kwijt.. ook niet slechtquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gewoon gaan eten![]()
Jij hebt nooit Wagyu opquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wagyu is wel echt overhyped.
Nee gewoon bij de boer, Sligro of koopeenkoe.nl.
Matige resources zegquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wagyu is wel echt overhyped.
Nee gewoon bij de boer, Sligro of koopeenkoe.nl.
nee gewoon etenquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja. Of ik ben over 2 weken die paar kilo eindelijk kwijt.. ook niet slecht
Hij zegt tegen haar van niet maar doet het toch. Houdt gewoon heel veel van moeders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je partner vind dit allemaal wel top ok enz?
Komt van een Belgische site, dus ik weet niet hoe de Belgische Henk en Ingrid heten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooi verkooppraatje om Henk en Ingrid te doen geloven dat ze een goed stuk vlees hebben
Over fucking elke scheet, ik word er niet goed vanquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had al Wagyu op voordat Wagyu een westers begrip werd.
Ja, denk het wel... die vindt dat heel normaal, I quess.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je partner vind dit allemaal wel top ok enz?
telefoon op stilquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over fucking elke scheet, ik word er niet goed van
Wanneer was je daar dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had al Wagyu op voordat Wagyu een westers begrip werd.
Als je niet kan koken kan je overigens ook alles verneuken. Sta je dan met je aangebrande kobe beefquote:
Telefoon richting de maan schietenquote:
ook goedquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Telefoon richting de maan schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je niet kan koken kan je overigens ook alles verneuken. Sta je dan met je aangebrande kobe beef
quote:
Belt ze ook wel eens op als jullie in bed liggen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee oke, ik zal erover ophoudenbegint net B-G te worden.
Lowie en Agnesquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt van een Belgische site, dus ik weet niet hoe de Belgische Henk en Ingrid heten?
Ja dat is de grapquote:
Voordat je het weet ga je er ook in mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee oke, ik zal erover ophoudenbegint net B-G te worden.
Het zou wat zijn als er dan opgenomen werdquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belt ze ook wel eens op als jullie in bed liggen?
Ik ben wel een keukenprinsesje al zeg ik het zelfquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je niet kan koken kan je overigens ook alles verneuken. Sta je dan met je aangebrande kobe beef
Ik zou hier echt zo snel klaar mee zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk het wel... die vindt dat heel normaal, I quess.
Ik lees dit in gedachte met een Belgisch Jambers -accentquote:
Heb ik dan zo mijn best op gedaanquote:
Had een stukje biefstuk van 48 euro liggen, al een tijdje in de vriezer, niet eens zo'n groot stukje, ik mmmmmmm late honger, belt een vriendin op en die zegt na een half uur wat hoor ik voor een gepiep op de achtergrond eigenlijk?quote:
Even vertellen wat ze gegeten hebben en dan weer ophangen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belt ze ook wel eens op als jullie in bed liggen?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een keer naar Japan
Straks wil ze nog met je mee op verkansie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaa wij gaan naar Japan... goh ja ook altijd al eens een gewild. Goh Henk laten wij ook meegaan!![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet ga je er ook in mee.
Zou vanavond in bed gewoon eens zeggen dat je er een beetje klaar mee bent.
Heb ik al gezegd, ook dat ik gewoon niet zit te wachten op dat zij wat komt drinken als ik net van werk thuis kom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hier echt zo snel klaar mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waren dat caven?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een stukje biefstuk van 48 euro liggen, al een tijdje in de vriezer, niet eens zo'n groot stukje, ik mmmmmmm late honger, belt een vriendin op en die zegt na een half uur wat hoor ik voor een gepiep op de achtergrond eigenlijk?
"hebben we ook een beetje aanspraak want dat rare sushitaaltje begrijpen we toch niet"quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks wil ze nog met je mee op verkansie.
Jaaaaa wij gaan naar Japan... goh ja ook altijd al eens een gewild. Goh Henk laten wij ook meegaan!
Gewoon een keer opnemen, op luidspreker zetten en als twee gekke bananen tekeer gaan, dat helpt misschien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als er dan opgenomen werd
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heb ik al gezegd, ook dat ik gewoon niet zit te wachten op dat zij wat komt drinken als ik net van werk thuis kom.Na een dag lang fokken tijdens werktijd wil ik gewoon rustig op FOK! kunnen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa wij gaan naar Japan... goh ja ook altijd al eens een gewild. Goh Henk laten wij ook meegaan!
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een dag lang fokken tijdens werktijd wil ik gewoon rustig op FOK! kunnen zitten.
Ik knijp Wattenschijfje wel een keer extra.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer opnemen, op luidspreker zetten en als twee gekke bananen tekeer gaan, dat helpt misschien.
Dat piepen op de achtergrond, niet wat je in de pan liet verkolen.quote:
Kwebbelkwebbelkwebbelkwebbel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knijp Wattenschijfje wel een keer extra.
Ja, maar stel je dan een ongestelde kraai voor.. beetje dat geluid.quote:
Rookmelderquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat piepen op de achtergrond, niet wat je in de pan liet verkolen.
Ja, ssssst, nu verpest je de 'garp'quote:
Wanneer hoor je iets?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ben nu zo zenuwachtig dat ik m'n avondeten niet door m'n keel krijg. Kan niet zo goed omgaan met dit soort spanning
Is Wattenschijfje meneer 4E?quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knijp Wattenschijfje wel een keer extra.
Voor de ekte ekte belg doe je nog een accent grave op de equote:Op maandag 2 augustus 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn schoonouders gewoon Agnes en Lowie noemen
Topnamen
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Wattenschijfje meneer 4E?
Wist niet dat je band met Willeke zo diep gingquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een keer zo'n feestschoonmoeder gehad, als ik aanbelde daar dan rende ze naar de koelkast om bier te pakken, de muziek ging hard en dan sprong ze op tafel om zwoel te dansen![]()
Sindsdien slik ik valeriaan voor het slapen gaan.
Agnés en Lowié ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de ekte ekte belg doe je nog een accent grave op de e
quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een keer zo'n feestschoonmoeder gehad, als ik aanbelde daar dan rende ze naar de koelkast om bier te pakken, de muziek ging hard en dan sprong ze op tafel om zwoel te dansen![]()
Sindsdien slik ik valeriaan voor het slapen gaan.
Gefeliciteerd, wanneer sturen ze je Nigeriaanse prins op?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
oeh heb wat gewonnen
ATTENTION: Beneficiary.
I am writing to inform you that your compensation/winning payment was approved today by the Board and Directors of the United Nation Committee on Rewards and Compensation.
You are therefore advised to reconfirm your details to enable the financial department release your payment to you without any delay.
Thus, Reconfirm the following:
1.Your Full Name
2. Address:
3. Your Direct phone number:
We look forward to your prompt response.
Thank you.
George McConnell.
Director of Payment,
UN Foreign Office,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |