quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Beter dan de vorige date![]()
Het moet ook wel beter dan je spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lat mag je best hoog leggen.
Spoilers!
Wat mooiquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:52 schreef Blues het volgende:
Ik had een kadootje met wandelen vanaaf. Kijk ff in vogeltopic
Wat een leuke dag!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje![]()
We gingen een dagje uit in Oisterwijk, of all places.
Eerst naar de bakkerij van Robèrt van Beckhoven. Sinds we bij zijn theatertour zijn geweest, willen we daar al naartoe. We kochten wat voor een picknick, want we hadden een duofiets gehuurd voor een Bos- en Vennentocht.
[ afbeelding ]
Picknick:
[ afbeelding ]
Daarna hebben we nog minigolf gespeeld. J heeft nog steeds niet van me kunnen winnen, hij blijft nóg slechter dan ik.
Vervolgens naar een prachtige landwinkel met Wagyu-vlees voor barbecuevlees en een heerlijk lemon merengue-ijsje.
[ afbeelding ]
Toen nog een keer naar Robert. Omdat het kan.
Bij binnenkomst ga je eerst door een lange gang met glas waarachter de bakkers aan het werk zijn. Heel tof.
[ afbeelding ]
Dit is de buit![]()
[ afbeelding ]
We hebben het wagyu-vlees achter de kiezen. Het was verrukkelijk. Nu even wachten op ruimte voor een gebakje. Morgen ontbijten we met worstenbroodjes.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef sigme het volgende:
Lammetjes ontvallen ons, lammetjes bekomen ons.
Vers van de pers:
[ afbeelding ]
Nog nat![]()
Drentse heideschapen zijn, anders dan de naam doet vermoeden, bekwame bergschapen.
[ afbeelding ]
Jemig wat een ideal dag toch! Met zoveel lekkere dingen. Gaaf de bakkerij. Wil die ook nog eens bezoeken in Mall of the Netherlands, als die tenminste nu echt geopend is (aantal maanden geleden nog niet).quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verslagje![]()
We gingen een dagje uit in Oisterwijk, of all places.
Eerst naar de bakkerij van Robèrt van Beckhoven. Sinds we bij zijn theatertour zijn geweest, willen we daar al naartoe. We kochten wat voor een picknick, want we hadden een duofiets gehuurd voor een Bos- en Vennentocht.
[ afbeelding ]
Picknick:
[ afbeelding ]
Daarna hebben we nog minigolf gespeeld. J heeft nog steeds niet van me kunnen winnen, hij blijft nóg slechter dan ik.
Vervolgens naar een prachtige landwinkel met Wagyu-vlees voor barbecuevlees en een heerlijk lemon merengue-ijsje.
[ afbeelding ]
Toen nog een keer naar Robert. Omdat het kan.
Bij binnenkomst ga je eerst door een lange gang met glas waarachter de bakkers aan het werk zijn. Heel tof.
[ afbeelding ]
Dit is de buit![]()
[ afbeelding ]
We hebben het wagyu-vlees achter de kiezen. Het was verrukkelijk. Nu even wachten op ruimte voor een gebakje. Morgen ontbijten we met worstenbroodjes.
Oh wist ik nog niet. Maar zo te lezen zowel vriend als affaire met collega over. En hopelijk voel je nu rustquote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die is geblokkeerd op wa, want anders gaat ie me in de gaten houden.. nu alleen communicatie via SMS.
Ik probeer het zakelijk te houden, hij vind dst nog lastig. Rationeel weet ie dat het over is, emotioneel nog niet echt .
Succes met je gesprekquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag positief een gesprek in want heb te veel negativiteit in m'n hoofd en wil ik niet laten merken. Daarna naar dokter voor prik en bloeddruk. Die zal wel aardig in de hoogte zitten.
Leuk! wanneer?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Iedereen weg?
Hier is eindelijk duidelijk wanneer F. vrij is, dus de vakantieplannen kunnen hier ook beginnen. Heb nog niet zo'n gave lijst als LS, maar er staat in ieder geval iets op.
Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! wanneer?
Je kan haar ideeën gewoon overnemen
Oh ja best goede redenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bwehehe, ja maar al haar ideeen zijn aan de andere kant van het land.
27 augustus laatste werkdag, 20 september mag ie weer.
Mocht er iemand nog iets tofs te doen/eten/drinken/zien weten in provincie Groningen of Drenthe dan hou ik me aanbevolen.![]()
Net als Overijssel, Gelderland en de stukken van Limburg en Brabant die tegen Gelderland aanliggen. Oh, en als het HEEL COOL is mag het ook ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |