Terwijl er meerdere landen inmiddels kans gaan maken op die titel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:27 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
het wordt niet voor niets de laatste dictatuur van europa genoemd
En, niet onbelangrijk:quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:17 schreef capricia het volgende:
Toch asiel in Polen aangevraagd lees ik bij de NOS.
quote:De partner van Tsimanoeskaja en haar kind zouden vanuit Wit-Rusland naar Oekraïne zijn gevlucht.
Zoals?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Terwijl er meerdere landen inmiddels kans gaan maken op die titel.
Wat een treurnis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan gaan ze maar achter de ouders en grootouders aan...
Uit het handboek van de dictatuurquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het 'mooie' is dan nog dat de Wit-Russen beweren dat ze haar terug getrokken hebben vanwege gezondheidsredenen. En dat het helemaal niets met haar kritiek te maken heeft. Dan is het volkomen logisch om daarna de familie te bedreigen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn er toch een hoop kutlanden in de wereld.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Bij het vluchtelingteam, die hebben ze niet voor niets toegevoegd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Erg jammer.
Maar had ze dan met een Belarus tenue deel willen nemen?
Ik weet niet of er een precedent voor is, maar lijkt me sterk dat je tijdens de spelen nog kan switchen. Dat zal wel het probleem zijn voor het CASquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het vluchtelingteam, die hebben ze niet voor niets toegevoegd.
Ik denk ook niet dat het zomaar kan. Maar als het tenue of het land waarvoor je uitkomt een probleem is, dan is de oplossing daarvoor wel voor handen. Het is eigenlijk vooral hoe belangrijk het IOC het vindt. Zij kunnen altijd nog het CAS overrulen in deze.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een precedent voor is, maar lijkt me sterk dat je tijdens de spelen nog kan switchen. Dat zal wel het probleem zijn voor het CAS
Ze leren vooral hoe ze het volk nog beter onder de duim kunnen houdenquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:17 schreef -Sigaartje het volgende:
Je zou zeggen dat machthebbers leren van het verleden, maar niets is minder waar.
Of bij het team van Polen, daar heeft ze toch asiel gevraagd en gekregen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het vluchtelingteam, die hebben ze niet voor niets toegevoegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |