abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2023 @ 18:53:45 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208291945
Kut kick
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 14 maart 2023 @ 13:14:19 #202
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_208371130

Viroloog dr.Redford (voormalig directeur CDC) verklaard voor de parlementscommissie die onderzoek naar Covid doen, dat hij ervan overtuigd is dat er met Amerikaans overheidsgeld gain of function onderzoek in Wuhan is gedaan. Vanaf ongeveer 5m00 in het youtubefragment.

quote:
Dr. Fauci was affirmatively told in an email that NIAID had a monetary relationship with the Wuhan Institute through EcoHealth Alliance. Do you think Fauci intentionally lied under oath to Senator Paul when he vehemently denied NIH’s funding of gain-of-function research?

"I think there's no doubt that NIH was funding gain-of-function research."

Is it likely that American tax dollars funded the gain-of-function research that created this virus?

"I think it did - not only from NIH, but from the State Department, USAID and from DoD."

Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 14 maart 2023 @ 13:57:27 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_208371634
Zegt hij nou dat SARS en MERS niet human to human is gegaan?
Daar is zelfs "zijn eigen" CDC het totaal niet mee eens:
https://www.cdc.gov/sars/about/faq.html
Overigens ook volledig onwetenschappelijk
quote:
Our estimates of R0 and k are more similar to previous estimates focusing on early human-to-human transmission of SARS-CoV in Beijing and Singapore [7] than of Middle East respiratory syndrome-related coronavirus (MERS-CoV) [9]. The spread of MERS-CoV was characterised by small clusters of transmission following repeated instances of animal-to-human transmission events, mainly driven by the occurrence of superspreading events in hospital settings. MERS-CoV could however not sustain human-to-human transmission beyond a few generations [12]. Conversely, the international spread of SARS-CoV lasted for 9 months and was driven by sustained human-to-human transmission, with occasional superspreading events. It led to more than 8,000 cases around the world and required extensive efforts by public health authorities to be contained [13]. Our assessment of the early transmission of 2019-nCoV suggests that 2019-nCoV might follow a similar path.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7001239/

Wat een pannenkoek die Robert Redford.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 16:24:44 #204
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208373238
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 13:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

Viroloog dr.Redford (voormalig directeur CDC) verklaard voor de parlementscommissie die onderzoek naar Covid doen, dat hij ervan overtuigd is dat er met Amerikaans overheidsgeld gain of function onderzoek in Wuhan is gedaan. Vanaf ongeveer 5m00 in het youtubefragment.
[..]

Het was natuurlijk al snel duidelijk dat de veel geprezen Fauci iets te verbergen had en dus ook onder ede heeft gelogen. Doordat binnen Amerikaans progressieve kringen Covid-19 al snel is gepolitiseerd was er een eerlijke en transparante discussie niet meer mogelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]

Ah, iemand zegt iets dat niet strookt met het gewenste narratief, dus dan moet het desbetreffende persoon in een negatief daglicht worden gezet. Het is weer erg voorspelbaar. Bijzonder hoe diep dat er bij sommigen nog altijd in lijkt te zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208373251
quote:
[..]

Je zit in het verkeerde subform. Ga maar weer naar je medegekkies in BNW.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 16:30:36 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208373311
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het was natuurlijk al snel duidelijk dat de veel geprezen Fauci iets te verbergen had en dus ook onder ede heeft gelogen. Doordat binnen Amerikaans progressieve kringen Covid-19 al snel is gepolitiseerd was er een eerlijke en transparante discussie niet meer mogelijk.
[..]
Ah, iemand zegt iets dat niet strookt met het gewenste narratief, dus dan moet het desbetreffende persoon in een negatief daglicht worden gezet. Het is weer erg voorspelbaar. Bijzonder hoe diep dat er bij sommigen nog altijd in lijkt te zitten.
Ah, zo werkt dat klaarblijkelijk: als het in je straatje past dan noem je het 'objectief waarneembare feiten benoemen', maar doet iemand anders dat en past het niet in je straatje dan is het ineens 'in een negatief daglicht zetten'.

Het is inderdaad heel voorspelbaar.
Huilen dan.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 16:45:47 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_208373475
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Wat? Dit is niet eens een klein beetje een beginnersfout, dit is stupide of een fragrante leugen. Ga er maar aan staan. Schijnbaar is openlijk liegen over je vakgebied minder erg dan iets verbergen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 17:21:27 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208373940
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:45 schreef speknek het volgende:

[..]
Wat? Dit is niet eens een klein beetje een beginnersfout, dit is stupide of een fragrante leugen. Ga er maar aan staan. Schijnbaar is openlijk liegen over je vakgebied minder erg dan iets verbergen.
Maar wat heeft het te maken met het de post van @EdvandeBerg? Die heeft het over gain-of-function research, niet over het stuk waar er wordt gesproken over SARS of MERS. Wat trouwens ook helemaal niet relevant is hier.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208373973
TRIBUNALEN!!
  dinsdag 14 maart 2023 @ 17:35:54 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_208374127
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar wat heeft het te maken met het de post van @:EdvandeBerg? Die heeft het over gain-of-function research, niet over het stuk waar er wordt gesproken over SARS of MERS. Wat trouwens ook helemaal niet relevant is hier.
Hij zegt dat het wel als gevolg van zulk soort onderzoek gekomen moet zijn, omdat sars anders nooit van mens naar mens gegaan zou zijn. Dus dat is gewoon liegen om bij de conclusie uit te komen.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:22:56 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208375513
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 17:35 schreef speknek het volgende:

[..]
Hij zegt dat het wel als gevolg van zulk soort onderzoek gekomen moet zijn, omdat sars anders nooit van mens naar mens gegaan zou zijn. Dus dat is gewoon liegen om bij de conclusie uit te komen.
Hmm, nee hoor. Hoe een virus zich wel of niet verspreid heeft helemaal niets te maken of een bepaalde vorm van onderzoek is gefinancierd of niet. Dat zijn twee verschillende kwesties.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 19:36:29 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_208375783
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee hoor. Hoe een virus zich wel of niet verspreid heeft helemaal niets te maken of een bepaalde vorm van onderzoek is gefinancierd of niet. Dat zijn twee verschillende kwesties.
Oh maar hij zegt ook helemaal niet dat de VS dit virus in Wuhan gesponsord heeft, dus als je het over die boeg wil gooien is er al helemaal niks.
pi_208379392
quote:
[..]

Redfield is dan ook geen directeur meer. Dat is die slappeling die zich onder Trump helemaal liet wegcijferen toen Trump & Co niet alleen de dagelijkse briefings overnamen maar zich ook gingen bemoeien met de inhoud van CDC-rapporten en welke informatie op de CDC-website beschikbaar kwam (wat niet altijd even wetenschappelijk verantwoord was omdat het natuurlijk wel moest stroken met Trump's opvattingen). Ook de aanpak in de beginfase van de COVID-uitbraak (het testing-fiasco) leverde hem veel kritiek op en hij werd dan ook in menige hearing ter verantwoording geroepen kan ik me herinneren.

twitter

twitter

Geen wonder dat mensen geen vertrouwen meer hebben in wetenschappelijk instituten zoals het CDC. Redfield had zich natuurlijk moeten uitspreken/protesteren tegen de gang van zaken maar ja dan had Trump hem onslagen ...

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 15-03-2023 00:34:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')