SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig lijk ik in niets op mijn broer. Volgende week een feestje dat ze 5 jaar getrouwd zijn waar ik ook nog niet echt naar uitkijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Veghel is ook best kut eigenlijk, voor je het weet stem je CDA, noem je je dochter Gerda, ligt er grind in de voortuin en ga je op vakantie naar Frankrijk, game over.
mytHischequote:Op zondag 1 augustus 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar precies haha. Ben brak, ik zie het even niet.
Lopend buffet met matig voedsel, overal rennende kutkinderen en een glaasje bubbel bij binnenkomst?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik in niets op mijn broer. Volgende week een feestje dat ze 5 jaar getrouwd zijn waar ik ook nog niet echt naar uitkijk.
Nee, daarom zoek ik ook een remote baan, in plaats van een baan bij een werkgever in Hongarije. Ik wil best concessies doen, maar niet te extreem. Dankzij twee salarissen had ik nogal een luxeleventje tijdens mijn vorige periode daar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in Boedapest wil werken moet je waarschijnlijk voornamelijk concessies toen ten opzichte van je inkomen. Ook niet makkelijk.
Heel wat functies bij ons kunnen remote tegenwoordig, moet je alleen zorgen dat je een beetje in dezelfde tijdzone zit anders ben je Vlad Tepes na een jaartje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daarom zoek ik ook een remote baan, in plaats van een baan bij een werkgever in Hongarije. Ik wil best concessies doen, maar niet te extreem. Dankzij twee salarissen had ik nogal een luxeleventje tijdens mijn vorige periode daar.
tot danny dit regelt:quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt jullie persoonlijke TT verander mod haha.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
kleine typos in TT kunnen rechtzetten
(bv max 1x editten, max 5% van de TT ofzo en ook alleen de eerste 3 minutrn ofzo na plaatsen)
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt jullie persoonlijke TT verander mod haha.
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Zin om een stapel Suske en Wiskes op te halen bij m'n ouders.
Ik vrees ervoor. Ga gewoon een tijdstip uitzoeken dat er zo min mogelijk mensen zijn en dan snel weer er vandoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopend buffet met matig voedsel, overal rennende kutkinderen en een glaasje bubbel bij binnenkomst?
Even laten zien dat ze een happy family zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Vaag trouwens, een feestje geven als je vijf jaar getrouwd bent, hoog "kijk ons nou eens" gehalte.
Over het algemeen valt het toch wel wat tegen hoor. Sinds COVID zijn er heel wat mensen die het idee hadden om ergens goedkoop te wonen en hetzelfde salaris binnen te blijven harken. Collega zat met zijn camper vorig jaar ergens op een berg in Oostenrijk en had een probleem toen er iets was waarvoor hij toch echt op kantoor moest zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel wat functies bij ons kunnen remote tegenwoordig, moet je alleen zorgen dat je een beetje in dezelfde tijdzone zit anders ben je Vlad Tepes na een jaartje.
Denk het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, tis maar een suggestie van mij in het verbeter topic he.. hoop wel dat hij het doorvoert
Jij gaat naar het vijfjarig huwelijksfeest van de broer van CE?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:39 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Ga gewoon een tijdstip uitzoeken dat er zo min mogelijk mensen zijn en dan snel weer er vandoor.
[..]
Even laten zien dat ze een happy family zijn.
please laat het een kat zijn die van water houdtquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo een waterpistool kopen voor die terrorkat.
Dat ruikt altijd zo nasty.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Doosje eieren op de grond laten kletteren![]()
Nee dat heb proefondervindelijk ontdekt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
please laat het een kat zijn die van water houdt
laatste dog van mn ouders ging zo o poe eieren zitten ind e autoquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ga zo een waterpistool kopen voor die terrorkat.
het schrikt ze echt wel af hoorquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja daar wordt ie vast minder agressief van
oh dat welquote:
in dat geval, oppakken, opsluiten en ermee naar de eigenaren gaanquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Maar is echt een kutbeest hoor, mijn kat is er helemaal bang voor, en die andere kat is nergens bang voor. Ook niet voor mij.Maar wel voor water dus.
Denk en hoop dat na een paar keer een dikke straal hij andere tuinen onveilig gaat maken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat welMaar misschien dat ie dan juist snachts wraak komt nemen of zo
Dan moet je gewoon doen wat werkt inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Maar is echt een kutbeest hoor, mijn kat is er helemaal bang voor, en die andere kat is nergens bang voor. Ook niet voor mij.Maar wel voor water dus.
Vast wel, katten zijn best slimquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk en hoop dat na een paar keer een dikke straal hij andere tuinen onveilig gaat maken.
Lol daar zou ik niet op rekenen, ik kan niet filmen en die kat natspuiten tegelijkertijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel, katten zijn best slimKrijgen we wel filmpjes?
Insmeren met olie en naar z'n baasjes sturen, mag ie daar alles onder smeren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval, oppakken, opsluiten en ermee naar de eigenaren gaan
dan is de eerste (en enige) uitgedeelde klap niet goed genoeg geweestquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat welMaar misschien dat ie dan juist snachts wraak komt nemen of zo
Ik denk dat je die van mij er mee zou lokken. Gek op water.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk en hoop dat na een paar keer een dikke straal hij andere tuinen onveilig gaat maken.
Misschien had je haar wat meer scherpe kantjes moeten laten hebben, of maar een been of een bijzondere baan zoals naaktschilderes of een extra navel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Viva-forum kloon die nooit van de grond kwam
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je die van mij er mee zou lokken. Gek op water.
Vraag mij soms af of het überhaupt wel katten zijn. Ik vermoed aliens die eerst in een hond hebben gezeten en nu een kattenvorm hebben aangenomen. Volgens mij voeren ze een studie naar mensen uit, houd ons allemaal iets té goed in de gaten...
Met je tong een rondje van vijf centimeter eromheen draaien en dan langzaam naar beneden gaan tot je de ademhaling hoort veranderen.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Viva-forum kloon die nooit van de grond kwam
mijn kat maakte je daarmee blijquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het allergrootste supersoaker kanon zoeken dat je kan vinden. Do nott fuck with my cat!quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jouw katten zijn wel een beetje maf.
Maar dit is gewoon echt een stomme kat, net ook weer vechten met mijn kat, die netjes in mijn tuin blijft, dus ik snel erheen, roepen en alles maar geen resultaat, mijn kat compleet in de stress in een hoek gedrukt, ik een duwtje geven met de swiffer (niet slaan) hielp ook niets, toen een beker water gegooid en dat hielp, alleen bleef hij aan de andere kant van de tuin zitten en zo ver kon ik niet gooien en ik liep nog in mijn ondergoed en buren stonden op het balkon te kijken. Dus nu gaan we voor wat zwaardere middelen.
Kan beter 2 wasmachines kopen zodat hij dubbel zoveel kan wassen. Iets wat mijn moeder we had kunnen bedenken ooit, wassen en strijken lijkt daar af en toe wel een hobby.quote:
Lol nee dat gaat ook wel erg ver. Ik vind alles best zolang hij mijn mietjekat maar met rust laat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn kat maakte je daarmee blij
een inmiddels overleden buurvrouw deed dat toendertijd, en goh, ze kwam maar niet van de kat af.., vervolgens vond het het nodig naar mij als 8 jarige ofzo bedreigingen te uiten dat ze de kat zou vermoorden..
dat vonden mijn ouders geen toffe actie op zn zachts gezegd
Jij maakt ook alles 'ranzig'quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je tong een rondje van vijf centimeter eromheen draaien en dan langzaam naar beneden gaan tot je de ademhaling hoort veranderen.
Funzigquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij maakt ook alles 'ranzig'Funzig figuur!
Dit is wel iets voor de biitercasa inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
https://www.alibaba.com/p(...)n07.1.5cc3359dpp9dvp
we wisten toch al dattie een oversekste aap is?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij maakt ook alles 'ranzig'Funzig figuur!
Beetje vies moet het wel zijn jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vunzig kan ook wel een beetje fun zijn toch
Bialetti is onverwoestbaarquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook maar een nieuwe cafetičre besteld.
Gooi er kokend heet water in en heb nu een barst in het glas, valt me mee dat het hele ding niet uit elkaar gespat is.
Die ken ik alleen van de percolators. Bodum had ze in de aanbieding dus daar maar weer een besteld.quote:
Stofzuiger pakken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jouw katten zijn wel een beetje maf.
Maar dit is gewoon echt een stomme kat, net ook weer vechten met mijn kat, die netjes in mijn tuin blijft, dus ik snel erheen, roepen en alles maar geen resultaat, mijn kat compleet in de stress in een hoek gedrukt, ik een duwtje geven met de swiffer (niet slaan) hielp ook niets, toen een beker water gegooid en dat hielp, alleen bleef hij aan de andere kant van de tuin zitten en zo ver kon ik niet gooien en ik liep nog in mijn ondergoed en buren stonden op het balkon te kijken. Dus nu gaan we voor wat zwaardere middelen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh ik heb 1x in de maand een wasdag
In de weekenden heb ik ook wel eens:quote:
Ik heb er 2 maar gebruik ze bijna nooit. Ain't nobody got time for that.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van de percolators. Bodum had ze in de aanbieding dus daar maar weer een besteld.
dit ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de weekenden heb ik ook wel eens:
- beddengoed
- handdoeken
- 2x fijne/normale was.
Kan ik daarna weer een hoop spul opvouwen. Strijken valt tegenwoordig wel mee.
HOE DAN???!!!??!?!?!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh ik heb 1x in de maand een wasdag
ik heb genoeg pendekken en sokken voor meer dan een maandquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
HOE DAN???!!!??!?!?!
Ik was hier voor een compleet huishouden met 5 kinderen lijkt het wel
Ik snap ook nooit hoe m'n moeder het deed zonder droger maar met drie kinderen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
HOE DAN???!!!??!?!?!
Ik was hier voor een compleet huishouden met 5 kinderen lijkt het wel
pendekken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb genoeg pendekken en sokken voor meer dan een maand
Ik drink te weinig koffie thuis en wil ook vooral niet teveel drinken omdat ik dan ‘s avonds niet kan slapen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er 2 maar gebruik ze bijna nooit. Ain't nobody got time for that.
Hoera voor de volautomaat
https://www.ensie.nl/betekenis/pendekquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
pendekken?![]()
logischerwijs kan ik bedenken wat dit betekend
daarom: Nespressoquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink te weinig koffie thuis en wil ook vooral niet teveel drinken omdat ik dan ‘s avonds niet kan slapen.
Cafetičre is maar even de budget oplossing.
Altijd beter dan de senseeeoquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink te weinig koffie thuis en wil ook vooral niet teveel drinken omdat ik dan ‘s avonds niet kan slapen.
Cafetičre is maar even de budget oplossing.
Ja dat heb ik bedacht. Wel jammer dat 'jullie' het niet bradwurstdek hebben genoemd ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/pendek
het heeft dus niks te maken met een dekquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bedacht. Wel jammer dat 'jullie' het niet bradwurstdek hebben genoemd ofzo
ik kom niet aan zoveel wasjes.. alleen als er wat apullen onverhoopt vies zijn gewordenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de weekenden heb ik ook wel eens:
- beddengoed
- handdoeken
- 2x fijne/normale was.
Kan ik daarna weer een hoop spul opvouwen. Strijken valt tegenwoordig wel mee.
Nee, ik doe het altijd met een omwegquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij hem ook onder een snelkoppeling staan
Nee en ook niet met een pen etymologischquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het heeft dus niks te maken met een dekmaar komt uit indonesisch/maleisisch
Whipstaff had ik ook een ander beeld bijquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Poop_deck
dit is wel nog steeds een ding
quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik doe het altijd met een omwegIk typ in balk 'wat je niet' en dan krijg ik het topic met die titel, en het snelste is dan naar het volgende topic klikken want daar staat de quote op de eerste pagina en klik ik op die quote om naar de originele post te gaan en die quote ik dan
dat is een kolderstok in 't Nederlandsquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whipstaff had ik ook een ander beeld bij
Met dekprop?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
pendekken?![]()
logischerwijs kan ik bedenken wat dit betekend
Geen jura met een cool control hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal een Jura ofzo?
Wij hebben nog gewoon Nespresso.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Geen jura met een cool control hebben
Heb ook nooit gezegd dat ik praktisch wasquote:
Dit kan écht niet in je nieuwe keuken! Los toch!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben nog gewoon Nespresso.
Ik heb een Moccamaster en een Dolce Gusto. En oploskoffie voor noodgevallen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal een Jura ofzo?
Ja heb het wel gezien bij vrienden, daar heb ik een automaat ingebouwd van +5Kquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit kan écht niet in je nieuwe keuken! Los toch!
Zou niet meer zonder willen inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel kokend water kraan das wel uberhandig.
Dat is altijd zo hoerig om op te ruimenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Naar war heb je gelinkt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
https://www.alibaba.com/p(...)n07.1.5cc3359dpp9dvp
Maar sinds je de waterontharders hebt ontdekt is dat jouw topbusinessquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb zelf ooit een handel gehad in barista machines.
Gouden handel wel!
Led-vlammetjes ...quote:
Plakbandquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hoerig om op te ruimenHeb het ook een keertje gehad dat ik het doosje in de supermarkt niet had gecheckt en toen ik het op de band zette bleek er een lek ei in te zitten, heel die band zat onder
![]()
Is dat de nieuwe keuken op de achtergrond?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar sinds je de waterontharders hebt ontdekt is dat jouw topbusiness
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op, maar dan ineens wit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe keuken op de achtergrond?
Was gelukkig voordat ik had afgerekend dus kon een nieuwe doos pakkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plakband![]()
Nou ja, het waren nog maar 2 eieren. Dus ik heb het allemaal netjes opgeruimd en daarna de keuken gedweild.
Dat was nog voordat die lekker edgy kastdeurtjes had gekochtquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe keuken op de achtergrond?
Een inbouw is dan ook grande kut....quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb het wel gezien bij vrienden, daar heb ik een automaat ingebouwd van +5K
Die staan er meer mee te sleutelen dan koffiezetten en dat duurt en duurt.
Om de 4 kopjes, prut eruit, spoelen, ontharden, rinse and repeat.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
En had geluk want ik kon hem gelijk al van mijn schutting afschieten.
Dit was ik vroegerquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Die had ik ookquote:
Ja!quote:
Maar komt er ook een flinke straal uit?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!Zoiets hebben ze nog steeds wel hoor, maar heb het bescheiden gehouden, deze haalt 7 meter en dat is verder dan de grote van mijn tuin, en ik vond deze vrolijke kleurtjes hebben.
i approve of thisquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
Zo.
[ afbeelding ]
Flink genoeg om hem dus al een keer beschoten te hebben vanaf de achterdeur tot de schutting achter.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar komt er ook een flinke straal uit?
Volgens mij had iedereen dat dingquote:
Echt een stukje nostalgie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Zoiets hebben ze nog steeds wel hoor, maar heb het bescheiden gehouden, deze haalt 7 meter en dat is verder dan de grote van mijn tuin, en ik vond deze vrolijke kleurtjes hebben.
Echt hier moet filmmateriaal van komenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flink genoeg om hem dus al een keer beschoten te hebben vanaf de achterdeur tot de schutting achter.
Vroeger was ik ook altijd jaloers op het kind in de buurt die er dan zo eentje hadquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij had iedereen dat ding![]()
Dat je bijna gaat hopen dat hij snel weer komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt hier moet filmmateriaal van komen![]()
![]()
Ik wilde deze vroeger altijd hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was ik ook altijd jaloers op het kind in de buurt die er dan zo eentje had
[ afbeelding ]
Ja die wilde ik ook wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde deze vroeger altijd hebben.
[ afbeelding ]
Oh ja, der was ook altijd wel een kutjonk met zo'n dingquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die waren 129 gulden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook wel.
Ik had wel een
[ afbeelding ]
Alle boerenkinderen bij ons hadden zo'n ding dat pa zelf in elkaar gelast hadquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja! Dat je dat nog weet joh! Ik had natuurlijk weer een nepper ofzo die net iets anders was als de echte.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die waren 129 gulden.
Ik had hem niet
Wij woonden toen in een nogal kinderrijke buurt met heel veel leeftijdsgenootjes. Een aantal hadden er een, allemaal één grote liefde daar (do not mess with 'onze straat') dus er werd nog wel eens het een en ander 'uitgerolen'. Mijn ouders dachten dus 'dikke doei, je krijgt er niet een'quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat je dat nog weet joh! Ik had natuurlijk weer een nepper ofzo die net iets anders was als de echte.Maar wel heel veel mee gespeeld.
Daarna werden gelukkig de skeelers populair, stuk praktischerquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook wel.
Ik had wel een
[ afbeelding ]
En ging iedere gemeente een skate-baan aanleggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarna werden gelukkig de skeelers populair, stuk praktischer
Jaaaaaren aangegeven dat we een half-pipe wilden... wanneer kwam dat ding er uiteindelijk.... toen ik het huis uit was ongeveerquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En ging iedere gemeente een skate-baan aanleggen.
Hier kwam een of ander "street" park te liggen, geen idee of het er nog ligt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaaren aangegeven dat we een half-pipe wilden... wanneer kwam dat ding er uiteindelijk.... toen ik het huis uit was ongeveer
tot 45 graden ook op bepaalde plekkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:20 schreef Ygritte het volgende:
Lekker op vakantie![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-geevacueerd-bodrum
Bal pakt d'r koffer alquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
tot 45 graden ook op bepaalde plekken
rip :/quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
tot 45 graden ook op bepaalde plekken
Neuh.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor supermax?![]()
ditquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Maar als ie hamilton dwars doormidden rijdt ga ik wel even kijken
Ja ik zat dat ook te kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoogspringers mochten samen overleggen of ze allebei goud krijgen
Bottas zal zijn bonus wel weer krijgen zo te zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:56 schreef datismijnmening het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor supermax?![]()
huh?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoogspringers mochten samen overleggen of ze allebei goud krijgen
Zelfde hoogte gesprongen en zelfde fouten. Ze mochten kiezen samen goud of nog paar keer springen.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde hoogte gesprongen en zelfde fouten. Ze mochten kiezen samen goud of nog paar keer springen.
pics, dan kunnen we het zienquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:05 schreef Ygritte het volgende:
Lekker beetje OS en F1 kijken in je sportlegging met verneukt oversized shirt van je man.
Zie mij sportief zijn dan!
bottas heeft kutstart - keilt norris op z'n kont - norris pleurt tegen max - beide half eraf en verliezen plekken.quote:
Bottas knalt Perez er ook uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bottas heeft kutstart - keilt norris op z'n kont - norris pleurt tegen max - beide half eraf en verliezen plekken.
En die hoerehamilton rijdt zeker vrolijk voor alles uit weerquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
bottas heeft kutstart - keilt norris op z'n kont - norris pleurt tegen max - beide half eraf en verliezen plekken.
Kunnen we Olav Mol inruilen voor jou?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En die hoerehamilton rijdt zeker vrolijk voor alles uit weer![]()
Dit. Waardeloos figuur... nou ja niet voor Mercedes maar goed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bottas knalt Perez er ook uit.
Zal volgende week wel nieuw contract tekenen.
Het is best knap hoe vaak die man onzin uit kan kramen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we Olav Mol inruilen voor jou?
Rustig bitterbal.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
WANNEER KOMT DE ZOMER NOU EENS![]()
Want die paar weken in juni was echt niet genoeg. Trouwens. Dat was de lente
Als die nou gewoon alleen zelf de muur in was gereden ipv het halve veld mee te nemenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bottas knalt Perez er ook uit.
Zal volgende week wel nieuw contract tekenen.
Stroll danquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die nou gewoon alleen zelf de muur in was gereden ipv het halve veld mee te nemen
Ja die heeft ook wel eens betere momentjes gekendquote:
skreeuwerd sumentha.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie is die blonde vrouw in de studio eigenlijk?
Zegt me nog steeds nietsquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
skreeuwerd sumentha.
Ze zingt... Nederlands vooral veel.
Ik heb er net een jas in geflikkerd die eigenlijk naar de stomerij moet. Living on the edgequote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:35 schreef Ygritte het volgende:
lollllll bijna allemaal naar binnen![]()
jammer HAM
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:37 schreef Ygritte het volgende:
Neeeeee hij gaat alsogWat een sukkels!
Als Hamilton wint is hij de GOAT natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef datismijnmening het volgende:
Als Max dit wint is het wel episch hoor
Volgens mij heeft ie de halve rechter zijkant er nog afhangenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef datismijnmening het volgende:
Als Max dit wint is het wel episch hoor
Ja daarom.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie de halve rechter zijkant er nog afhangen
Yuki kan misschien even een torpedo actie doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste wat die kan doen is zich verremmen en Lewis eraf tikken straks.
Als je wil dat we het nog allemaal massaal 2 weken over f1 hebben moet ie dan doen inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste wat die kan doen is zijn verremmen en Lewis eraf tikken straks.
Ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet. Dit kan toch sowieso nooit echt lekker zijn...
Hij heeft al een halve auto... nog meer eraf is zeker een retirequote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef mschol het volgende:
verstappen moet een deel van z'n auto verliezen die hamilton erafflikkert..
dan is het de schuld van bottas die die crasht veroorzaakte
AF is gewoon een oven he, en kibbeling in oven is prima toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Naja het is voorgebakken. Misschien valt het inderdaad wel tegen. Toch even proberenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man. Er is niks prima aan kibbeling in een ovenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:53 schreef mschol het volgende:
[..]
AF is gewoon een oven he, en kibbeling in oven is prima toch?
Genoeg saus erbijquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja het is voorgebakken. Misschien valt het inderdaad wel tegen. Toch even proberen
echt welquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man. Er is niks prima aan kibbeling in een oven
Ja heb alleen maar knoflooksaus in huisquote:
ik woon op loop afstand (langere wandeling) van scheveningen, good enoughquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Ygritte het volgende:
x
[..]
Kibbeling mot je vreten op plekken waar gevist wordt. Volendam, Urk, Scheveningen. Dan![]()
![]()
![]()
ja is wel beter ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Ygritte het volgende:
x
[..]
Kibbeling mot je vreten op plekken waar gevist wordt. Volendam, Urk, Scheveningen. Dan![]()
![]()
![]()
Dan begrijp ik al helemaal niet dat je oven vis prima vindquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik woon op loop afstand (langere wandeling) van scheveningen, good enough
omdat ik werkelijk 0 verschil proef? mits goed klaar gemaakt in de oven..quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan begrijp ik al helemaal niet dat je oven vis prima vind
Unbelievable. Het maakt jou dus niet uit of je de vis vers hapt bij de vistoko of dat je thuis 'supermarktzooi' in de oven/airfryer gooit?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ik werkelijk 0 verschil proef? mits goed klaar gemaakt in de oven..
Vis frituren is gewoon pure wansmaakquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef mschol het volgende:
serieus, gefrituurde vis is echt overrated
de vis bij de vistoko is voor mijn smaak niet verser dan een gemiddelde supermarkt; noem het wat je wilt maar het is echt zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Unbelievable. Het maakt jou dus niet uit of je de vis vers hapt bij de vistoko of dat je thuis 'supermarktzooi' in de oven/airfryer gooit?![]()
Of heb jij het over 'ik haal een goed stuk vis bij de visboer en bereid dit vervolgens zelf thuis op smakelijke wijze'.
Jojoa.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
de vis bij de vistoko is voor mijn smaak niet verser dan een gemiddelde supermarkt; noem het wat je wilt maar het is echt zo
neuh dit is gewoon cry cry om te cry cryenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet het allemaal zelf wel weer op stelltje culinaire wonderkinderen
Rechtstreeks van de afslag dus misschien verwendquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
de vis bij de vistoko is voor mijn smaak niet verser dan een gemiddelde supermarkt; noem het wat je wilt maar het is echt zo
ik haal vis liefst vers van de kotterquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de afslag dus misschien verwend
ik eet echt zelden vis (eens per jaar is veel denk ik) dus wellicht is dat ook ten dele een verklaring..quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de afslag dus misschien verwend
Is zo'n eind varen waar ze het 'opvissen'quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik haal vis liefst vers van de kotter
Zo ben ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is wel een beetje de kipnuggets onder de vis
zo'n kotter komt ook wel eens in een havenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is zo'n eind varen waar ze het 'opvissen'![]()
Oh en ik heb geen boot... ook een klein detail![]()
En dan zou ik ook nog terug moeten en zonder boot met koelfaciliteit ruiken ze mij al minstens 5 kilometer voor ik de wal bereik
Die heeft zijn tong denk ik op dit moment ergens anders zittenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[Uitstralingmodus] Ik heb wel een tongetje voor je[/Uitstralingmodus]
Ja... na hoeveel dagen is datquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n kotter komt ook wel eens in een haven
1-2x per weekquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... na hoeveel dagen is dat![]()
![]()
Niet vers uit het net?
Wat?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, tweede keer raak.Hij of zij lag lekker te chillen op mijn tuinstoel. Nou nee. En ik wilde filmen maar dat kan echt niet want 2 handen nodig voor het pistool.
Ik ben de strijd aangegaan met een terror buurtkat. Die gaat steeds enorm vechten met mijn mietje kat. Waterpistool.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben de strijd aangegaan met een terror buurtkat. Die gaat steeds enorm vechten met mijn mietje kat. Waterpistool.
Waar?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef Ygritte het volgende:
Godsamme.... kunnen die tokkies ook ff stoppen met dat asociale boooooo geroep.
Wacht maar tot de F1 in Nederland is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef Ygritte het volgende:
Godsamme.... kunnen die tokkies ook ff stoppen met dat asociale boooooo geroep.
Ik sta er tussen. Al vast plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar tot de F1 in Nederland is.
pitspoes?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik sta er tussen. Al vast plaatsvervangende schaamte
Hahaha was dat hele F1 vergetenquote:
Broccoli en gehaktquote:
Bottasquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha was dat hele F1 vergeten
Wat ging er mis met Max?
Dan kun je mijn baas de groeten doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijd niet meer
Vip lounge, hapjes drankjes dit dat je kent het ...
oh mevrouw Dröge gaat op padquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben ze al een tijd niet meer
Vip lounge, hapjes drankjes dit dat je kent het ...
Mocht ik willen. Zit 'gewoon' op de tribunequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je mijn baas de groeten doen.
Zon zak voorgesneden bloemkool en broccoli met vege gehaktballetjesquote:
Draag je ook Max-merchandise?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mocht ik willen. Zit 'gewoon' op de tribune
Zo blij dat ik daar niet tussen hoef te zittenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Draag je ook Max-merchandise?
Ik denk dat ik uit 'protest' een McLaren shirt aantrek. Williams is ook een optiequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Draag je ook Max-merchandise?
Ik schrijf dit op als “ik heb een red bull petje op”quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit 'protest' een McLaren shirt aantrek. Williams is ook een optie
Oh neequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrijf dit op als “ik heb een red bull petje op”
Enige moment dat ik besluit überhaupt een petje op te zetten is met strakblauwe lucht 30 graden en uren met mijn bakkes in de zon.quote:
Deze keer door die andere merc kapot gereden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha was dat hele F1 vergeten
Wat ging er mis met Max?
Ik doe wel aan grote zonnehoeden in tropische situatiesquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me Ygritte niet echt voorstellen met een petje.
Gewoon Haas, nu nog het enige team zonder puntenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit 'protest' een McLaren shirt aantrek. Williams is ook een optie
Dat zie ik dan we weer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe wel aan grote zonnehoeden in tropische situaties
Maar mazepinquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Haas, nu nog het enige team zonder punten
Die werd er dit keer buiten zijn schuld om af geredenquote:
Ja, dat is dan ook wel weer bijzonderquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die werd er dit keer buiten zijn schuld om af gereden
Door de meest ervaren coureur nog welquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook wel weer bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |