Het enige waar ik op hoop is schoenen gooienquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Niet eerlijk tegenover Schippers ook.
Op de Eurosport Playerquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
Komt de Team Pursuit van AUS nog ergens?
Ja, nu Discovery Plus!quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef El-Stinho het volgende:
Komt de Team Pursuit van AUS nog ergens?
Ik ga dit missenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg Schuppuuuuuuurs een race alert ja?
HAHAHAHAHAHAHAHA nee dit kan niet
Heb al een stream hahaquote:
Mooiste is nog dat de NOS Dafne hier wel is vergetenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg Schuppuuuuuuurs een race alert ja?
HAHAHAHAHAHAHAHA nee dit kan niet
Tom weet niets, dus je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou presentator in kwestie haar tijd van vannacht weten en de verhoudingen tov anderen?
Denk het niet.
Dat gebeurt toch nooit joh. En eerlijk is eerlijk, dat geldt voor bijna alle zenders, ook buiten de NOS. De BBC gaat echt geen gewichtheffen of iets uitzenden als er geen Brit bij is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee dat NOS geilt op grote sporten, en al helemaal als er een vlaggetje mee doet, terwijl de OS bij uitstek de plek is om ook kleine sporten aandacht te geven.
Schaatsen krijgt anders altijd wel veel aandacht bij de Winterspelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee dat NOS geilt op grote sporten, en al helemaal als er een vlaggetje mee doet, terwijl de OS bij uitstek de plek is om ook kleine sporten aandacht te geven.
Vergeet Ji Cheng niet!quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch raar dat er nog nooit een goede Chinees op de weg is geweest. Het concept hard fietsen is ze blijkbaar toch niet helemaal onbekend.
Ja duh, dat is net zo vreemd als dat kanoslalom uren per dag krijgt in Slowakije en worstelen in Iran.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:19 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Schaatsen krijgt anders altijd wel veel aandacht bij de Winterspelen.
Gemiddelde NOS/BBC kijker is ook niet geïnteresseerd in gewichtheffen als er niemand uit eigen land bij is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch nooit joh. En eerlijk is eerlijk, dat geldt voor bijna alle zenders, ook buiten de NOS. De BBC gaat echt geen gewichtheffen of iets uitzenden als er geen Brit bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |