SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, ben daar echt heel goed inquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, mooi hoe dat werkt.
Nou, nog een half weekje wachten en dan ga ik hier eens langs de sportschool.(Want dan zou m'n vaccin ingewerkt moeten zijn)
De snelheid viel gelukkig reuze mee; en het viel ook mee hoeveel ik gedronken had die avond. Volgens mij was het gewoon metaalmoeheid en was het stuur er een beetje klaar mee. Een stuk brak af en dan heb je ineens een half stuur vast.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op een weg met ander verkeer erbij lijkt het me al helemaal geen prettige ervaring
Die gouden zomer wordt steeds blekerquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En daar hebben we inmiddels de 144.827ste blikken medaille voor de 4e plaats
Oh, jawel hoor, maar ik mis na het werk meteen even wat krachttraining kunnen doen.quote:
Hehehehehe. Overdrijven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, ben daar echt heel goed in![]()
Denk dat ik mijn volgende les maar even naar vrijdag ga verplaatsen, want zal woensdag nog wel teveel spierpijn hebben. Moet donderdag ook wedstrijd tennissen en dan is het ook wel handig als je je armen nog kunt bewegen.
Haha inmiddels heb je er zelf meer last van dan ik. Lekker net goed puh puhquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Panneerlaagje is wel wat storend in de TT.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha inmiddels heb je er zelf meer last van dan ik. Lekker net goed puh puhmet je kop door de helleft
een blauwe kan dat wijzigen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Panneerlaagje is wel wat storend in de TT.
Die is op zich wel mooi beeldend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ama gaat dat wijzigen in paneerlachje.
Vind die ook wel mooi, beetje een zuinig zenuwachtig lachje is dat, net voordat je het kokende frituurvet in gaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is op zich wel mooi beeldend.
Ik denk nog dat ik 18 benquote:
go hard or go home!quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk nog dat ik 18 ben![]()
Toen sportte ik 3-4x per week op een redelijk niveau. Merkte vanmorgen al vrij snel dat ik geen 18 meer ben. Gelukkig waren de anderen die er waren ook niet topfit dus ik viel niet helemaal door de mand.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]https://rozevla.nl/fok2/asmiley.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De S werkt hier niet echt mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]https://rozevla.nl/fok2/asmiley.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is de puisterige blanke tussen een roedel stabiele dansnegertjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De S werkt hier niet echt mee.
als we jou toch niet hadden hierquote:
Ik wel, want er is niet zoveel voor nodig om knapper te zijn dan dat.quote:
"Kijken of ie wel echt is" Goud is een zacht metaal en op die manier kon men vroegah snel een check doen of iets wel wacht goud was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Waar komt het toch vandaan dat atleten altijd gaan bijten in hun medaille?
Kunnen ze niks beters verzinnen? Ik vind het zo afgezaagd.
Nederlanders kunnen alleen schaatsenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En daar hebben we inmiddels de 144.827ste blikken medaille voor de 4e plaats
Is ook zo, en 17 medailles is al best veel natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:54 schreef Karzai het volgende:
Nederland doet het niet zo slecht hoor, staan toch in de top 10?
Behalve Nina, Nina was heel erg goed.quote:
Hoeveel hadden ze er in totaal ook alweer verw8?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo, en 17 medailles is al best veel natuurlijk.
Maar er gaat veel te veel mis. Die vrouwen wegrace was een schertsvertoning, Mathieu vd Poel die op z'n kokosnoot ligt te spartelen, de judoka's die er vrijwel niks van bakken, de zwemmers die overal naast grijpen, roeien had meer in gezeten. Hockeyers voor het eerst sinds zwartwitTV niet bij de laatste vier, Bauke Mollema, the list goes on and on and on.
Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo, en 17 medailles is al best veel natuurlijk.
Maar er gaat veel te veel mis. Die vrouwen wegrace was een schertsvertoning, Mathieu vd Poel die op z'n kokosnoot ligt te spartelen, de judoka's die er vrijwel niks van bakken, de zwemmers die overal naast grijpen, roeien had meer in gezeten. Hockeyers voor het eerst sinds zwartwitTV niet bij de laatste vier, Bauke Mollema, the list goes on and on and on.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze er in totaal ook alweer verw8?
Ja, maar die hebben allemaal coronaquote:
Horror.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben allemaal corona
Of een baan bij een callcenter
Zoveel mogelijk vrouwen verkrachten in een volle bus. Misschien een Olympische sport in 2024.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indiase mannen hebben weer andere dingen waar ze goed in zijn.
Half incel Fok! gaat spontaan in trainingquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen verkrachten in een volle bus. Misschien een Olympische sport in 2024.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit even hardop te huilen, dat dodelijke slachtoffer van gisteren van die carjacking, ik ken niet alleen de psychiater van de dader goed maar zijn moeder ken ik ook goed, dat is zo'n superlief breekbaar oud vrouwtje, echt een gouden mensje, ocharme
Zo van, corona is ook wat waardquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Hello, this is Hareep how I can help you today sir"quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olympische sport, hurkpoepen op straat zonder pleepapier, denk dat er wel wat mensen hier de Olympische spelen ineens gaan kijken dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Karzai het volgende:
3 weken op je hoofd staan en slangen bezweren
Snelheid x5quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hello, this is Hareep how I can help you today sir"
Al die keto-onvriendelijke paneer laagjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de kibbeling is ook weer opZal het nooit meer doen mam
Kibbeling valt blijkbaar wel mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die keto-onvriendelijke paneer laagjes
Nou he toch. Al die schuldgevoelaanpraterij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die keto-onvriendelijke paneer laagjes
Ja jij jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kibbeling valt blijkbaar wel mee.
Keto interesseert me verder geen hol, maar nieuwsgierig enzulks.
Massa verkrachtingen? Het in brand steken van vrouwen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indiase mannen hebben weer andere dingen waar ze goed in zijn.
Paneerlachen dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou he toch. Al die schuldgevoelaanpraterij.
Lijkt me nog moeilijker en lastiger dan 100 meter hardlopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Massa verkrachtingen? Het in brand steken van vrouwen?
100 meter hardlopen is niet moeilijk, de snelheid die daarmee gepaard gaat welquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me nog moeilijker en lastiger dan 100 meter hardlopen.
Dit ja, ik red het gerust wel, alleen duurt het een stuk langer dan wanneer Usain het loopt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 meter hardlopen is niet moeilijk, de snelheid die daarmee gepaard gaat wel
Beter nog eerst de ene dan de andere zodat ze niks meer navertellenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Massa verkrachtingen? Het in brand steken van vrouwen?
Ja ok, kwartier over doen en een bakje verwenkoffie na 50 meter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 meter hardlopen is niet moeilijk, de snelheid die daarmee gepaard gaat wel
Ah, zie je wel dat ik de volgorde dan goed had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter nog eerst de ene dan de andere zodat ze niks meer navertellen
Brandende vrouwen verkrachten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter nog eerst de ene dan de andere zodat ze niks meer navertellen
Mag een half uurtje ook ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, kwartier over doen en een bakje verwenkoffie na 50 meter.
Awwyiss.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, kwartier over doen en een bakje verwenkoffie na 50 meter.
Ik kom in de hel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandende vrouwen verkrachten.
Burning sexquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandende vrouwen verkrachten.
Klinkt gematigd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, ik ben heiden, ik kom niet verder dan vagevuur.
Ik heb 't niet verzonnen.quote:
Als je er net zo uit ziet als Luciferquote:
Net als dat ik de kantoortuin (ook matig) heb verzonnenquote:
Kan ze nu iets nuttig gaan doen met haar leventjequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dafne Schippers ook einde carričre. Die estafette komt ook geen flikker van terecht natuurlijk. Zonde.
Vast. Het is ook het eind van de wereld niet natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze nu iets nuttig gaan doen met haar leventje
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die lijkbleke gehaktballetjes in de broccolisoep.
Als die balletjes al van gehakt gemaakt zijn, heb die wel eens zitten bestuderen van dichtbij, ik gok eerder op slijkspringervlees.quote:
Ik maak ze liever zelf, dan weet ik in ieder geval dat ik geen gemalen slakken aan het eten ben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die balletjes al van gehakt gemaakt zijn, heb die wel eens zitten bestuderen van dichtbij, ik gok eerder op slijkspringervlees.
Gisteren nog bij $balliewerk in de aanbieding hoorde ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die balletjes al van gehakt gemaakt zijn, heb die wel eens zitten bestuderen van dichtbij, ik gok eerder op slijkspringervlees.
Dit klinkt lekkerquote:
Extra hartje in de baarmoeder.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voel een soort hartslag in de buikstreek, dus ik googlen.
Kon dat beter niet doen![]()
Kwam gelijk op een aneurysma uit, gezellig zeg.
Of erger, een koter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voel een soort hartslag in de buikstreek, dus ik googlen.
Kon dat beter niet doen![]()
Kwam gelijk op een aneurysma uit, gezellig zeg.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra hartje in de baarmoeder.
Ieuw.quote:
Misschien gewoon veel sushi en drop blijven eten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*Afspraak in de abortuskliniek maakt.
Wat een horror-hittequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)nog-nooit-meegemaakt
Gaat goed op aarde
Of heel veel carpaccioquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien gewoon veel sushi en drop blijven eten.
Denk dat we meer aan een abortuskliniek hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Wie is er eigenlijk de verloskundige in Foqueville?
Ik heb nog wel wat uurtjes over anders.
Zo, poeh, dat valt even mee zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
"Ha gelukkig is het een aneurysma, ik dacht even dat ik zwanger was"
Kleerhanger-SCquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we meer aan een abortuskliniek hebben
Altijd jammer als je net doet alsof je aan het bellen bent en de telefoon gaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er kwamen nieuwe medewerkers hallo zeggen en ik was heel druk aan het bellen met.. niemand.
Wijn, badpakdansen en sushi vretenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, poeh, dat valt even mee zeg.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd jammer als je net doet alsof je aan het bellen bent en de telefoon gaat.
Los.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Wie is er eigenlijk de verloskundige in Foqueville?
Ik heb nog wel wat uurtjes over anders.
Hoax, introverten bellen niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
"En daar zit onze meest introverte medewerker, die doet altijd of ze aan het bellen is"
Natuurlijk wel. Nummer draaien; daarna snel ophangen en zeggen "ja, ze namen de telefoon niet op...ik ga wel een mailtje sturen"quote:
Hoorde laatst ook een leuk verhaal voorbij komen waar ze de baby gewoon terug hadden geduwd en daarna meer een keizersnede gedaan hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft wel ervaring met totaalrupturen denk ik.
Succes 4Equote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Een totaalruptuur is een grote inscheuring tussen de vagina en anus, ontstaan tijdens de bevalling. Bij ongeveer 3 op de 100 bevallingen ontstaat een totaalruptuur. De kans is het grootst bij de eerste bevalling.
Geef dan maar gewoon een spuitje hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook een leuk verhaal voorbij komen waar ze de baby gewoon terug hadden geduwd en daarna meer een keizersnede gedaan hebben.
Ja vooral de 0 en de 9. Half uur bezig en hopen dat je geen fout had gemaakt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Vond dat vroeger wel fascinerend.
*vraagprijs ¤100,-*quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef gianni61 het volgende:
Marktplaats blijft toch een mooie bron van entertainment.
Als je een advertentie en op zet met een minimum bedrag zijn er toch nog altijd mensen beledigt als je niet serieus op een lager bod in gaat
Voor dat geld smijt ik het net zo lief van het balkon voor een beetje spektakel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*vraagprijs ¤100,-*
'voor 20 kom ik het zo ophalen'
Vanaf de navel naar beneden een groot slagveld met Filet Americain.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook een leuk verhaal voorbij komen waar ze de baby gewoon terug hadden geduwd en daarna meer een keizersnede gedaan hebben.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Een partieelruptuur is een ook best wel grote inscheuring tussen de vagina en anus, ontstaan tijdens de bevalling. Bij ongeveer 97 op de 100 bevallingen ontstaat een partieelruptuur. De kans is het grootst bij de eerste bevalling.
quote:
Gettysburg is er niks bij. Gerafelde vlag erbij, wapperend in de leegte, nog eeuwenlang spookverhalen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf de navel naar beneden een groot slagveld met Filet Americain.
Confederate paper money flying all aroundquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gettysburg is er niks bij. Gerafelde vlag erbij, wapperend in de leegte, nog eeuwenlang spookverhalen.
quote:
Dat je zo'n baby krijgt met een volledig volwassengebit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gettysburg is er niks bij. Gerafelde vlag erbij, wapperend in de leegte, nog eeuwenlang spookverhalen.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zo'n baby krijgt met een volledig volwassengebit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]Da fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tandenfee?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch logisch, waar dacht je dat het volwassengebit vandaan kwam
Is dat dat feest van Baudet niet?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Heeft u de hashtag #kutland meegekregen![]()
Hier ga ik het niet over hebben
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:15 schreef LTVDK het volgende:
Waarom krijg ik nu gelijk zulk soort videos te zienhttps://9gag.com/gag/aoM65dA
Not so horny, so not horny for the remainder of august.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:15 schreef LTVDK het volgende:
Waarom krijg ik nu gelijk zulk soort videos te zienhttps://9gag.com/gag/aoM65dA
Dorpje verderop kreeg een man broccoli-gehakt van zijn vrouw, dat is niet helemaal goed afgelopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegt hier een trauma heli voorbij
Oei, dat is inderdaad een ernstige gebeurtenis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dorpje verderop kreeg een man broccoli-gehakt van zijn vrouw, dat is niet helemaal goed afgelopen.
OP JE HOOFDquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
een broek?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
Help er zit een bij in mijn huis.
Bijen zijn toch lief.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
Niet als je ze niet panisch gaat lopen opjagen.quote:
Zonder bijen geen appels, peren, koffie, kersen, aardbeien, tomaten, aubergines, paprika's, komkommers. kolen, sla's, penen en uien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
Geen graan, dus geen brood, geen bier en geen whisky. Zonder bijen houdt het heel snel op met de mensheid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder bijen geen appels, peren, koffie, kersen, aardbeien, tomaten, aubergines, paprika's, komkommers. kolen, sla's, penen en uien.
Ja, maar laat ze lekker nuttig doen buiten mijn huis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder bijen geen appels, peren, koffie, kersen, aardbeien, tomaten, aubergines, paprika's, komkommers. kolen, sla's, penen en uien.
Ik heb sla's nog nooit als woord gebruikt bedacht ik me net.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruik je naar bloemetjes vandaag?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar laat ze lekker nuttig doen buiten mijn huis.
Sladen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb sla's nog nooit als woord gebruikt bedacht ik me net.
Nee naar Dior.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruik je naar bloemetjes vandaag?
Ik maak er dan meestal meerdere soorten sla van. Een meervoud van sla klinkt raar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik ooit meerdere sla's tegelijk nodig had.
Kleine vriendengroep?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sladerenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat nou als je twee kroppen van de zelfde soort nodig hebt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak er dan meestal meerdere soorten sla van. Een meervoud van sla klinkt raar.
Het is 'Broek af' @FranticDJquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat nou als je twee kroppen van de zelfde soort nodig hebt?
ja een meervoud van melk ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak er dan meestal meerdere soorten sla van. Een meervoud van sla klinkt raar.
Nee joh, gewoon zoals het er stond. Twee kroppen ijsbergsla graag.quote:
Net hoeveel tomaten ik wil. Twee druiven of twee trossen druiven is ook nogal een verschil.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet, doe mij twee trossen tomaat maar gewoon tomaten als meervoud?
2 ijsbergslaan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon zoals het er stond. Twee kroppen ijsbergsla graag.
1 tros van 3 en 1 tros van 8 tomatenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoeveel tomaten ik wil. Twee druiven of twee trossen druiven is ook nogal een verschil.
In de supermarkt liggen ze meestal in trosjes van 5.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 tros van 3 en 1 tros van 8 tomaten
This walks helemaal out of the hand.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] . [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] . [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] . [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] . [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] . [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] . [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel mooi dat ze lekker klunzig out of sync zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This walks helemaal out of the hand.
ik koop nooit tomatenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In de supermarkt liggen ze meestal in trosjes van 5.
met witte saus uit een potje.quote:
quote:
Met gehakt?quote:
Met mijn zwangerschap?quote:
meestal kip en/of spekjesquote:
Komt er een nieuwe cavia bij?quote:
Voor zover ik weet niet, misschien dat ik Wattenschijfje laat dekken, maar twijfel.. want wil eigenlijk niet meer caven..quote:
Hoor ik limburgse vlaaiquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Limburgse vlaai of zult denk ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, heel Gergi z'n huis netjes georganiseerdKleding op kleur in de kast dit dat. Blijft waarschijnlijk maar 2 dagen zo, maar ben toch de werkdag weer doorgekomen
Waarschijnlijk ziet hij het niet eens.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, heel Gergi z'n huis netjes georganiseerdKleding op kleur in de kast dit dat. Blijft waarschijnlijk maar 2 dagen zo, maar ben toch de werkdag weer doorgekomen
Niet of, maar enquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Limburgse vlaai of zult denk ik.
Wattenschijfje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, misschien dat ik Wattenschijfje laat dekken, maar twijfel.. want wil eigenlijk niet meer caven..
Weet hij dit wel al, of wordt dit een verrassing als hij thuis komt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil gaan hamsterscapen maar heb geen plekquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, misschien dat ik Wattenschijfje laat dekken, maar twijfel.. want wil eigenlijk niet meer caven..
Ze heette eerst Barracuda, maar daar is ze veel te lief voor.quote:
Ziet het waarschijnlijk niet eens.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet hij dit wel al, of wordt dit een verrassing als hij thuis komt?
Had jij naast je caven nog hamsters eigenlijk ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil gaan hamsterscapen maar heb geen plek
Nou dit valt wel op. Ben ook even naar Ikea geweest om bakjes te halen om de voorraadkast netjes te organiseren per type voedselquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ziet hij het niet eens.
Wat is dit?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee nee, dat is alleen als jullie naar de kapper gaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziet het waarschijnlijk niet eens.
quote:
Ja maar sinds ruim een jaar niet meer, omdat ik dus wilde hamsterscapenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij naast je caven nog hamsters eigenlijk ?
Dit klinkt wat dubieus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb je je koffer al ingepakt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit valt wel op. Ben ook even naar Ikea geweest om bakjes te halen om de voorraadkast netjes te organiseren per type voedselIk kan nu alles makkelijk vinden. Hij waarschijnlijk niet meer
Dit is een verrassing. Maar hij weet dat ik thuis zo ben, dus hij kon het op zich wel verwachten nu we besloten hebben samen in zijn huis te gaan wonen straksquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weet hij dit wel al, of wordt dit een verrassing als hij thuis komt?
Heel tof, dan flikker je een aquarium (ZONDER WATER) vol zaagsel, echt een hele dikke laag, en dan veel troepjes van natuurlijke materialen en ook plantjes en mos enzo, en dan kun je de hamster tunnels zien graven.quote:
Dat ziet er serieus wel leuk uitquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar sinds ruim een jaar niet meer, omdat ik dus wilde hamsterscapen
Georganiseerde kast.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dit valt wel op. Ben ook even naar Ikea geweest om bakjes te halen om de voorraadkast netjes te organiseren per type voedselIk kan nu alles makkelijk vinden. Hij waarschijnlijk niet meer
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verrassing. Maar hij weet dat ik thuis zo ben, dus hij kon het op zich wel verwachten nu we besloten hebben samen in zijn huis te gaan wonen straks
Oh dat! Ja, da's cool.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel tof, dan flikker je een aquarium (ZONDER WATER) vol zaagsel, echt een hele dikke laag, en dan veel troepjes van natuurlijke materialen en ook plantjes en mos enzo, en dan kun je de hamster tunnels zien graven.
Klein detail.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel tof, dan flikker je een aquarium (ZONDER WATER) vol zaagsel, echt een hele dikke laag, en dan veel troepjes van natuurlijke materialen en ook plantjes en mos enzo, en dan kun je de hamster tunnels zien graven.
Ik zit dus soms even op marktplaats te kijken of iemand van z'n hamster af moet en zie echt schrijnende dingen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet er serieus wel leuk uit![]()
Beter dan al die lucifersdoosjes waarin mensen denken dat ze kunnen leven.
Oh.. ja ik had niks beloofd. Maar er was me ook niet verteld dat ik ergens af moest blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Georganiseerde kast.
Ik wil eigenlijk ook, maar dan moet ik kerel z'n gereedschap verkassen en ik had beloofd daar af te blijven.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet sowieso nog een kledingkast hebben, al 6 maanden, maar ik gok dat we weer gaan verhuizen zonder ooit een kast te hebben aangeschaft.
Dat zou ook vanzelfsprekend moeten zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ja ik had niks beloofd. Maar er was me ook niet verteld dat ik ergens af moest blijven
Hamster met toebehorenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1733462735
Zoals dit flutkooitje. Man man man.
"Me dogter vint hum niet meer zo luek"quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1733462735
Zoals dit flutkooitje. Man man man.
Ik wil nog steeds een andere kledingkast, maar schuine wand en cv-buizen aan die kant, dus lastig lastig. Dus ik heb een lage vakkenkast uit een andere kamer gesleept en die gebruik ik nu naast m'n huidige kast.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet sowieso nog een kledingkast hebben, al 6 maanden, maar ik gok dat we weer gaan verhuizen zonder ooit een kast te hebben aangeschaft.
De rest kan ik verplaatsen wat ik wil hoor, alleen dat gereedschap wil 'ie graag meteen terug kunnen vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ja ik had niks beloofd. Maar er was me ook niet verteld dat ik ergens af moest blijven
Ik word altijd boos van dat soort advertenties.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit dus soms even op marktplaats te kijken of iemand van z'n hamster af moet en zie echt schrijnende dingen.
Of dan zeggen ze 'hamster met grote kooi!' waar ze a) vijftig euro voor vragen en b) die kooi is kleiner dan m'n monitor. Heb dan zin om te mailen met de vraag of ze ook een foto hebben van de grote kooi.
'Amper gebruikt.'quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hamster met toebehorenAlsof je een losse set pootjes en oren erbij krijgt
#hamstersoepquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk, ik zeg het maar even, ik ken US.
Ik deed dit vroeger met hamsters en dan een vloerkleed op de trap met allerlei speelgoed onder dat kleed, liet ik de hamster bovenaan los en dan ging ik snel kijken waar die beneden uit kwam tuimelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een handvat voor de kooi tog?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1733670877
Hoe denken ze dat die buizen werken? Beest kan niet vliegen.
Volgens mij kunnen hamsters echt supergoed zwemmen hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk, ik zeg het maar even, ik ken US.
Ik ga later deze maand maar eens een kast + schoenenkast halen daar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik eigenlijk de komende 10-15 jaar niet, maar ik ken mezelf, dan staat het ergens op prioriteit 83 oid en dan heb ik nog steeds geen kast gekocht "omdat het ook wel zo uit de verhuisdoos kan"quote:
Die kan daar gewoon in hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Holleeder heeft het beter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Finale?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal Sifan Hassan kijken straks om de 5000 meter
Ik wilde mijn IKEA PAX kast meenemen, maar dat kon niet, omdat we hierboven hele lage plafonds hebben. Achteraf ook blij toe dat ik het niet gedaan heb, want ik heb de kast gratis op MP gezet en die jongens waren er gewoon 3 uur bezig om die kast fatsoenlijk uit elkaar te halenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een andere kledingkast, maar schuine wand en cv-buizen aan die kant, dus lastig lastig. Dus ik heb een lage vakkenkast uit een andere kamer gesleept en die gebruik ik nu naast m'n huidige kast.
Ik krijg steeds meer medelijden met die jongenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staan er dan nog ergens random verhuisdozen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik eigenlijk de komende 10-15 jaar niet, maar ik ken mezelf, dan staat het ergens op prioriteit 83 oid en dan heb ik nog steeds geen kast gekocht "omdat het ook wel zo uit de verhuisdoos kan"
Dank je!quote:
ja, die dingen zijn meestal niet lekker uit elkaar te halen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde mijn IKEA PAX kast meenemen, maar dat kon niet, omdat we hierboven hele lage plafonds hebben. Achteraf ook blij toe dat ik het niet gedaan heb, want ik heb de kast gratis op MP gezet en die jongens waren er gewoon 3 uur bezig om die kast fatsoenlijk uit elkaar te halen
Misschienquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staan er dan nog ergens random verhuisdozen?
Ik heb 2 kamer met alleen kleding en schoenen, dat is bijna hetzelfdequote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb hier ook nog een schuine wand om rekening mee te houden. Mijn vriendin wil natuurlijk een geweldige walk-in closet hebben.
Ik hoop voor ze dat de kast wel weer goed in elkaar te zetten was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die dingen zijn meestal niet lekker uit elkaar te halen.
dat heb ik met mn eigen kleerkast ook gemerkt.
Werkende lampen als in van die dingen die je tijdelijk ophangt als je aan het klussen bent?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien![]()
Maar we hebben wel overal werkende lampen hangen
Ik heb zelf ook best veel kleding; maar daar kan ik wel wat van weggooien. Grootste probleem gaan vast haar schoenen worden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kamer met alleen kleding en schoenen, dat is bijna hetzelfde
Misschien zegt hij wel heel schaapachtig, nou superveeldankjewel hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer medelijden met die jongen
Haha, nee gewoon echte grote mensen lampen, geen kale peertjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkende lampen als in van die dingen die je tijdelijk ophangt als je aan het klussen bent?
ik heb de mijne weer voor 98% in elkaar gekregen, maar nog 1x uit en in elkaar zal die niet overleven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat de kast wel weer goed in elkaar te zetten was.
Ze waren ook nog een rails vergeten buitenDie kwamen ze later toch maar ophalen
ja, ik moet ook weer eens wat weg gooien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook best veel kleding; maar daar kan ik wel wat van weggooien. Grootste probleem gaan vast haar schoenen worden.
Meteen de eerste dag zwanger blaffen, zwellen haar voeten op tot zeppelins en kun je alle schoenen weggooien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook best veel kleding; maar daar kan ik wel wat van weggooien. Grootste probleem gaan vast haar schoenen worden.
Wel jammer dat die dingen daar niet echt op gebouwd zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de mijne weer voor 98% in elkaar gekregen, maar nog 1x uit en in elkaar zal die niet overleven.
Dat kan ik ook doen voordat ze hier komt wonen natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag zwanger blaffen, zwellen haar voeten op tot zeppelins en kun je alle schoenen weggooien.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de eerste dag zwanger blaffen, zwellen haar voeten op tot zeppelins en kun je alle schoenen weggooien.
Ja kwiwi is duidelijk de baas in huisquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zegt hij wel heel schaapachtig, nou superveeldankjewel hoor.
Scheelt weer een verhuiswagen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ik ook doen voordat ze hier komt wonen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |