Maar niet vier op rij.quote:
Neuh, goed timen en uitkomen is gewoon onderdeel van de sport.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:27 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon meten vanaf waar ze afzetten. Hebben we techniek voor toch tegenwoordig.
Ik begin juist steeds meer te huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik blijf in de lach schieten wanneer de wereldrecords van Griffith-Joyner in beeld komen.
Vroeger als kind ook nog wel gedaan, mijn PR was iets van in de 3,30 ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, goed timen en uitkomen is gewoon onderdeel van de sport.
Geil.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:33 schreef WAvanBuren het volgende:
“Ta Lou heeft maar één standje, standje hard”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op de basisschool moesten we dat doen tijdens sportdag zonder ooit geoefend te hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn officiële PR op verspringen 3.32 (gesprongen toen ik 10 was)Daarna nooit meer geprobeerd.
Die heb ik minder in m'n hoofd zitten, dus zal wel minder opvallen denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je dan ook problemen met de Spaanse z? @:heywoodu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |