SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond bij de zoete aardappelfriet@:bitterbal
O nee hoor, helemaal niet. Maar je staat zelf ook nogal klaar met je mening, toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje heb je zand tussen je bilspleet ofzo?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal pak ze:
KLB / Mensen die bij schreeuwketens kopen
Ja. En twee minuten later gaf jij precies dezelfde mening.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee hoor, helemaal niet. Maar je staat zelf ook nogal klaar met je mening, toch?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa onze eigen Fraggle Jet is er![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En twee minuten later gaf jij precies dezelfde mening.
Het is een modern huis.
Meisje die ik wel eens gewipt heb is er geboren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:23 schreef bitterbal het volgende:
lees terug, zie hongerige wolf staan. JOngen waar ik vroeger mee omging is daar heen verhuist
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed laten we het over baby olifantjes hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kruipen er rode mieren in de slurf van dat kleine fantje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is pulpo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net pulpo gegeten. Voelde mij toch wat schuldig
Heeft hij de kledingkast al gezien?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo, Gergi gaat gelijk de mail naar de makeliaar eruit doen. We gaan de vraagprijs bieden en enige voorwaarde die we hebben is dat het allemaal z.s.m. geregeld kan worden. Nou maar duimen.
*Stuurt tikkie*quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt dan 19.000 euro + 21% btw en leveringskosten.
Spannendquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo, Gergi gaat gelijk de mail naar de makeliaar eruit doen. We gaan de vraagprijs bieden en enige voorwaarde die we hebben is dat het allemaal z.s.m. geregeld kan worden. Nou maar duimen.
Ja, hij vond het prachtigquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij de kledingkast al gezien?
helaas, hem hem al heel geniepig doorverwezen naar je postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |