SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, ben daar echt heel goed inquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, mooi hoe dat werkt.
Nou, nog een half weekje wachten en dan ga ik hier eens langs de sportschool.(Want dan zou m'n vaccin ingewerkt moeten zijn)
De snelheid viel gelukkig reuze mee; en het viel ook mee hoeveel ik gedronken had die avond. Volgens mij was het gewoon metaalmoeheid en was het stuur er een beetje klaar mee. Een stuk brak af en dan heb je ineens een half stuur vast.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op een weg met ander verkeer erbij lijkt het me al helemaal geen prettige ervaring
Die gouden zomer wordt steeds blekerquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En daar hebben we inmiddels de 144.827ste blikken medaille voor de 4e plaats
Oh, jawel hoor, maar ik mis na het werk meteen even wat krachttraining kunnen doen.quote:
Hehehehehe. Overdrijven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, ben daar echt heel goed in![]()
Denk dat ik mijn volgende les maar even naar vrijdag ga verplaatsen, want zal woensdag nog wel teveel spierpijn hebben. Moet donderdag ook wedstrijd tennissen en dan is het ook wel handig als je je armen nog kunt bewegen.
Haha inmiddels heb je er zelf meer last van dan ik. Lekker net goed puh puhquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Panneerlaagje is wel wat storend in de TT.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha inmiddels heb je er zelf meer last van dan ik. Lekker net goed puh puhmet je kop door de helleft
een blauwe kan dat wijzigen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Panneerlaagje is wel wat storend in de TT.
Die is op zich wel mooi beeldend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ama gaat dat wijzigen in paneerlachje.
Vind die ook wel mooi, beetje een zuinig zenuwachtig lachje is dat, net voordat je het kokende frituurvet in gaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is op zich wel mooi beeldend.
Ik denk nog dat ik 18 benquote:
go hard or go home!quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk nog dat ik 18 ben![]()
Toen sportte ik 3-4x per week op een redelijk niveau. Merkte vanmorgen al vrij snel dat ik geen 18 meer ben. Gelukkig waren de anderen die er waren ook niet topfit dus ik viel niet helemaal door de mand.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]https://rozevla.nl/fok2/asmiley.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De S werkt hier niet echt mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]https://rozevla.nl/fok2/asmiley.gif[/img][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is de puisterige blanke tussen een roedel stabiele dansnegertjes.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De S werkt hier niet echt mee.
als we jou toch niet hadden hierquote:
Ik wel, want er is niet zoveel voor nodig om knapper te zijn dan dat.quote:
"Kijken of ie wel echt is" Goud is een zacht metaal en op die manier kon men vroegah snel een check doen of iets wel wacht goud was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Waar komt het toch vandaan dat atleten altijd gaan bijten in hun medaille?
Kunnen ze niks beters verzinnen? Ik vind het zo afgezaagd.
Nederlanders kunnen alleen schaatsenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En daar hebben we inmiddels de 144.827ste blikken medaille voor de 4e plaats
Is ook zo, en 17 medailles is al best veel natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:54 schreef Karzai het volgende:
Nederland doet het niet zo slecht hoor, staan toch in de top 10?
Behalve Nina, Nina was heel erg goed.quote:
Hoeveel hadden ze er in totaal ook alweer verw8?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo, en 17 medailles is al best veel natuurlijk.
Maar er gaat veel te veel mis. Die vrouwen wegrace was een schertsvertoning, Mathieu vd Poel die op z'n kokosnoot ligt te spartelen, de judoka's die er vrijwel niks van bakken, de zwemmers die overal naast grijpen, roeien had meer in gezeten. Hockeyers voor het eerst sinds zwartwitTV niet bij de laatste vier, Bauke Mollema, the list goes on and on and on.
Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo, en 17 medailles is al best veel natuurlijk.
Maar er gaat veel te veel mis. Die vrouwen wegrace was een schertsvertoning, Mathieu vd Poel die op z'n kokosnoot ligt te spartelen, de judoka's die er vrijwel niks van bakken, de zwemmers die overal naast grijpen, roeien had meer in gezeten. Hockeyers voor het eerst sinds zwartwitTV niet bij de laatste vier, Bauke Mollema, the list goes on and on and on.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveel hadden ze er in totaal ook alweer verw8?
Ja, maar die hebben allemaal coronaquote:
Horror.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben allemaal corona
Of een baan bij een callcenter
Zoveel mogelijk vrouwen verkrachten in een volle bus. Misschien een Olympische sport in 2024.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indiase mannen hebben weer andere dingen waar ze goed in zijn.
Half incel Fok! gaat spontaan in trainingquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk vrouwen verkrachten in een volle bus. Misschien een Olympische sport in 2024.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit even hardop te huilen, dat dodelijke slachtoffer van gisteren van die carjacking, ik ken niet alleen de psychiater van de dader goed maar zijn moeder ken ik ook goed, dat is zo'n superlief breekbaar oud vrouwtje, echt een gouden mensje, ocharme
Zo van, corona is ook wat waardquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Hello, this is Hareep how I can help you today sir"quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Olympische sport, hurkpoepen op straat zonder pleepapier, denk dat er wel wat mensen hier de Olympische spelen ineens gaan kijken dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Karzai het volgende:
3 weken op je hoofd staan en slangen bezweren
Snelheid x5quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hello, this is Hareep how I can help you today sir"
Al die keto-onvriendelijke paneer laagjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de kibbeling is ook weer opZal het nooit meer doen mam
Kibbeling valt blijkbaar wel mee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die keto-onvriendelijke paneer laagjes
Nou he toch. Al die schuldgevoelaanpraterij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die keto-onvriendelijke paneer laagjes
Ja jij jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kibbeling valt blijkbaar wel mee.
Keto interesseert me verder geen hol, maar nieuwsgierig enzulks.
Massa verkrachtingen? Het in brand steken van vrouwen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Indiase mannen hebben weer andere dingen waar ze goed in zijn.
Paneerlachen dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou he toch. Al die schuldgevoelaanpraterij.
Lijkt me nog moeilijker en lastiger dan 100 meter hardlopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Massa verkrachtingen? Het in brand steken van vrouwen?
100 meter hardlopen is niet moeilijk, de snelheid die daarmee gepaard gaat welquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me nog moeilijker en lastiger dan 100 meter hardlopen.
Dit ja, ik red het gerust wel, alleen duurt het een stuk langer dan wanneer Usain het loopt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 meter hardlopen is niet moeilijk, de snelheid die daarmee gepaard gaat wel
Beter nog eerst de ene dan de andere zodat ze niks meer navertellenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Massa verkrachtingen? Het in brand steken van vrouwen?
Ja ok, kwartier over doen en een bakje verwenkoffie na 50 meter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
100 meter hardlopen is niet moeilijk, de snelheid die daarmee gepaard gaat wel
Ah, zie je wel dat ik de volgorde dan goed had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter nog eerst de ene dan de andere zodat ze niks meer navertellen
Brandende vrouwen verkrachten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter nog eerst de ene dan de andere zodat ze niks meer navertellen
Mag een half uurtje ook ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, kwartier over doen en een bakje verwenkoffie na 50 meter.
Awwyiss.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, kwartier over doen en een bakje verwenkoffie na 50 meter.
Ik kom in de hel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandende vrouwen verkrachten.
Burning sexquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandende vrouwen verkrachten.
Klinkt gematigd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, ik ben heiden, ik kom niet verder dan vagevuur.
Ik heb 't niet verzonnen.quote:
Als je er net zo uit ziet als Luciferquote:
Net als dat ik de kantoortuin (ook matig) heb verzonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |