quote:Op maandag 2 augustus 2021 01:48 schreef skysherrif het volgende:
slechtste tijd mogelijk voor vissers finale
Om te kijken dan, net te laat om wakker te blijven, net te vroeg voor de wekkerquote:
Oh ik vind het wel een perfecte tijd eigenlijk, lekker in de ochtendsessie, is het toch iets minder druk hierquote:Op maandag 2 augustus 2021 01:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om te kijken dan, net te laat om wakker te blijven, net te vroeg voor de wekker![]()
Verder gun ik haar een enorm snelle tijd
2 weken vakantie hier. Woensdag naar de zon vliegen genotquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:00 schreef skysherrif het volgende:
Als ik morgen vrij was helemaal eens. Gaat niets boven lekker rustig in de nacht topsport bekijken
Vooral het slapen vantevoren lijkt me ruk, sowieso al de stress maar dan ook nog zo warm.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens mee kunnen doen met zulke temperaturen
Goed geregeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2 weken vakantie hier. Woensdag naar de zon vliegen genot
Ik mag toch hopen dat er gewoon airco is op die kamers waar ze zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral het slapen vantevoren lijkt me ruk, sowieso al de stress maar dan ook nog zo warm.
Andersom geldt dat ook, had eens een NK waar ze vanuit Suriname kwamen overgevlogen en ze niet goed werden van de regen en kou terwijl het zomer was
Ik eet nu een bakje fruitsalade.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Die Mexicaan eet vast heel veel bakjes salades.
Genotquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet nu een bakje fruitsalade.
Op tijd voor wat denk ik de saaiste nacht van deze spelen is. Muv nacht 1 wellicht.
Blijkbaar hebben ze in Japan een kerncentrale aangezet die uit stond sinds Fukushima om alle energie te kunnen leveren voor airconditioningquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er gewoon airco is op die kamers waar ze zitten.
Niet een zak Maltesers en M&M's verorberenquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op tijd voor wat denk ik de saaiste nacht van deze spelen is. Muv nacht 1 wellicht.
Doe niet zo negatief pff..quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Johma waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arme dochter.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ik weet trouwens sinds 2 dagen dat ik een dochter ga krijgen. TOETERS TOPSJOW.![]()
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:05 schreef Poepz0r het volgende:
Ik weet trouwens sinds 2 dagen dat ik een dochter ga krijgen. TOETERS TOPSJOW.![]()
Onzin. Buiten Camacho-Quinn en Anderson om (en vooral Anderson moet eerst maar eens laten zien dat het geen fluke was) heeft eigenlijk iedereen een kans op brons, zeker als Harrison niet geweldig blijft lopen. Ze is natuurlijk niet de favoriete, maar dat is wat anders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
Nadine Visser is toch volslagen kansloos voor een medaille joh, stukje hypen NOS.
Ze kan wel echt heel veel tijd verbeteren aan haar startquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
Nadine Visser is toch volslagen kansloos voor een medaille joh, stukje hypen NOS.
Brons doen we het niet voor ouwe reus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onzin. Buiten Camacho-Quinn en Anderson om (en vooral Anderson moet eerst maar eens laten zien dat het geen fluke was) heeft eigenlijk iedereen een kans op brons, zeker als Harrison niet geweldig blijft lopen. Ze is natuurlijk niet de favoriete, maar dat is wat anders.
Afgelopen dagen zwemfinales, morgen in ieder geval kanofinales, wo en do het sympathieke decathlon, vrijdag en zaterdag in ieder geval wat finales in de teamsporten en zondag is er baanfietsenquote:
Van het uiterst sympathieke Wit-Rusland met vriendelijke coaches.quote:
Wordt toch geprobeerd tot een minimum te beperken op de Spelen zelf.quote:
Zag vdweek weer zo'n video van zo'n baanwielrenner die met 70 per uur op zijn muil ging en stukjes laminaat in zich had. Ik zou een andere sport kiezen de teringquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen dagen zwemfinales, morgen in ieder geval kanofinales, wo en do het sympathieke decathlon, vrijdag en zaterdag in ieder geval wat finales in de teamsporten en zondag is er baanfietsen
Ach, dat geldt ook als ik de BMX finales zagquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag vdweek weer zo'n video van zo'n baanwielrenner die met 70 per uur op zijn muil ging en stukjes laminaat in zich had. Ik zou een andere sport kiezen de tering![]()
Waar de continu gedopeerde Tikhon de president is van de atletiekfederatie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het uiterst sympathieke Wit-Rusland met vriendelijke coaches.
Daarom doe ik alleen aan sporten waar de kans keihard op je bek te gaan minimaal isquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag vdweek weer zo'n video van zo'n baanwielrenner die met 70 per uur op zijn muil ging en stukjes laminaat in zich had. Ik zou een andere sport kiezen de tering![]()
Faaldekquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:20 schreef heywoodu het volgende:
Fajdek hep een groot probleem. Met z'n no mark in Londen en 17e plek in Rio.
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Barshim en Tamberi hadden blijkbaar gezegd dat ze alleen samen met elkaar het goud zouden hebben gedeeld?
Gaat ie hier wéér de finale missen? Leuke rubriekquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:20 schreef heywoodu het volgende:
Hij vindt het gewoon niet zo interessant die Spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:20 schreef heywoodu het volgende:
"Je hebt de sport niet gevolgd."quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik tot een paar weken geleden ook niet echt enorm bekend was met Marcell Jacobs of all places
Terwijl ik echt wel atletiek kijk gedurende het jaar.
Het indoorseizoen heb ik inderdaad niet gevolgd, zeker het EK niet ivm prioriteiten rondom de wintersportenquote:
Kan ook redelijk verspringen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou moet ik zeggen dat ik tot een paar weken geleden ook niet echt enorm bekend was met Marcell Jacobs of all places
Terwijl ik echt wel atletiek kijk gedurende het jaar.
Dat zal echter niet de reden zijn geweest dat je kogelslingeraars hebt gemistquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het indoorseizoen heb ik inderdaad niet gevolgd, zeker het EK niet ivm prioriteiten rondom de wintersporten
Zijn de woorden van de commentator.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken ouwe reus.
Nee, dat is vooral omdat het kogelslingeren door World Athletics continu weggedrukt wordtquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zal echter niet de reden zijn geweest dat je kogelslingeraars hebt gemist
Over journalisten. Wiens werk het is om het wél te volgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn de woorden van de commentator.
Of in het algemeen over mensen die hem niet kennen. Incluis mij hoor en bijna iedereen, voel je niet aangesproken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over journalisten. Wiens werk het is om het wél te volgen.
Ik kan me wel voorstellen dat de terreinbeheerders dit idee enorm toejuichen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral omdat het kogelslingeren door World Athletics continu weggedrukt wordt
Net zoals ze met onder meer het hinkstapspringen willen doen.
Toen wij enkele jaren geleden in Bali op vakantie waren, goeiendag die hittequote:Op maandag 2 augustus 2021 02:30 schreef jameshond7 het volgende:
Siffan doe geen jas an want het is warm genoeg daar! 💦💦
Terreinbeheerders moeten gewoon het terrein beheren naar wat nodig is voor de volledige sport.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de terreinbeheerders dit idee enorm toejuichen.
Verder wel jammer, toch erg indrukwekkend om naar te kijken.
Te laat.quote:
Rivkah moet d'r uren ook draaien helaasquote:
Die kan ik om drie uur 's nachts of 's middags niet hebben hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rivkah moet d'r uren ook draaien helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sluit ik ook niet uit nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:45 schreef TheVulture het volgende:
Hassan gaat een epische fail worden, die haalt straks helemaal niets
quote:
ES sloopt alles al sinds 2 uur.quote:
Ronde of vierkante wielen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sifan Yates weer in laatste wiel
Ik ben echt zenuwachtig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:45 schreef TheVulture het volgende:
Hassan gaat een epische fail worden, die haalt straks helemaal niets
Hasan doet geregeld tijdens het seizoen na een wedstrijd nog even een 5k trainen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:53 schreef Poepz0r het volgende:
Over 12 uur de 5KM? Hoe de fuck kun je in 12 uur herstellen voor zon lange afstand?
Ik vraag mij vooral af hoe de fuck je binnen 12 uur een 5K kan lopen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Wicky15 het volgende:
Bruh, je zal maar zo de halve finale missen.
Je wordt dan sowieso opgevist als het je eigen schuld niet is. Moet je wel finishen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Wicky15 het volgende:
Bruh, je zal maar zo de halve finale missen.
Lekker eerste met gebroken botquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is net zoals die anderen viesdun dus bot is zo gebroken allen.
Ze zijn echt on fire.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
"Denk niet dat die Keniaanse mee wordt genomen hoor"
- "Als ze Amerikaanse was geweest wel"
Tja, daar heb ik ook geen idee vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af hoe de fuck je binnen 12 uur een 5K kan lopen?
Wielrenners vallen natuurlijk ook bij veel hogere snelheid.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij wielrenners gaat zo'n lichaam vaak in een herstelmodus, maar ik weet niet hoe dat bij hardlopers uitpakt
Zo hard viel ze nu ook weer niet toch. Zo lang ze geen enorme schrammen heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef TheVulture het volgende:
Bij wielrenners gaat zo'n lichaam vaak in een herstelmodus, maar ik weet niet hoe dat bij hardlopers uitpakt
Ach, het zijn geen twee marathons achter elkaar ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had een interviewtje gezien met Kevin Borlee, die was ook ziedend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Dagoduck het volgende:
"Denk niet dat die Keniaanse mee wordt genomen hoor"
- "Als ze Amerikaanse was geweest wel"
Ja klopt, maar het is niet dat qua lichaamsvet heel veel bij heeft te zettenquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrenners vallen natuurlijk ook bij veel hogere snelheid.
Barstje in de knieschijf. Dit is klaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo hard viel ze nu ook weer niet toch. Zo lang ze geen enorme schrammen heeft.
Ze zijn echt smerig dun idd. Die Sabatini lekker wijf, maar zo ongezond dun jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is niet dat qua lichaamsvet heel veel bij heeft te zetten
Het awkward interview zo.quote:
met een lichaam dat efficient van verzuring hersteltquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat heet afgetraind. Als ze echt ongezond dun zouden zijn zouden ze daar niet lopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zijn echt smerig dun idd. Die Sabatini lekker wijf, maar zo ongezond dun jammer.
Sifan doet niet aan verzuring.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:57 schreef wdn het volgende:
[..]
met een lichaam dat efficient van verzuring herstelt
Sorry maar dat noem ik niet afgetraind echt smerig dun.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heet afgetraind. Als ze echt ongezond dun zouden zijn zouden ze daar niet lopen.
Klosterhalfen is dit niet met je eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heet afgetraind. Als ze echt ongezond dun zouden zijn zouden ze daar niet lopen.
Bodyshamenquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sorry maar dat noem ik niet afgetraind echt smerig dun.
Gepland om 3;30.quote:
Hassan is volgens mij de beste ter wereld dus nobody gives a fakkquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:59 schreef TheVulture het volgende:
Was die gevallen Keniaanse een beetje goed eigenlijk![]()
In ieder geval fijn dat ze die al kwijt is, ook qua tactiek met die andere Keniaanse erbij
Straksquote:
Jawel maar een stuk later als het al gebeurdquote:
48 kilo, die kan zelfs ik nog wel optillen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klosterhalfen is dit niet met je eens
Hopelijk kan Schippers medaille pakken. Niet weer zin in opnieuw een 4de plaatsquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Bedankt, die pak ik dan nog even mee.
https://nos.nl/artikel/635315-waarom-heten-ze-allemaal-kipquote:Op maandag 2 augustus 2021 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
Veel Keniaantjes heten Kip met hun achternaam. KFC goden.
Die haalt de vinale niet eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk kan Schippers medaille pakken. Niet weer zin in opnieuw een 4de plaats
Kipketer - geboren op de verandaquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/635315-waarom-heten-ze-allemaal-kip
De verwachting is geen medaille toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo houden wij dit ook vol.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:02 schreef skysherrif het volgende:
Lekker veel drinken en het er uit masseren, paar uurtjes slapen, Die is wel weer hersteld straks van die verzuring.
Wordt helemaal niks met Schippers.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dubbele hernia is wel helemaal kut voor een sprintster natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wordt helemaal niks met Schippers.
Schippers kan je overvaren ja of neequote:Op maandag 2 augustus 2021 03:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wordt helemaal niks met Schippers.
2 vingers in de neus. Hassan 3.53 koekoek dit jaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg dat ze dit niet gaat winnen van die Keniaanse
Mede mogelijk gemaakt door een boterham met pindakaasquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel maar een stuk later als het al gebeurd
Dat sprintje nu net zou ze toch al gedaan hebben.
Maar zoals ze dat deed ... daar zat geen verzuring bij
Die meid houdt er gewoon van om dingen te doen die anderen niet normaal vinden.
Ah ze eet wel? Zie je er niet aan af genot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door een boterham met pindakaas
Een finale zou al een verrassing zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
De verwachting is geen medaille toch?
Puur op basis van die hernia?quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een finale zou al een verrassing zijn
Oh ja, even drinken.quote:
Een vierde plaats zou echt een gigantische stunt zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en wat ze dit jaar heeft laten zienquote:
Ja met name door die hernia wat ik begreep. Schippers in vorm is gewoon goud of zilver genot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en wat ze dit jaar heeft laten zien
Net ook wat water gepaktquote:
Alles doet me pijnnnn alles doet me pijnnnquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vraag maar aan Vincent van der Voort hoe vervelend een hernia is.
Wij staan 110% achter alle meerkampgodinnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:06 schreef Szura het volgende:
Wel erg jammer dat FOK eruit ligt als Schippppuuurrrssssss er nu al uitvliegt
Jij begrijpt bar weinigquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja met name door die hernia wat ik begreep. Schippers in vorm is gewoon goud of zilver genot.
Meerkampersquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij staan 110% achter alle meerkampgodinnen.
Maar niet achter het onterechte gehype van de NOS, die gun ik dat wel.
Heb al een flesje water op. Ik ga zo even een glas Lipton ijsthee sparkling pakken.quote:
Een reep pindakaas tegenwoordigquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door een boterham met pindakaas
Die heeft één keer een, laten we zeggen, opmerkelijke twee jaar gehad inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja met name door die hernia wat ik begreep. Schippers in vorm is gewoon goud of zilver genot.
2014-2018 was ze in orde en daarvan waren de middelste drie jaren goed.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heeft één keer een, laten we zeggen, opmerkelijke twee jaar gehad inderdaad.
Die kijken alleen NOSquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat Schippers hier kans maakt leven nog in 2018 zeker?
Echt ziekquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:08 schreef TheVulture het volgende:
Altijd genot dat de NOS vraagt aan buitenlanders wat ze van Nederlanders vinden
Individuele atleten blinken niet uit in de meerkamp, dus focussen zich dan maar op 1 onderdeelquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MeerkampersBlinken nergens in uit dus gaan maar van alles wat doen genot.
Er is wel een speciale serie voor kogelslingeraarsquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef DeLuna het volgende:
Als je als kogelslingeraar niet eens mee kan doen aan de Diamond League, wat heeft het dan voor zin?
Meer dan eens bij Belgen of Britten gehoord vooral.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt ziek
Gebeurd op geen enkele andere zender
Voor de portemonnee ook lekkerder individueel ergens in uitblinken genot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Individuele atleten blinken niet uit in de meerkamp, dus focussen zich dan maar op 1 onderdeel
Nou, als de oorlog komt...quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef DeLuna het volgende:
Als je als kogelslingeraar niet eens mee kan doen aan de Diamond League, wat heeft het dan voor zin?
“Gefeliciteerd met je etappewinst, wat vond je van Wout van Aert?”quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt ziek
Gebeurd op geen enkele andere zender
En wereldrecordsquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is wel een speciale serie voor kogelslingeraars
En de Spelen, daar gaat het uiteindelijk om
Ja dat laatste snap ik wel maar je wil in de tussentijd toch ook wat te doen hebben behalve trainen en wat plaatselijke wedstrijdjes doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is wel een speciale serie voor kogelslingeraars
En de Spelen, daar gaat het uiteindelijk om
Lijkt me wel echt heel lastig om genoeg geld te verdienen zonder diamond league inkomsten (en sponsors die je willen zien daar)quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat laatste snap ik wel maar je wil in de tussentijd toch ook wat te doen hebben behalve trainen en wat plaatselijke wedstrijdjes doenmaar ze hebben een eigen serie dus.
Ja, meerkampers verdienen echt veel te matig voor wat ze doen. Sommigen hebben nog de mazzel dat ze serieus deel kunnen nemen op 1 onderdeel zoals KJT, Visser of Thiam, maar iemand als Ikauniece of Vetter.. tsja. Of bij de mannen een Kaul.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor de portemonnee ook lekkerder individueel ergens in uitblinken genot.
Meerkamp is razend knap, maar ze blinken nergens in uit (meestal) dus commercieel niet interessant. Vrij logisch verhaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, meerkampers verdienen echt veel te matig voor wat ze doen. Sommigen hebben nog de mazzel dat ze serieus deel kunnen nemen op 1 onderdeel zoals KJT, Visser of Thiam, maar iemand als Ikauniece of Vetter.. tsja. Of bij de mannen een Kaul.
En de kosten zijn veel hoger, al die verschillende spikes die ze moeten hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, meerkampers verdienen echt veel te matig voor wat ze doen. Sommigen hebben nog de mazzel dat ze serieus deel kunnen nemen op 1 onderdeel zoals KJT, Visser of Thiam, maar iemand als Ikauniece of Vetter.. tsja. Of bij de mannen een Kaul.
Wilhelmusgodenquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:13 schreef TheVulture het volgende:
Z-Amerikaanse volksliederen hebben altijd zo'n lekker opzwepende vibe
Ga je mond spoelen. Mooiste volkslied wat er is en oudste volkslied genot. Langste volkslied ook nog eens volgens mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toch wel één van de meest matige volksliederen.
Chariots of Fire in Londen, toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ben wel een beetje klaar met die achtergrondmuziek bij die podiumceremonies.
Dat zou echt razend knap zijn sow.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:16 schreef heywoodu het volgende:
Bij het niet-Nederlandse Eurosport spreekt de Australische even over Hassan en hoe ze het tof zou vinden als Hassan ze alledrie wint.
Griekenland is het niet met je eens.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Mooiste volkslied wat er is en oudste volkslied genot. Langste volkslied ook nog eens volgens mij
Ja die kan ik nog altijd niet meer horenquote:
Is die nog langer ja? GENOT.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Griekenland is het niet met je eens.
Wat was daar dan mee?quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kan ik nog altijd niet meer horenEn I Want It All is ook wel verpest door afgelopen winterspelen
Dat zat de hele tijd in die reclamebreaks van Eurosport toen.quote:
Blinken uit in meerkamp?quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meerkamp is razend knap, maar ze blinken nergens in uit (meestal) dus commercieel niet interessant. Vrij logisch verhaal.
Toen hoorde je er in ieder geval nog wat publiek doorheen.quote:
Gelukkig beheersen ze die spraakgebrekkerige Spaanse c niet.quote:
Laten we het van harte hopenquote:
Mand.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig beheersen ze die spraakgebrekkerige Spaanse c niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |