SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe wel aan grote zonnehoeden in tropische situaties
Ja ik ben ook ff een ommetje gaan lopen. Was wel lekker, zit gewoon WEER de hele dag achter de PC. Doordeweeks ookquote:
Duhquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je bent bij Amalover geweest dusWas het gezellig?
ik moet nog vreten maken. Einde mededelingquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Burp. Gemarineerde lamskarbonade en maīskolf waren lekker. Einde mededeling.
Rare combi. Einde mededeling.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Burp. Gemarineerde lamskarbonade en maīskolf waren lekker. Einde mededeling.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rare combi. Einde mededeling.
Wat ga je maken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog vreten maken. Einde mededeling
Van kalkoen of kip?quote:
Met broccoli?quote:
Dat valt toch we mee. Het is erger als je we afbreekt en weer opnieuw op wil bouwen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Kasten opbouwenGod wat ben ik blij als ik eens ergens gewoon 10 jaar ofzo kan blijven wonen.
Wat gaan we vanavond snacken?quote:
quote:
GMTAquote:
Ja dat is dus precies wat ik heb gedaan, bij mij afgebroken en nu bij gergi aan het opbouwen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt toch we mee. Het is erger als je we afbreekt en weer opnieuw op wil bouwen.
Dat is om te huilen inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik heb gedaan, bij mij afgebroken en nu bij gergi aan het opbouwen.
Gewoon al je kleding weggooien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik heb gedaan, bij mij afgebroken en nu bij gergi aan het opbouwen.
varkenquote:
Waar luisteren dikke negers naar?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ugh er rijdt hier al een uur lang een AMG langs met dikke negermuziek uit de speakers.![]()
Ja maar als dit nou helemaal open trekt ga ik vanavond weer met een lekker kaasje en een whisky'tje buiten zitten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:26 schreef Ama het volgende:
Heb het hele weekend alleen maar regen gezien.
Vergeet niet je jas aan te trekken dan. Hoewel whiskey je ook wel warm kan houden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als dit nou helemaal open trekt ga ik vanavond weer met een lekker kaasje en een whisky'tje buiten zitten hoor
Van die hiphop met autotune.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar luisteren dikke negers naar?
Even je je aantrekken ...quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet niet je je aan te trekken dan. Hoewel whiskey je ook wel warm kan houden.
Met rauwe andijvie is lekkerder. Protipquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
GMTA![]()
bedenk net wel dat ik geen sla in huis heb.. misschien toch even snel langs AH fietsen..
Zelf kruidenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
varken
lam vind ik maar so-so en kip en kalkoen zou ik niet weten waar ik dat moet krijgen, gekruid en wel..
Ik heb nog nibbits en Pringlesquote:
Ik signaleer een mislukte poging tot bijdehand doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet niet je jas aan te trekken dan. Hoewel whiskey je ook wel warm kan houden.
Stond je daar vroeger niet op de bouncen in de club?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die hiphop met autotune.![]()
Die Bizzey herrie.
Dat het koud is buiten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik signaleer een mislukte poging tot bijdehand doenWat probeerde je te zeggen?
kan ik proberen..quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met rauwe andijvie is lekkerder. Protip
[..]
zelf kruiiden resulteert geheid in een oneetbare mixquote:Zelf kruiden![]()
AH heeft kip shoarma als je niet zelf wil kruiden
Dimmy luistert uitsluitend pure klassieke muziek, Bach en Mozart zijn d'r al te mainstreamquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je daar vroeger niet op de bouncen in de club?
Nee man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je daar vroeger niet op de bouncen in de club?
Spelen ze niet in de kroegen waar ik meestal kom. Maar Dimmy gaat toch ook wel gewoon een avondje uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy luistert uitsluitend pure klassieke muziek, Bach en Mozart zijn d'r al te mainstream
Nee hoor. Ik luister best veel soorten muziek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy luistert uitsluitend pure klassieke muziek, Bach en Mozart zijn d'r al te mainstream
Ik heb nog een klein beetje chocolade rozijnen en zeezout karamel chocolade pinda's.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog chips maar geen zin in nu.
Uiterst erudiete vroiquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haags die zelf iets maaktquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfgemaakt?
dat moet gewoon uit een sjofele tent komen van een of andere Ali
@Haags is wel een culinaire haagsheid volgens mijquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haags die zelf iets maaktDie teckel is nog te lui om te poepen joh
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder was de enige persoon die met mij wilde gourmetten, helaas.
nee hoor, als je het gevraagd had was ik ook wel langsgekomenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder was de enige persoon die met mij wilde gourmetten, helaas.
Ik heb ook geen eettafel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, als je het gevraagd had was ik ook wel langsgekomen
Waar eet je danquote:
Als ik alleen ben eigenlijk altijd achter bureau. Als mijn vriend er is eten we op de bank. Verder eet er hier gelukkig toch verder niemand.quote:
Eehm, jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij netjes aan tafel zitten met je prak?
Niks maar gewoon met bord op de bank voor de tv is ook heel normaal.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Wat is er zo raar aan om gewoon aan de eettafel te eten
Niksquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
HOPPA!quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks bij Frannie in de keuken
[ afbeelding ]
Dit is gewoon normaal.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Ik eet echt nooit op de bank, is alleen maar irritant want je kan je bestek nergens kwijt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik eet vrijwel altijd op de bank, behalve als het kliedervoer is, zoals spaghetti
Als je een Amerikaan van 200 kilo bent jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Niks maar gewoon met bord op de bank voor de tv is ook heel normaal.
Daar heb je toch een hand voor?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit op de bank, is alleen maar irritant want je kan je bestek nergens kwijt.
En een salontafel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hand voor?
En dan een beetje lopen klooien met een bord op schoot, dat is toch helemaal niet praktischquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je toch een hand voor?
met bestek etenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit op de bank, is alleen maar irritant want je kan je bestek nergens kwijt.
Lekker je broccoli-gehakt in de blender en opdrinken met een rietjequote:
Jij denkt echt te moeilijk na, zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een beetje lopen klooien met een bord op schoot, dat is toch helemaal niet praktisch
een fok smoothiequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je broccoli-gehakt in de blender en opdrinken met een rietje
Ja ik zie niet echt wat er nou zo praktisch aan is, en dat zegt iemand die praktisch niet bepaald hoog op de prioriteitenlijst heeft staanquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij denkt echt te moeilijk na, zo moeilijk is het niet hoor.
Even een blikje cola er doorheen gooien zodat het wat makkelijker drinktquote:
Het is toch niet zo moeilijk om met een bord op schoot te eten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zie niet echt wat er nou zo praktisch aan is, en dat zegt iemand die praktisch niet bepaald hoog op de prioriteitenlijst heeft staan
Dan knoei ik gegarandeerdquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk om met een bord op schoot te eten.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je broccoli-gehakt in de blender en opdrinken met een rietje
je wilde 'm laten zingen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zeg je zulke dingen
Ik ben nog niet bejaard hequote:Op zondag 1 augustus 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.thuiszorgwink(...)e-assist-a-tray.html
als is deze wss beter
Oefening baart kunstquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een beetje lopen klooien met een bord op schoot, dat is toch helemaal niet praktisch
Boeiend, ik knoei ook wel eens op mijn bureau tijdens het eten. Hebben ze ooit ook iets voor bedacht.. Schoonmaakdoekjes.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan knoei ik gegarandeerdMaar ja ik heb weer andere rare dingen, als ik thuis aan het werk ga ik het liefste op de bank liggen met de laptop op schoot
ja of in laten spuiten met protexxquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend, ik knoei ook wel eens op mijn bureau tijdens het eten. Hebben ze ooit ook voor bedacht.. Schoonmaakdoekjes.En als je een stoffen bank hebt is er zelfs speciaal spray te koop om vlekken eruit te krijgen.
Niks, ik doe het ook 6 van de 7 dagen per week.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Liever gewoon aan tafel dan, hoef ik niet heel die bank te poetsenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend, ik knoei ook wel eens op mijn bureau tijdens het eten. Hebben ze ooit ook iets voor bedacht.. Schoonmaakdoekjes.En als je een stoffen bank hebt is er zelfs speciaal spray te koop om vlekken eruit te krijgen.
Dit gaat niet over seks trouwens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks, ik doe het ook 6 van de 7 dagen per week.
Alleen niet op zaterdag.
Of gewoon net zo'n salontafel kopen als ik heb.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.thuiszorgwink(...)e-assist-a-tray.html
als is deze wss beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Waarom moet je de hele bank poetsen als je 1 vlek(je) hebt gemaakt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon aan tafel dan, hoef ik niet heel die bank te poetsen
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Of gewoon net zo'n salontafel kopen als ik heb.roze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
subtiele manier om te zeggen dat hij z'n mond niet kan vindenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom moet je de hele bank poetsen als je 1 vlek(je) hebt gemaakt?
Nou 1 vlekje maakt niet zo uit, maar als dat dagelijks moetquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom moet je de hele bank poetsen als je 1 vlek(je) hebt gemaakt?
Haha nee onderstel is zwart en bovenkant is mangohout (iets donkerder is dat).quote:
Misschien moet je dan even een spoedcursus hoe-leer-ik-netjes-eten volgen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou 1 vlekje maakt niet zo uit, maar als dat dagelijks moet
pcies. als ik niet alleen eet dan is 't ook gewoon aan tafelquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind aan de eettafel eten wel fijn, zeker als ik niet alleen eet. Anders zit iemand alweer half jaar de tv te kijken terwijl je best wel even wat tijd mag maken om te eten.
Of gewoon alleen maar droog brood vreten zodat ik elke dag kan stofzuigenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even een spoedcursus hoe-leer-ik-netjes-eten volgen.
Tsja, waar kunnen meer jurkjes in?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef Ama het volgende:
Maar mocht ik ooit verhuizen naar een huisje met grotere woonkamer dan komt er vast wel een eettafel. Heb er hier ook gewoon geen plek voor, het is kiezen tussen eettafel of kast.
nog een reden om geen kat te moeten..quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:00 schreef Haags het volgende:
Ik heb 1x meegemaakt dat mijn kat bovenop mijn bord met eten sprong tijdens het jagen op een vlieg. Gelukkig at ik geen macaroni want dan was ik echt ZIEDEND geworden.
https://www.voordeeldrogi(...)Idnh37xoCXMMQAvD_BwEquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het toetje is rum-rozijnenijs geworden. En ja dat is lekker![]()
Ik ben wel op zoek naar een bakje waar ik het uit kan eten zodat het ijs niet zo snel smelt en mijn vingers niet zo snel bevriezen. Dus iets dubbelwandigs of zo.
Beetje gekke opmerking want dat leg of hang ik sowieso niet in de woonkamer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, waar kunnen meer jurkjes in?
https://www.bol.com/nl/nl(...)CsA4ZORoCaeUQAvD_BwEquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het toetje is rum-rozijnenijs geworden. En ja dat is lekker![]()
Ik ben wel op zoek naar een bakje waar ik het uit kan eten zodat het ijs niet zo snel smelt en mijn vingers niet zo snel bevriezen. Dus iets dubbelwandigs of zo.
Ja dat is wel ongeveer wat het moet worden. Maar godver duurquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)CsA4ZORoCaeUQAvD_BwE
of als je een opschieter wil
ibood in de gaten houden.. of outspot en dat soort clubsquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel ongeveer wat het moet worden. Maar godver duur
Gewoon even langs de action of xenos lopenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is wel ongeveer wat het moet worden. Maar godver duur
HEMA heeft ook wel veel van dit soort meuk en de blokker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even langs de action of xenos lopen
Die je kun je in de kerk meepikkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet het maar zoiets worden. Heeft het nog wat stijl ook![]()
[ afbeelding ]
Meteen een bus slagroom en wat van die koekjes bestellen
Ja nou ja ik heb op zich een prima aardewerk / porseleinen bakje hoor. Maar daarin smelt het te snel / krijg ik koude vingers. Maar goed, #FWP iddquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:09 schreef Ama het volgende:
Een normaal ijzeren schaaltje ofzo is toch ook prima? Of glas. Je eet het toch op.
Ik heb zin om te shoppen jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon niet miepen en je ijs uit rechtstreeks uit de bak eten
Maar dat is zo vervelend met je chocoladesaus en slagroom er op doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon niet miepen en je ijs uit rechtstreeks uit de bak eten
Ik herken dit allemaal echt niet en ik vreet het gewoon uit een normaal bakje. Koud hoort er natuurlijk wel bij he want het is ijs.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja ik heb op zich een prima aardewerk / porseleinen bakje hoor. Maar daarin smelt het te snel / krijg ik koude vingers. Maar goed, #FWP idd
Je bakkie minder vol doen of dooreten dat het niet smeltquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja ik heb op zich een prima aardewerk / porseleinen bakje hoor. Maar daarin smelt het te snel / krijg ik koude vingers. Maar goed, #FWP idd
Ja dat is wel jammer eigenlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik herken dit allemaal echt niet en ik vreet het gewoon uit een normaal bakje. Koud hoort er natuurlijk wel bij he want het is ijs.
Klimaatontkennerquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Juist lekker als het ijs een beetje smelt
En dan roeren zodat je zo'n gladde smurrie krijgtquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Juist lekker als het ijs een beetje smelt
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan roeren zodat je zo'n gladde smurrie krijgt
Denk toch aan de diertjesquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toch geen kinderen dus wat kan mij dat klimaat bommen
Actionquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote kut fonq![]()
Denk ga daar even kijken. Als je zoekt op RVS dessertschaaltje vind je 8600 hits waarvan er 8500 "rvs iets anders" zijn. Als je alleen op dessertschaaltje zoekt is driekwart van je resultaten zeepschaaltjes. ROT OP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
@:budapestenaar Wat vind je hiervan voor in de badkamer?
https://www.telsell.com/NL/hurricane-spin-scrubber-nl-new/
Lijkt me niks. Van die typische meuk van tellsellquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
Omg dit ziet er handig uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
Dus je denkt ook niet dat dit handig is voor vrouwen met "spierpijn"quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niks. Van die typische meuk van tellsell
' Draadloze dieptemassage, altijd en overal 'quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus je denkt ook niet dat dit handig is voor vrouwen met "spierpijn"
https://www.telsell.com/NL/kendox-muscle-relief/
Ik stel voor dat je het koopt en test en daarvan ff verslag uitbrengt. Als het dan bevalt koop ik er ook eenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niks. Van die typische meuk van tellsell
wat in de.....quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik zo pindasaus bij de broccoli maken?
Denk dat daar betere leveranciers voor zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus je denkt ook niet dat dit handig is voor vrouwen met "spierpijn"
https://www.telsell.com/NL/kendox-muscle-relief/
Ja voor bij de vega-gehaktballetjes natuurlijkquote:
@bitterbalquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:23 schreef Ama het volgende:
En het bestaat echt https://www.vivara.nl/bugaway-spinnenvanger-lang
Dan zou ik eerder het Sobokawa pillow kopenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je het koopt en test en daarvan ff verslag uitbrengt. Als het dan bevalt koop ik er ook een
Oh deed mijn vorige kat niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
No worries, die kotsen als ze spinnen opvreten. Tenminste, die van mij wel.
Die van mij ging gewoon de pootjes er uit trekken en als die het beu was liet die ze maar creperenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
No worries, die kotsen als ze spinnen opvreten. Tenminste, die van mij wel.
googled dit... geen idee of het verstandig is overigens....quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder het Sobokawa pillow kopen
Maar dan blijven ze levenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:23 schreef Ama het volgende:
En het bestaat echt https://www.vivara.nl/bugaway-spinnenvanger-lang
quote:
quote:
Na vast niet en anders pech.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan komen ze weer binnen.
Moet ook. Zijn kei nuttige beestjes. Eten allerlei kutvolk op. Wespenlarven en muggen en zo.quote:
Ja je hebt een beetje Orwelliaanse trekjes, 'All animals are equal, but some animals are more equal than others'quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
O kut. Ben ik weer eens tegenstrijdig met mezelf.![]()
ik heb volgens mij wel ergens het ideale voor je liggenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En we noemen het een koeldekbewaarwarmer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel ergens het ideale voor je liggen(maar je krijgt ze niet
)
zijn plastic kommen met porseleinen insert. en een deksel.
werkt ook ideaal voor magnetron prakkies om op de bank te eten. Zit een handvat aan en alles.
Klinkt echt als iets wat ze hadden op een tupperware party.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
ff aan mn moeder gevraagd, want die heeft ze ooit voor me gekocht.
inderdaad dit ook welquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets wat ze hadden op een tupperware party.
Dat zijn boekweitdoppen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:27 schreef Ygritte het volgende:
Waarom zit er verschimmelde zwarte zooi in da kussen
Daar kan ik dus niks meequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
werkt ook ideaal voor magnetron prakkies om op de bank te eten
Volgens mij heb ik die maar die link doet raarquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:30 schreef mschol het volgende:
https://www.lego.com/en-us/product/volkswagen-t2-camper-van-10279
moet ik hebben
M'n ma is kakken tekort het merk aan 't zoeken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En we noemen het een koeldekbewaarwarmer.
Zeker ook weer zo'n pendek ding
Tupperware party is een eufemisme voor seksspeeltjes toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets wat ze hadden op een tupperware party.
de t2 is de afgelopen dagen pas uitgebracht, dus lijkt me sterkquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die maar die link doet raar
Dit klinkt behoorlijk ideaal inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel ergens het ideale voor je liggen(maar je krijgt ze niet
)
zijn plastic kommen met porseleinen insert. en een deksel.
werkt ook ideaal voor magnetron prakkies om op de bank te eten. Zit een handvat aan en alles.
25 euro voor een bakjequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n ma is kakken tekort het merk aan 't zoeken.
https://www.amazon.nl/Mep(...)tstof/dp/B085LHZ2RL/
deze @:dr_flash
Watquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tupperware party is een eufemisme voor seksspeeltjes toch?
oh ik heb de t1 jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de t2 is de afgelopen dagen pas uitgebracht, dus lijkt me sterk
Goed googledquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
M'n ma is kakken tekort het merk aan 't zoeken.
https://www.amazon.nl/Mep(...)tstof/dp/B085LHZ2RL/
deze @:dr_flash
Zal best maar ik vind het veel geld voor een bakje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ideaal spul man. kan in de diepvries en alles..
En waarom snap je dan niet meteen dat ik DAT bedoel?quote:
Nou dat vrouwen het een tupperware party noemen en dat er dan iemand seksspeeltjes komt slijtenquote:
quote:
link doet et hier prima; zoals @FranticDJ al zei: dit is de T2, vandaag officieel uitgekomen..quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die maar die link doet raar
het Frannie effect flesquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom snap je dan niet meteen dat ik DAT bedoel?
Nou ja aangezien wij echt de kast vol hadden in de keuken met tupperware spul denk ik het niet haha.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat vrouwen het een tupperware party noemen en dat er dan iemand seksspeeltjes komt slijten
Kan een afhaalbakje van de Chinees ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ideaal spul man. kan in de diepvries en alles..
Weet ik veel. Tot 2 minuten geleden had ik nog nooit van de ding gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom snap je dan niet meteen dat ik DAT bedoel?
ja maar dan brand / bevries je nog steeds je kladden als je lekker op de bank zit te lepelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan een afhaalbakje van de Chinees ook
Dat is niet wat ik zoek. Een houten appelkist kan dat ook, is ook niet wat ik zoekquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan een afhaalbakje van de Chinees ook
Heb je de lades onder het bed van je ouders wel eens gecheckt?.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja aangezien wij echt de kast vol hadden in de keuken met tupperware spul denk ik het niet haha.
Ja maar dat doe ik dus nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar dan brand / bevries je nog steeds je kladden als je lekker op de bank zit te lepelen
Oh god... daar heeft iemand mij ook ooit geprobeerd voor uit te nodigenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou dat vrouwen het een tupperware party noemen en dat er dan iemand seksspeeltjes komt slijten
mijn mentor tijdens m'n 1e stage las mij voor uit 50 tinten grijsquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god... daar heeft iemand mij ook ooit geprobeerd voor uit te nodigenHell no tussen alle getrouwde vrouwen die van 50 shades al in extase raken
Wel vercrackt dat alleen Amazon dat verkooptquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'plastic kom met porselein' was niet zo ingewikkeld
blokker heeft ze ook volgens mij.. of had ze iigquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel vercrackt dat alleen Amazon dat verkoopt
Altijd top om inspiratie te halen uit een film met een halve psychopaat met fokking issues.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn mentor tijdens m'n 1e stage las mij voor uit 50 tinten grijs
dat was een kerel met een ietwat nymfomanistische vrouw.
ze hebben ook al 6 kinderen ondertussen
Geen zin om samen met 10 andere vrouwen al soppend bdsm speeltjes te kopen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god... daar heeft iemand mij ook ooit geprobeerd voor uit te nodigenHell no tussen alle getrouwde vrouwen die van 50 shades al in extase raken
Ik heb veel dingen bekeken in haar slaapkamer ja (ze sliepen apart). Vraag me niet waarom maar was toen ook nog best jong.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de lades onder het bed van je ouders wel eens gecheckt?.
Oh en zeker ook stiekem van de karkequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn mentor tijdens m'n 1e stage las mij voor uit 50 tinten grijs
dat was een kerel met een ietwat nymfomanistische vrouw.
ze hebben ook al 6 kinderen ondertussen
nog fouter is als het midden op de Atlantic isquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Altijd top om inspiratie te halen uit een film met een halve psychopaat met fokking issues.
Toxisch gedrag, functie eldersquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ama waarom is mijn topic op slot?
Ja lemming van een lemming van een lemming.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ama waarom is mijn topic op slot?
Ow. Goede reden wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lemming van een lemming van een lemming.
hm nee.. zo heb ik met een ouwe gevaren die de satelliet 'voor de jongens' altijd op astra 3 (of 1, whatever) zette.. met minder engelse zenders. geen Nederlandse zenders. maar wel maximaal porno zenders..quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh en zeker ook stiekem van de karke
Oh ik had al een MI van uitgewoonde 50+ Gerda's die anderhalveliter voorraadtrommels gingen verstoppen en zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik zie weet ik het hoeveel webshops. Je internet is stuk!quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel vercrackt dat alleen Amazon dat verkoopt
doet deur van hut op slotquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog fouter is als het midden op de Atlantic isop een boot vol met alleen maar kerels..
Vertelquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb veel dingen bekeken in haar slaapkamer ja (ze sliepen apart). Vraag me niet waarom maar was toen ook nog best jong.
Die zag ik ook, wel hoge shipping costs (24,95quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash https://www.rostimepal-markenshop.de/Mepal-Loomm-eating-bowl-lime
ohw echt.... ook niet als je hem van binnen zo open kan doen...quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op zee niet doen he.. safety dit dat
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lemming van een lemming van een lemming.
ow dat zag ik niet..quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik ook, wel hoge shipping costs (24,95)
@Dr_Flash https://www.paagman.nl/pr(...)omm-maaltijdkom-rozequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash https://www.rostimepal-markenshop.de/Mepal-Loomm-eating-bowl-lime
daar gaat het niet omquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ohw echt.... ook niet als je hem van binnen zo open kan doen...
oh nee dat helpt natuurlijk ook nie....
EN dat terwijl het Made in Holland isquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zag ik ook, wel hoge shipping costs (24,95)
toch maar amazonen danquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat terwijl het Made in Holland is![]()
Nou ja, dank allen voor het meedenken, ik zoek nog even verder
Ja bedoel de kasten enz. Kwam toen wel random foto onder haar kussen ofzo tegen van een vrouw (die vrouw was samen met haar man vrienden met mijn ouders).quote:
Oh Frits... jaaaa die ligt nu op de bodem denk ik.... zat waarschijnlijk in z'n hutquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar gaat het niet omgaat er om dat mensen daadwerkelijk kunnen verifiëren of jij in je hut bent ja of nee..
ik heb wel eens general alarm gegeven omdat er iemand 's nachts zonder te melden aan dek liep.. (zag een schaduw bewegen door de gangboord verlichting)quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh Frits... jaaaa die ligt nu op de bodem denk ik.... zat waarschijnlijk in z'n hut
Maar Rosada is niet echt in de buurt voor Flesquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow dat zag ik niet..
er zit volgens mij in rosada ook zo'n mepal outlet shop. geloof dat moeders ze daar vandaan heeft.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
@:dr_flash https://www.paagman.nl/pr(...)omm-maaltijdkom-roze
mooie roze
quote:Niet leverbaar
Informeer naar een alternatief
ik zie een travelsnack voor mequote:Op zondag 1 augustus 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Rosada is niet echt in de buurt voor Fles
Oke das wel een beetje vreemd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bedoel de kasten enz. Kwam toen wel random foto onder haar kussen ofzo tegen van een vrouw (die vrouw was samen met haar man vrienden met mijn ouders).
Ja was ook wel vreemd haha.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke das wel een beetje vreemd.![]()
Maar goed ik heb ook nooit spannende dingen gevonden in de kamer van mijn ouders gelukkig.
maar zoek je daar dan naar ofzo ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke das wel een beetje vreemd.![]()
Maar goed ik heb ook nooit spannende dingen gevonden in de kamer van mijn ouders gelukkig.
