Ten Hag en Bosz ook. Die begonnen overigens ook beroerd bij Ajax en pas na enkele maanden werd het iets moois. Gewoon, geduld.quote:
Het verbaast me toch altijd weer dat er nog zoveel mensen zijn die Derksen serieus nemenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:46 schreef fetX het volgende:
En de kritiek van Derksen komt natuurlijk vooral voort uit het feit dat hij Dickie wil verdedigen dat ‘hij er het maximale uit heeft gehaald.’
Mij ook wel en ook weer niet. Blijf het jammer vinden dat iemand zo veel invloed heeft terwijl hij zich overduidelijk niet inleest in een groot deel van de onderwerpen waar hij over lult.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me toch altijd weer dat er nog zoveel mensen zijn die Derksen serieus nemen
Waar heeft Derksen invloed op dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij ook wel en ook weer niet. Blijf het jammer vinden dat iemand zo veel invloed heeft terwijl hij zich overduidelijk niet inleest in een groot deel van de onderwerpen waar hij over lult.
publieke opinie, je zou hem een influencer kunnen noemen, maar goed de gemiddelde VI kijker is dan ook te dom om te poepenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar heeft Derksen invloed op dan?
De publieke opiniequote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Publieke opinie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk Amnesty Googlen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me toch altijd weer dat er nog zoveel mensen zijn die Derksen serieus nemen
Mwah. Denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Publieke opinie.
Oke bedankt hans
Gemiddelde feyenoord supporter is natuurlijk ook te dom om te poepen dus dat helpt niet mee. Dan is het vervelend dat Derksen nu al zo opzichtig aan de stoelpoten zaagt want dat is hoe dan ook onnodige druk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
publieke opinie, je zou hem een influencer kunnen noemen, maar goed de gemiddelde VI kijker is dan ook te dom om te poepen
Niet dat het nou echt wat zegt maar ik ken niemand die hem op voetbal gebied serieus neemt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint wel te minderen heb ik het idee (in ieder geval op voetbalvlak).
Ja das wel een flatertje van fetxquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat het nou echt wat zegt maar ik ken niemand die hem op voetbal gebied serieus neemt.
Maar goed, aan de andere kant gaat het hier wel weer over hem (bedankt @:fetx)
Fer kan prima CV hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Heerenveen zoekt een centrale verdediger, Bochniewicz kruisband blessure, 9 maanden eruit. Jammer dat wij er niet 1 hebben die we die kant op kunnen sturen.
Fer en Van Beek centraal achterin.quote:
Aankopen vallen erg tegen. Hij zit er ook al een poosje nu had wel iets meer verwacht wat dat betreft maar qua jeugd is het eigenlijk is minstens een vijfjarenplan voor er daar überhaupt wat van kunnen terugzien. Contractonderhandelingen lopen ook nog alles behalve soepel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.
Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
0 volgens mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..?
Luzern loot Union bedoel jequote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
We wachten op dat we Union loten.
@:erasmus
Heerenveen heeft ongetwijfeld ook Feyenoord zien spelen....quote:
Goh zou je denkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ongetwijfeld ook Feyenoord zien spelen....
quote:
Geen Union.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
We wachten op dat we Union loten.
@:erasmus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |