abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200681855
Waar we allemaal Corona-vrij op vakantie kunnen. En we misschien ook nog wat leuke opsommingen hebben
pi_200681886
Ik vind autorijden prima, maar niet met mn vriend naast me. Hij zegt er niks van maar ik heb altijd het idee dat hij iets van mm rijstijl vind _O- . Vind rijden totaal niet eng, grote stukken ook geen probeel, maar als we met t gezin zijn ben ik bijrijder :@ :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 1 augustus 2021 @ 20:18:32 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200682407
Uiteraard geeft mijn auto ook zelf aan wat het verbruik is, maar dat wil nogal eens afwijken, daarbij heb ik niets aan het opmerken van verschillen als je dat niet telkens reset (bij iedere tankbeurt weer naar "clear"), want als er iets mis is met een auto merk je dat over het algemeen vrij snel aan het verbruik en dan heb je dus niets over het gemiddelde van het afgelopen jaar, of de afgelopen maanden, of de afgelopen 50.000 km :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200682919
Ladies help… mijn ouders vliegen dinsdag naar Spanje, en ik weet niet of ik de mails verkeerd interpreteer…
Ze zijn volledig gevaccineerd. Hebben ze nu wel/niet een pcr test nodig?

pi_200683124
Zoals ik het lees moeten ze bewijzen dat ze volledig gevaccineerd zijn, want er staat of-of-of dus daaruit maak ik op dat ze niet ook nog een test hoeven. Maar misschien leest een ander het anders.
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:00:55 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_200683224
Ik zie ook OF staan. Dus het is niet allebei nodig.
in de haak.
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:06:17 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200683330
Wat staat er als je here clickt bij EU Digital Covid Certificate?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200683501
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:18 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard geeft mijn auto ook zelf aan wat het verbruik is, maar dat wil nogal eens afwijken, daarbij heb ik niets aan het opmerken van verschillen als je dat niet telkens reset (bij iedere tankbeurt weer naar "clear"), want als er iets mis is met een auto merk je dat over het algemeen vrij snel aan het verbruik en dan heb je dus niets over het gemiddelde van het afgelopen jaar, of de afgelopen maanden, of de afgelopen 50.000 km :+
:D
Ik zou dus van geen van beide kunnen zeggen wat het verbruik is, niet eens waar het in de buurt ligt. Best veel dingen die ik bijhoud, wil weten, vastleg, in Excel zet zelfs, maar hiervan is het zelfs nog nooit in me opgekomen.
Nou hebben jullie een bijzondere auto.
Zou je het blijven doen met een of ander lomp barrel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:42:50 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200684954
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Ik zou dus van geen van beide kunnen zeggen wat het verbruik is, niet eens waar het in de buurt ligt. Best veel dingen die ik bijhoud, wil weten, vastleg, in Excel zet zelfs, maar hiervan is het zelfs nog nooit in me opgekomen.
Nou hebben jullie een bijzondere auto.
Zou je het blijven doen met een of ander lomp barrel?
Ik deed het ook al toen ik die Civic reed, maar vooral omdat ik die met excelfile kreeg en er natuurlijk zuiniger mee wilde rijden dan mijn vader (terwijl de auto bij hem binnen stond en hij overdag niet met verlichting aan reed). Dat lukte ook, maar vervolgens bleek mijn zoon nog zuiniger met diezelfde auto te rijden, terwijl de auto ook al jaren ouder was :D

Het begon dus een beetje uit competitiedrang :')

Maar ik hou ook bij hoeveel stroom en water we verbruiken enzo, dus het is best wel een beetje een nerd dingetje denk ik.... ik hou van cijfertjes en statistieken.

Edit:
Ik hou van de auto dus iedere cent bij, wat nog wel eens vervelend is bij allerlei "wat kost een auto" topics, want het gros weet idd niet wat ze aan hun auto uitgeven en kan net opzoeken wat ze aan MRB en verzekering uitgeven.
Conclusie: een auto is duur, en dan reken ik bij de onze al niet eens afschrijving meer, want ze is al 22 O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200691911
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben m’n bril al een hele poos kwijt. Waar zouden jullie een bril kunnen verstoppen? :Y)

Heb het hele huis drie keer overhoop gehaald en de auto’s ook, maar helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 02-08-2021 11:54:12 ]
Protège moi de mes désirs.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:52:56 #11
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_200691994
de bestekla!
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:53:39 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_200692011
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben m’n bril al een hele poos kwijt. Waar zouden jullie een bril kunnen verstoppen? :Y)

Heb het hele huis drie keer overhoop gehaald en se auto’s ook, maar helaas.
Een andere handtas dan je normaal pakt (is mij een keer gebeurd, ik had zelfs al een nieuwe gekocht :'))
Lade van nachtkastje
Een zak van een (winter)jas die je al even niet meer hebt gedragen
disclaimer
pi_200692025
Ik ga meteen kijken.
pi_200692045
quote:

Badkamerkastje, nachtkastje?
Tussen/achter/onder de bank?
Fake it till you make it...
pi_200692093
Bij mij onder/in de salontafel, op de wc of in de badkamer, inderdaad in een andere tas dan verwacht, in de deur van de auto. Zoiets. :D
pi_200692167
Heb op alle genoemde plekken gekeken, maar nope. Heb wel ¤22,95 gevonden in m’n jaszakken. B-)
pi_200692195
Op je neus? ;)

Ik heb echt megaslechte ogen en mijn bril dus ieder wakker moment op (oké, niet onder de douche, maar dat is het dan ook echt). Dus die raak ik nooit kwijt. :P
pi_200692239
In een tas?
Ben je laatst wezen zwemmen en zit het in de zwem tas?
Of een fietstas. Of op zolder toen je aan het opruimen was?
pi_200692276
Of in de zakken van je partner gekeken?
Wij zijn ruim een half jaar oordopjes kwijt geweest die van de bar in de jaszak van mijn man gegleden waren. :P
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:06:13 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_200692304
Oja, bril...... TIjdens mijn vakantie moest ik zo vaak scherpstellen bij dichtbij iets lezen/bekijken, dat ik vrees dat ik eens langs een opticien moet.

Die aftakeling begint echt na je 40e he? :X

Ik zou trouwens al mijn tassen en jassen nakijken als ik jou was, maar dat heb je vast al gedaan :)
pi_200692359
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:06 schreef Quoi het volgende:
Oja, bril...... TIjdens mijn vakantie moest ik zo vaak scherpstellen bij dichtbij iets lezen/bekijken, dat ik vrees dat ik eens langs een opticien moet.

Ja, rond die leeftijd begint het vaak wel... ik ontken nog even. Mijn lenzen mochten iets sterker voor ver weg, maar als we dat niet doen, kan ik wat makkelijker lezen dichtbij :+
Maar het wordt rap minder :{
Fake it till you make it...
pi_200692410
Oh, en ik heb gisteren na 2 jaar mijn schoonzus weer gezien, van Engeland. O+
En haar 8 maanden oude baby. O+ En ze vond mij ook leuk. Geknuffeld en gespeeld en alle jeugd uit haar haartjes geroken. :@ O+
pi_200692906
quote:

Op je hoofd ^O^

Wellicht in een kinderkamer?
pi_200693373
Allemaal niet helaas. Denk dat het een nieuwe bril wordt.
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:14:41 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200693933
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:06 schreef Quoi het volgende:

Ik zou trouwens al mijn tassen en jassen nakijken als ik jou was, maar dat heb je vast al gedaan :)
Je kan eventueel ook beginnen met een leesbrilletje van de Kruidvat/Readshop etc. etc. Ik red me prima met een +1 brilletje van daar en scheelt een bak geld tov een opticien. ;)
Ik moet er echt nog zo aan wennen dat ik niet meer zo maar alles scherp kan zien. :o :@

En ik kwam net zomaar @kwakz0r tegen. Kon ik even in de prachtige blauwe ogen van haar jongste verdrinken. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')