Ik was ooit wel heel nieuwsgierig maar weet ook niet meer wat mij voor de aanleiding was om haar slaapkamer te doorzoeken.quote:
Made ook niet trouwensquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Rosada is niet echt in de buurt voor Fles
Hoe vaak check je zoiets dan / doe je aan 'koppen tellen'?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb wel eens general alarm gegeven omdat er iemand 's nachts zonder te melden aan dek liep.. (zag een schaduw bewegen door de gangboord verlichting)
en ook 1x omdat we iemand niet konden bereiken/vinden.. (bleek uiteindelijk aan het sporten te zijn in een void space met noise cancelling koptelefoon op)
Jaaaaa weet niet. Ik denk dat ik ook doodsangsten zou uitslaan in een onderzeeërquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ken ook verhalen van een Nederlandse cruise maatschappij waarbij hutten onder een water tank zaten. er 2 man in een hut onder die tank zaten. En die tank was lek, als in goed lek..
Water stond tot hun borst voordat ze de deur open hebben gekregenEn dat was met van die elektrische sloten met pas.
gebeurt eigenlijk voortdurend omdat mensen geacht worden op een bepaald tijdstip op een bepaalde plek te verschijnen. je kan eens een minuutje of wat later zijn. Maar dan bel je.. en als de telefoon niet gaat, dan ga je verder zoeken..quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe vaak check je zoiets dan / doe je aan 'koppen tellen'?
ik heb nergens problemen mee zolang ik maar weet dat ik weg kan. daarom dat ik HUET training ook zo zwaar kut vind.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa weet niet. Ik denk dat ik ook doodsangsten zou uitslaan in een onderzeeër
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ken ook verhalen van een Nederlandse cruise maatschappij waarbij hutten onder een water tank zaten. er 2 man in een hut onder die tank zaten. En die tank was lek, als in goed lek..
Water stond tot hun borst voordat ze de deur open hebben gekregenEn dat was met van die elektrische sloten met pas.
Maar waar ga je heen dan in die onderzeeërquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nergens problemen mee zolang ik maar weet dat ik weg kan. daarom dat ik HUET training ook zo zwaar kut vind.
Duiken is wel echtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat er net aan te denken om een cursus duiken te volgen maar laat maar.
Jaaaaaa dat is dus ook een van de weinige dingen die ik niet durf. Tot een metertje of 10 gaat nog wel maar daarna.....quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar waar ga je heen dan in die onderzeeër![]()
Ja dat dus.
Hoogte boeit me echt zo niet, maar opgesloten op een plek waar in er niet uit kan trek ik niet.
ik krijg niet voldoende lucht uit zo'n fles. en dat zit vooral tussen m'n oren hoor, maar ik vind het echt helemaal niks.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Nee is niet prettig. Hoogte mwoah mwoa. Zo'n hangbrug heb ik helemaal geen moeite mee, maar langs een afgrond rijden op een slingeend bergweggetje... meh.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar waar ga je heen dan in die onderzeeër![]()
Ja dat dus.
Hoogte boeit me echt zo niet, maar opgesloten op een plek waar in er niet uit kan trek ik niet.
O ja dat vind ik ook niet erg prettig, vooral als het smalle bergweggetjes en er tegenliggers komenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is niet prettig. Hoogte mwoah mwoa. Zo'n hangbrug heb ik helemaal geen moeite mee, maar langs een afgrond rijden op een slingeend bergweggetje... meh.
[ afbeelding ]
Made ligt best dicht bij Roosendaal hoorquote:
Ja maar ik woon niet in Roosendaal.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Made ligt best dicht bij Roosendaal hoor
Jaaaa top dit, vooral als ze hem om gaan draaien.quote:
Ja precies. Terwijl zo'n brug giga overgedimensioneerd is. Daar kun je op gaan springen en stampen, gebeurt niksquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat vind ik ook niet erg prettig, vooral als het smalle bergweggetjes en er tegenliggers komenAls het dan ook nog eens sneeuwt/ijzelt pis ik zowat in m'n broek
Nee ik ook niet, maar van mijn werk af kom ik er vrijwel langs, het is dat ik nu geen auto mag rijden anders was ik er wel even voor je langsgegaanquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik woon niet in Roosendaal.
Ik kan ook niet rustig worden onderwater.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik krijg niet voldoende lucht uit zo'n fles. en dat zit vooral tussen m'n oren hoor, maar ik vind het echt helemaal niks.
Dan heb je echt geen idee wat boven of beneden is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa top dit, vooral als ze hem om gaan draaien.
Ik heb heel lang gehad dat ik s' ochtends heel vroeg lang een kanaal moest om naar mijn werk te gaan. Vooral met slecht weer vond ik dat niet altijd top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |