SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe wel aan grote zonnehoeden in tropische situaties
Ja ik ben ook ff een ommetje gaan lopen. Was wel lekker, zit gewoon WEER de hele dag achter de PC. Doordeweeks ookquote:
Duhquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar je bent bij Amalover geweest dusWas het gezellig?
ik moet nog vreten maken. Einde mededelingquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Burp. Gemarineerde lamskarbonade en maīskolf waren lekker. Einde mededeling.
Rare combi. Einde mededeling.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Burp. Gemarineerde lamskarbonade en maīskolf waren lekker. Einde mededeling.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rare combi. Einde mededeling.
Wat ga je maken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog vreten maken. Einde mededeling
Van kalkoen of kip?quote:
Met broccoli?quote:
Dat valt toch we mee. Het is erger als je we afbreekt en weer opnieuw op wil bouwen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
Kasten opbouwenGod wat ben ik blij als ik eens ergens gewoon 10 jaar ofzo kan blijven wonen.
Wat gaan we vanavond snacken?quote:
quote:
GMTAquote:
Ja dat is dus precies wat ik heb gedaan, bij mij afgebroken en nu bij gergi aan het opbouwen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt toch we mee. Het is erger als je we afbreekt en weer opnieuw op wil bouwen.
Dat is om te huilen inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik heb gedaan, bij mij afgebroken en nu bij gergi aan het opbouwen.
Gewoon al je kleding weggooien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik heb gedaan, bij mij afgebroken en nu bij gergi aan het opbouwen.
varkenquote:
Waar luisteren dikke negers naar?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
Ugh er rijdt hier al een uur lang een AMG langs met dikke negermuziek uit de speakers.![]()
Ja maar als dit nou helemaal open trekt ga ik vanavond weer met een lekker kaasje en een whisky'tje buiten zitten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:26 schreef Ama het volgende:
Heb het hele weekend alleen maar regen gezien.
Vergeet niet je jas aan te trekken dan. Hoewel whiskey je ook wel warm kan houden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als dit nou helemaal open trekt ga ik vanavond weer met een lekker kaasje en een whisky'tje buiten zitten hoor
Van die hiphop met autotune.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar luisteren dikke negers naar?
Even je je aantrekken ...quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet niet je je aan te trekken dan. Hoewel whiskey je ook wel warm kan houden.
Met rauwe andijvie is lekkerder. Protipquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
GMTA![]()
bedenk net wel dat ik geen sla in huis heb.. misschien toch even snel langs AH fietsen..
Zelf kruidenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
varken
lam vind ik maar so-so en kip en kalkoen zou ik niet weten waar ik dat moet krijgen, gekruid en wel..
Ik heb nog nibbits en Pringlesquote:
Ik signaleer een mislukte poging tot bijdehand doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet niet je jas aan te trekken dan. Hoewel whiskey je ook wel warm kan houden.
Stond je daar vroeger niet op de bouncen in de club?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die hiphop met autotune.![]()
Die Bizzey herrie.
Dat het koud is buiten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik signaleer een mislukte poging tot bijdehand doenWat probeerde je te zeggen?
kan ik proberen..quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met rauwe andijvie is lekkerder. Protip
[..]
zelf kruiiden resulteert geheid in een oneetbare mixquote:Zelf kruiden![]()
AH heeft kip shoarma als je niet zelf wil kruiden
Dimmy luistert uitsluitend pure klassieke muziek, Bach en Mozart zijn d'r al te mainstreamquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je daar vroeger niet op de bouncen in de club?
Nee man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je daar vroeger niet op de bouncen in de club?
Spelen ze niet in de kroegen waar ik meestal kom. Maar Dimmy gaat toch ook wel gewoon een avondje uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy luistert uitsluitend pure klassieke muziek, Bach en Mozart zijn d'r al te mainstream
Nee hoor. Ik luister best veel soorten muziek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dimmy luistert uitsluitend pure klassieke muziek, Bach en Mozart zijn d'r al te mainstream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |