Oh, die is van voor mijn tijd.quote:
En dat zag er echt heel soepel uit!quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef skysherrif het volgende:
Nieuws over die wit russische atlete Kryscina Tsimanouskaya al voorbij gekomen?
https://twitter.com/franakviacorka/status/1421803616575401984
Alweer matig dus.quote:
Had ik in eerste instantie oprecht niet door.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hadden we het hier net ook over, dat we hoopten dat niemand er idioot over zou gaan doen. Duidelijk herkenbaar als brandwonden
En dat terwijl de mannen hier zo keurig zijn bij de vrouwelijke atletes.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef franklop het volgende:
Soppende vrouwen in het topic hoor ik.
Ga je lekker naar buiten, een wandeling makenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
Is er niks interessanters om uit te zenden? Ik zit me voor het eerst stierlijk te vervelen.
Wat vind je saai dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
Is er niks interessanters om uit te zenden? Ik zit me voor het eerst stierlijk te vervelen.
Hartstikke spannende strijd bij het hoogspringen en WR-kansen bij het hinkstappenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
'Vreemde wezens' is nu bezig op Love Nature zie ik!quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:18 schreef Aratanax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |