Ook dat nog ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de omgeving van Boedapest.
Maar dat is de enige manier waarop hij te verslaan isquote:
Moet kunnenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit een minuut van Game of Thrones gezien.
Ik nog geen seconde!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet jij weten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik wil helemaal niet dat hij verslagen wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dat is de enige manier waarop hij te verslaan is
Op zich een goed advies tochquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
Die coach van Minenko wijst naar die bak van "Je moet verder springen, je moet verder springen"
Prima tipquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
Die coach van Minenko wijst naar die bak van "Je moet verder springen, je moet verder springen"
De mensen die het meest over Game of Thrones praten zijn vaak de mensen die het graagst willen zeggen hoe erg ze toch vooral niet naar Game of Thrones kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen een korte impressie van een scene met Emilia Clarkequote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |