SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig lijk ik in niets op mijn broer. Volgende week een feestje dat ze 5 jaar getrouwd zijn waar ik ook nog niet echt naar uitkijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Veghel is ook best kut eigenlijk, voor je het weet stem je CDA, noem je je dochter Gerda, ligt er grind in de voortuin en ga je op vakantie naar Frankrijk, game over.
mytHischequote:Op zondag 1 augustus 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar precies haha. Ben brak, ik zie het even niet.
Lopend buffet met matig voedsel, overal rennende kutkinderen en een glaasje bubbel bij binnenkomst?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik in niets op mijn broer. Volgende week een feestje dat ze 5 jaar getrouwd zijn waar ik ook nog niet echt naar uitkijk.
Nee, daarom zoek ik ook een remote baan, in plaats van een baan bij een werkgever in Hongarije. Ik wil best concessies doen, maar niet te extreem. Dankzij twee salarissen had ik nogal een luxeleventje tijdens mijn vorige periode daar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in Boedapest wil werken moet je waarschijnlijk voornamelijk concessies toen ten opzichte van je inkomen. Ook niet makkelijk.
Heel wat functies bij ons kunnen remote tegenwoordig, moet je alleen zorgen dat je een beetje in dezelfde tijdzone zit anders ben je Vlad Tepes na een jaartje.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daarom zoek ik ook een remote baan, in plaats van een baan bij een werkgever in Hongarije. Ik wil best concessies doen, maar niet te extreem. Dankzij twee salarissen had ik nogal een luxeleventje tijdens mijn vorige periode daar.
tot danny dit regelt:quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt jullie persoonlijke TT verander mod haha.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
kleine typos in TT kunnen rechtzetten
(bv max 1x editten, max 5% van de TT ofzo en ook alleen de eerste 3 minutrn ofzo na plaatsen)
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt jullie persoonlijke TT verander mod haha.
wat houdt je tegen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Zin om een stapel Suske en Wiskes op te halen bij m'n ouders.
Ik vrees ervoor. Ga gewoon een tijdstip uitzoeken dat er zo min mogelijk mensen zijn en dan snel weer er vandoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopend buffet met matig voedsel, overal rennende kutkinderen en een glaasje bubbel bij binnenkomst?
Even laten zien dat ze een happy family zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Vaag trouwens, een feestje geven als je vijf jaar getrouwd bent, hoog "kijk ons nou eens" gehalte.
Over het algemeen valt het toch wel wat tegen hoor. Sinds COVID zijn er heel wat mensen die het idee hadden om ergens goedkoop te wonen en hetzelfde salaris binnen te blijven harken. Collega zat met zijn camper vorig jaar ergens op een berg in Oostenrijk en had een probleem toen er iets was waarvoor hij toch echt op kantoor moest zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel wat functies bij ons kunnen remote tegenwoordig, moet je alleen zorgen dat je een beetje in dezelfde tijdzone zit anders ben je Vlad Tepes na een jaartje.
Denk het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, tis maar een suggestie van mij in het verbeter topic he.. hoop wel dat hij het doorvoert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |