Ja... Ga je sporttape verbieden?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, dit stond al in dat stukje hierboven.
Bij het zwemmen is dat al zo, dus het gebeurt wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja... Ga je sporttape verbieden?
"Sock Gate" is geborenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot. Boardman heeft al geklaagd
[ twitter ]
Wat gaat het worden dit keer .. aanrijden tegen een official, stuur breken of vallen bij de start voor NL team?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:59 schreef Szura het volgende:
Odds teamsprint:
Nederland 1.35
GB 7.00
Frankrijk 9.00
Wie gaat er voor de ronde wielen?
Dat 1e hoeft je niet te hinderen voor goud en bij dat 2e mag je opnieuwquote:Op maandag 2 augustus 2021 17:54 schreef Fodio het volgende:
[..]
Wat gaat het worden dit keer .. aanrijden tegen een official, stuur breken of vallen bij de start voor NL team?
Nope daar wil ik geen geld aan verdienenquote:
De voornaamste conclusie is dat dit een ranzig snelle baan is die wereldrecords gaat doen verpulveren. De tweede veel te vroege conclusie is dat het Britse materiaal uitstekend is, maar geen wonderen verricht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb niet echt veel kunnen zien. Kan op basis van dag 1 al worden gezegd dat bepaalde landen sterk/sterker dan verwacht kijken?
Een beetje zoals na dag 1 van het zwemmen al leek dat Australië sterk was, zeg maar.
Baanwielrennen gaat voor NL het verschil worden tussen goede en fantastische spelen.
Natuurlijk hoef je niet live te gaan, maar wat meer aandacht dan hier en daar een matchpoint of beslissende poging (als er überhaupt al aandacht voor een sport/onderdeel komt) mag best.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch nooit joh. En eerlijk is eerlijk, dat geldt voor bijna alle zenders, ook buiten de NOS. De BBC gaat echt geen gewichtheffen of iets uitzenden als er geen Brit bij is.
Sporza en ARD/ZDF doen wel veel beter werk ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je niet live te gaan, maar wat meer aandacht dan hier en daar een matchpoint of beslissende poging (als er überhaupt al aandacht voor een sport/onderdeel komt) mag best.
Ik kijk even naar vandaag en daar is op Sporza nadat atletiek afgelopen was nog 2,5 uur baanwielrennen, badminton, turnen, kanosprint, voetbal, basketbal, gewichtheffen en worstelen voorbij gekomen.
Prettige aan Sporza is ook gewoon dat ze de feed aan laten staan bij het baanwielrennen en het atletiek en niet iedere 5 minuten terug gaan naar de studio voor onzin.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Natuurlijk hoef je niet live te gaan, maar wat meer aandacht dan hier en daar een matchpoint of beslissende poging (als er überhaupt al aandacht voor een sport/onderdeel komt) mag best.
Ik kijk even naar vandaag en daar is op Sporza nadat atletiek afgelopen was nog 2,5 uur baanwielrennen, badminton, turnen, kanosprint, voetbal, basketbal, gewichtheffen en worstelen voorbij gekomen.
@Mani89, hoe is het met Lyu?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef Max23 het volgende:
HAhahaha
Race alert voor iemand die kansloos is om de finale te halen
Geen flauw idee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:mani89, hoe is het met Lyu?
Dit is er dan wél zo één waar minder dan dat een domper zou zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:17 schreef DeeBee het volgende:
WIJ gaan vandaag ONZE GEGARANDEERDE GOUDEN medaille ophalen.
COVID?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Iemand heeft zich teruggetrokken van het omnium bij de vrouwen, maar nog onbekend wie. Litouwen heeft namelijk een startbewijs gekregen. Hopelijk niet Wild
Geen idee, ik weet alleen dat Litouwen te horen kreeg dat ze een startbewijs hebben wegens het terugtrekken van een ander.quote:
Ik ben hier gewoon zenuwachtig voor, puur vanwege dat er straks ineens een ander land een reuzesprong heeft gemaakt of dat er bij ons iets stuk gaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is er dan wél zo één waar minder dan dat een domper zou zijn
Erg vreemd, bij carbon kan ik me nog wel iets voorstellen met misschien wat zijwaartse krachten wat bij carbon nooit ideaal is. Bij titanium heb je het dan al snel over een ontwerpfout of fabricagefout.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:24 schreef Aguero het volgende:
Dat stuurtje van Australië was trouwens wel titanium, 3D-printtitanium.
https://cyclingtips.com/2(...)k-pursuit-handlebar/
Jeetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon zenuwachtig voor, puur vanwege dat er straks ineens een ander land een reuzesprong heeft gemaakt of dat er bij ons iets stuk gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |