quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Het lijstje twijfelachtige Arnesen aankopen is al best lang, en niet erg positief inderdaad:quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.
Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
10mln~ weg ja. Om dat te compenseren moet je Senesi heel goed verkopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijstje twijfelachtige Arnesen aankopen is al best lang, en niet erg positief inderdaad:
- Fer
- Pratto
- Spajic
- Ié ?
- Diemers
- Bozenik
- Narsingh ?
- Teixeira
- Conteh
- Linssen
Wellicht vergeet ik er nog een aantal. Niet allemaal mislukt, maar geen van allen echt een meerwaarde gebleken voor Feyenoord toch?
Het lijstje is nu al langer dan die van Martin van Geel, wat betreft twijfelachtige aankopen / miskopen.
Fer, Ie en Narsingh waren geen Arnesen aankopen, die kwamen onder Sjaak volgens mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijstje twijfelachtige Arnesen aankopen is al best lang, en niet erg positief inderdaad:
- Fer
- Pratto
- Spajic
- Ié ?
- Diemers
- Bozenik
- Narsingh ?
- Teixeira
- Conteh
- Linssen
Wellicht vergeet ik er nog een aantal. Niet allemaal mislukt, maar geen van allen echt een meerwaarde gebleken voor Feyenoord toch?
Het lijstje is nu al langer dan die van Martin van Geel, wat betreft twijfelachtige aankopen / miskopen.
Fer, Ié en Narsingh waren niet van Arnesen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
- Fer
- Pratto
- Spajic
- Ié ?
- Diemers
- Bozenik
- Narsingh ?
- Teixeira
- Conteh
- Linssen
Dat het praktisch niks gekost heeft mag toch geen excuus zijn? Je verwacht van een TD van Feyenoord dat hij spelers haalt waar Feyenoord beter van wordt. Daar blijkt absoluut nog geen sprake van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fer, Ié en Narsingh waren niet van Arnesen.
Verder zie ik vooral spelers die praktisch niks hebben gekost. Maar er is wel iets teveel oude middelmaat gehaald die niet meer waard gaat worden.
Deal, doen we.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het praktisch niks gekost heeft mag toch geen excuus zijn? Je verwacht van een TD van Feyenoord dat hij spelers haalt waar Feyenoord beter van wordt. Daar blijkt absoluut nog geen sprake van.
Maar wat @:Scrummie zegt, hij staat pas één seizoen aan het roer. Laten we hem volgend jaar na de transferperiode beoordelen.
Ja, dat verwacht ik ook. Maar voor kleine bedragen per speler is dat een stuk moeilijker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het praktisch niks gekost heeft mag toch geen excuus zijn? Je verwacht van een TD van Feyenoord dat hij spelers haalt waar Feyenoord beter van wordt. Daar blijkt absoluut nog geen sprake van.
Maar wat @:Scrummie zegt, hij staat pas één seizoen aan het roer. Laten we hem volgend jaar na de transferperiode beoordelen.
Die zullen zuur zijn als hij toch slaagt zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Oh, ik lees dat het gejank over Slot bij VI al begonnen is.
Is toch niet zo heel raarquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Iig niet zoveel kansen weggeeft, gelukkig is Feyenoord door maar had niet veel gescheeld of je was door een Volendam uitgeschakeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel raar
'zelfs' met deze spelers mag je toch wel verwachten dat je een team als Drita gewoon oprolt?
Derksengod. Jammer want dit is pure stemmingmakerij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Absoluut niet en ze hebben ook niks in die context gezegd maar je kan toch niet ontkennen dat er kleine gelijkenissen zijn met Jaap Stam zijn "Ik ga alles anders doen" zolang hij de selectie niet rond heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zullen zuur zijn als hij toch slaagt zeg.
Alles om de Dickie heeft er alles uitgeperst mythe maar in stand te houden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
@kapiteintje en ik dachten aan een type El Ahmadiquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derksengod. Jammer want dit is pure stemmingmakerij.
Van de vergelijking met Stam word ik ook een beetje verdrietig. Wereld van een verschil, het enige waar ze uniek in zijn is dat ze aanvallend voetbal willen spelen met Feyenoord in tegenstelling tot bijna alle andere coaches bij ons.
Onder Rutten begonnen we ook vreselijk en rond oktober gingen we ineens uitstekend voetballen, ik verwacht dat het bij Slot ook wel op een gegeven moment gaat klikken (in tegenstelling tot een Stam die echt niet wist wat hij deed), en die selectie was nog minder. Geduld. Maar er moet wel een 6 bij.
Maar ik was over Stam ook gematigd positief tot en met augustus. Pas toen er geen enkele progressie in leek te zitten en Stam niks van voetbal bleek te snappen (en geen enkele zelfreflectie toonde) veranderde dit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet en ze hebben ook niks in die context gezegd maar je kan toch niet ontkennen dat er kleine gelijkenissen zijn met Jaap Stam zijn "Ik ga alles anders doen" zolang hij de selectie niet rond heeft.
Ik denk juist aan een type Clasie (maar dan niet Clasie).quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:kapiteintje en ik dachten aan een type El Ahmadi
De enige gelijkenis is dat ze beiden aanvallend voetbal wilden spelen. Stam heeft echter nog nooit succes gehad als trainer, waar Slot er inmiddels al wel bij 2 clubs in is geslaagd een leuk en goed voetballend team neer te zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet en ze hebben ook niks in die context gezegd maar je kan toch niet ontkennen dat er kleine gelijkenissen zijn met Jaap Stam zijn "Ik ga alles anders doen" zolang hij de selectie niet rond heeft.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar laten we die man wel even de tijd geven. Vorig jaar heb je alles op eigen helft gedaan, nu wil je meer naar voren. Daar is tijd voor nodig. Ook het gezeur dat het publiek zou verwachten dat we meedoen om het kampioenschap. Er zijn er heel weinig te vinden die die illusie hebben hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel raar
'zelfs' met deze spelers mag je toch wel verwachten dat je een team als Drita gewoon oprolt?
En ze zijn allebei kaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derksengod. Jammer want dit is pure stemmingmakerij.
Van de vergelijking met Stam word ik ook een beetje verdrietig. Wereld van een verschil, het enige waar ze uniek in zijn is dat ze aanvallend voetbal willen spelen met Feyenoord in tegenstelling tot bijna alle andere coaches bij ons.
Plus dat Derksen gewoon totaal geen idee heeft wat er speelt. Het is enkel de onderbuik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:46 schreef fetX het volgende:
En de kritiek van Derksen komt natuurlijk vooral voort uit het feit dat hij Dickie wil verdedigen dat ‘hij er het maximale uit heeft gehaald.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |