abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200742086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Beter dan de vorige date _O- O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet ook wel beter dan je spoiler hoor :{w Die lat mag je best hoog leggen.
Spoilers!
pi_200742171
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:52 schreef Blues het volgende:
Ik had een kadootje met wandelen vanaaf. Kijk ff in vogeltopic O+
Wat mooi O+
pi_200742397
Verslagje *O*

We gingen een dagje uit in Oisterwijk, of all places.
Eerst naar de bakkerij van Robèrt van Beckhoven. Sinds we bij zijn theatertour zijn geweest, willen we daar al naartoe. We kochten wat voor een picknick, want we hadden een duofiets gehuurd voor een Bos- en Vennentocht.

Picknick:

Daarna hebben we nog minigolf gespeeld. J heeft nog steeds niet van me kunnen winnen, hij blijft nóg slechter dan ik.

Vervolgens naar een prachtige landwinkel met Wagyu-vlees voor barbecuevlees en een heerlijk lemon merengue-ijsje.

Toen nog een keer naar Robert. Omdat het kan.
Bij binnenkomst ga je eerst door een lange gang met glas waarachter de bakkers aan het werk zijn. Heel tof.

Dit is de buit :9~

We hebben het wagyu-vlees achter de kiezen. Het was verrukkelijk. Nu even wachten op ruimte voor een gebakje. Morgen ontbijten we met worstenbroodjes.
Spoilers!
pi_200742468
Leuke dingen weer, Lucky. w/
pi_200742675
Lammetjes ontvallen ons, lammetjes bekomen ons.
Vers van de pers:

Nog nat O+

Drentse heideschapen zijn, anders dan de naam doet vermoeden, bekwame bergschapen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:28:19 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200742744
Ohhh Lucky nu wil ik ook naar Robert O+
pi_200742770
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje *O*

Eerst naar de bakkerij van Robèrt van Beckhoven. Sinds we bij zijn theatertour zijn geweest, willen we daar al naartoe. We kochten wat voor een picknick, want we hadden een duofiets gehuurd voor een Bos- en Vennentocht.

[ afbeelding ]

Picknick:
[ afbeelding ]

Daarna hebben we nog minigolf gespeeld. J heeft nog steeds niet van me kunnen winnen, hij blijft nóg slechter dan ik.

Vervolgens naar een prachtige landwinkel met Wagyu-vlees voor barbecuevlees en een heerlijk lemon merengue-ijsje.
[ afbeelding ]

Bij binnenkomst ga je eerst door een lange gang met glas waarachter de bakkers aan het werk zijn. Heel tof.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We hebben het wagyu-vlees achter de kiezen. Het was verrukkelijk. Nu even wachten op ruimte voor een gebakje. Morgen ontbijten we met worstenbroodjes.
Wat een leuke dag!! :9 O+
pi_200742775
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef sigme het volgende:
Lammetjes ontvallen ons, lammetjes bekomen ons.
Vers van de pers:
[ afbeelding ]
Nog nat O+

Drentse heideschapen zijn, anders dan de naam doet vermoeden, bekwame bergschapen.
[ afbeelding ]
O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 21:37:56 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200742944
Ziet er goed uit Lucky :)
Beesten O+

Prik twee toch wat meer spierpijn dan prik één. Ik denk dat ik Ferry Weertman even laat voor wat het is. Straks gewoon een nacht :Z. Aangezien er tussen 6u en 8u weinig boeiends is kunnen we uitslapen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200743006
Wat een leuke dag @Lucky_Strike. En Robèrt, daar zou ik ook wel even willen langsgaan.
Ik las trouwens dat de groep van "We zijn er bijna" (begint dinsdag) ook de boottocht etc. Maasvlakte gedaan heeft.

En een vers lam <3, staat al te poseren
We have far more in common than that which devides us..
pi_200747249
Iedereen weg? :o

Hier is eindelijk duidelijk wanneer F. vrij is, dus de vakantieplannen kunnen hier ook beginnen. Heb nog niet zo'n gave lijst als LS, maar er staat in ieder geval iets op.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200747600
Goedemorgen!
Liefste kwam vanochtend om half vijf thuis, ik stond om zes uur op.
Nu ben ik in het piedaterre. Kan ik ongestoord werken en hij ongestoord slapen.

Ik had toch laatst een mooie schermbloem gefotografeerd? Staat her en der in grote aantallen, en het blijkt wilde peen. Moooooooooooi (vind ik dan). Dus jullie krijgen een hele bups foto's.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200748018
Mooie foto's weer Sigme O+

Na 1 dag nog steeds geen last van de 2e vaccinatie. Alleen spierpijn in mijn andere arm :?
pi_200748121
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje *O*

[ afbeelding ]

Picknick:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jemig wat een ideal dag toch! Met zoveel lekkere dingen. Gaaf de bakkerij. Wil die ook nog eens bezoeken in Mall of the Netherlands, als die tenminste nu echt geopend is (aantal maanden geleden nog niet).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200748177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Die is geblokkeerd op wa, want anders gaat ie me in de gaten houden.. nu alleen communicatie via SMS.
Ik probeer het zakelijk te houden, hij vind dst nog lastig. Rationeel weet ie dat het over is, emotioneel nog niet echt .
Oh wist ik nog niet. Maar zo te lezen zowel vriend als affaire met collega over. En hopelijk voel je nu rust :)
Alhoewel je alweer aan het daten bent :D
pi_200748202
Vandaag positief een gesprek in want heb te veel negativiteit in m'n hoofd en wil ik niet laten merken. Daarna naar dokter voor prik en bloeddruk. Die zal wel aardig in de hoogte zitten.
pi_200748319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag positief een gesprek in want heb te veel negativiteit in m'n hoofd en wil ik niet laten merken. Daarna naar dokter voor prik en bloeddruk. Die zal wel aardig in de hoogte zitten.
Succes met je gesprek :*
pi_200748344
Leuk dagje, LS! De notenkoeken vielen in de smaak? :D Aangezien je die meteen nog een keer bent gaan halen. Ook benieuwd naar de worstenbroodjes. :9

Ik wil daar ook nog een keer naartoe. Moet ook z'n bolus eens proberen. Ik had een keer een minimini workshop en hoe hij toen stond te glunderen bij het rollen van die bolussen was zo mooi. :D
  donderdag 5 augustus 2021 @ 08:52:07 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200748431
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Iedereen weg? :o

Hier is eindelijk duidelijk wanneer F. vrij is, dus de vakantieplannen kunnen hier ook beginnen. Heb nog niet zo'n gave lijst als LS, maar er staat in ieder geval iets op.
Leuk! wanneer? *O*
Je kan haar ideeën gewoon overnemen :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 augustus 2021 @ 08:52:41 #270
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200748443
Morning. Prima nacht wel net zo'n spierpijn als gisteravond. Zal zoals met prik 1 ook wel drie dagen duren. Maar je voelt het alleen als ik mijn arm optil.

Tijd voor het baanwielrennen. :7
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200748514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Leuk! wanneer? *O*
Je kan haar ideeën gewoon overnemen :D
Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land. :D

27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.

Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen. :+

Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200748571
Ik was gisteren naar Den Bosch. Dat blijft toch ook wel een geweldige stad. O+ Wel alleen maar kort voor een lunch nadat we bij Kamp Vucht waren geweest. En het zaakje waar ik eigenlijk wilde lunchen zat vol. ;( Maar toch. Blijft een toffe stad.
pi_200748590
Bonjour! Wij rijden zo weer terug naar huis vanuit Frankrijk. Veel mooie bloemen gezien, maar ze nog niet gepost want ik wilde de Valentino niet online aankondigen. Zo nog wel even langs de boulangerie voor wat vers brood en croissantjes nu het nog kan.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 09:00:19 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200748608
quote:
2s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land. :D

27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.

Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen. :+

Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders. :+
Oh ja best goede reden :D
pi_200748791
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes met je gesprek :*
Dankjewel Sarabi :) Ga jij maar even geen zakken tillen vandaag met je stijve arm :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')