quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:18 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard geeft mijn auto ook zelf aan wat het verbruik is, maar dat wil nogal eens afwijken, daarbij heb ik niets aan het opmerken van verschillen als je dat niet telkens reset (bij iedere tankbeurt weer naar "clear"), want als er iets mis is met een auto merk je dat over het algemeen vrij snel aan het verbruik en dan heb je dus niets over het gemiddelde van het afgelopen jaar, of de afgelopen maanden, of de afgelopen 50.000 km
Ik deed het ook al toen ik die Civic reed, maar vooral omdat ik die met excelfile kreeg en er natuurlijk zuiniger mee wilde rijden dan mijn vader (terwijl de auto bij hem binnen stond en hij overdag niet met verlichting aan reed). Dat lukte ook, maar vervolgens bleek mijn zoon nog zuiniger met diezelfde auto te rijden, terwijl de auto ook al jaren ouder wasquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou dus van geen van beide kunnen zeggen wat het verbruik is, niet eens waar het in de buurt ligt. Best veel dingen die ik bijhoud, wil weten, vastleg, in Excel zet zelfs, maar hiervan is het zelfs nog nooit in me opgekomen.
Nou hebben jullie een bijzondere auto.
Zou je het blijven doen met een of ander lomp barrel?
Een andere handtas dan je normaal pakt (is mij een keer gebeurd, ik had zelfs al een nieuwe gekochtquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben m’n bril al een hele poos kwijt. Waar zouden jullie een bril kunnen verstoppen?![]()
Heb het hele huis drie keer overhoop gehaald en se auto’s ook, maar helaas.
Badkamerkastje, nachtkastje?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben m’n bril al een hele poos kwijt. Waar zouden jullie een bril kunnen verstoppen?![]()
Heb het hele huis drie keer overhoop gehaald en de auto’s ook, maar helaas.
Ja, rond die leeftijd begint het vaak wel... ik ontken nog even. Mijn lenzen mochten iets sterker voor ver weg, maar als we dat niet doen, kan ik wat makkelijker lezen dichtbijquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:06 schreef Quoi het volgende:
Oja, bril...... TIjdens mijn vakantie moest ik zo vaak scherpstellen bij dichtbij iets lezen/bekijken, dat ik vrees dat ik eens langs een opticien moet.
Die aftakeling begint echt na je 40e he?![]()
Op je hoofdquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Heb het hele huis drie keer overhoop gehaald en de auto’s ook, maar helaas.
Je kan eventueel ook beginnen met een leesbrilletje van de Kruidvat/Readshop etc. etc. Ik red me prima met een +1 brilletje van daar en scheelt een bak geld tov een opticien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:06 schreef Quoi het volgende:
Oja, bril...... TIjdens mijn vakantie moest ik zo vaak scherpstellen bij dichtbij iets lezen/bekijken, dat ik vrees dat ik eens langs een opticien moet.
Die aftakeling begint echt na je 40e he?![]()
Ik zou trouwens al mijn tassen en jassen nakijken als ik jou was, maar dat heb je vast al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |