@Moira als kenner hoort dat eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wie had Brazilië en Israël voorspeld?
Die Braziliaanse was niet echt een verrassingquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik neem anderen dan mijzelf niet serieusquote:
Brazilië was wel de favoriete hier zonder Biles, Israël...tja, in deze finale kon alles gebeuren zullen we maar zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou toch luisteren als iemand naar je toekomst om te vertellen dat je huis in de fik staat ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem anderen dan mijzelf niet serieus
Oh jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:33 schreef Moira het volgende:
medailleceremonie kijkne: https://www.discoveryplus.nl/olympics/turnen/dplus-nl/finales
Ik wilde net zeggen. Ik denk dat turners heel goed zouden kunnen scoren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag er eentje op de vloer ook een beetje breakdancen. Komt toch pas in 2024 naar de Spelen?
echt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag er eentje op de vloer ook een beetje breakdancen. Komt toch pas in 2024 naar de Spelen?
Nouja, technisch gezien zal het wel anders heten. Maar het scheelde niet veel.quote:
Voor ES player abonnees https://www.eurosportplay(...)artistic-gym-1766299quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:33 schreef Moira het volgende:
medailleceremonie kijkne: https://www.discoveryplus.nl/olympics/turnen/dplus-nl/finales
Ja, maar helaas heb je daar geen echte scorevoet zoals bij andere dansonderdelen. Mijn vriendin danst op een redelijk niveau en vindt het derhalve echt waardeloos dat ze juist voor de onzin van het breakdance kiezenquote:
Ik weet niet welk onderdeel van jou niet genoemd mag wordenquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand effe roepen zodra het onderdeel wat niet genoemd mag worden begint?
Rondjes draaien op een stuk lederquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet welk onderdeel van jou niet genoemd mag worden
Oh. Niks tegen het voltigepaardquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rondjes draaien op een stuk leder
Waarbij degene die niet eraf vliegt goud wint.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rondjes draaien op een stuk leder
Oh, je bedoelt mijn tweede zin. Ja, echt.quote:
Want die schopt je als je hem uitscheldt?quote:
Maar dat is geen turnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:49 schreef dz5b604 het volgende:
Oh god twirlen met een stokje gaan we ook nog krijgen.
nu!quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand effe roepen zodra het onderdeel wat niet genoemd mag worden begint?
Ach, een van de twee matigste gewichtsklasses, kijk ik later wel terug ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel irritant dat het zo lang duurt, zo is er straks overlap met het gewichtheffen![]()
BBC is er live bij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS gaat er niet op tijd bij zijn gok ik, typisch weer.
Ritmische gymnastiekquote:
Ik eis 'knotsgek' als TT voor het ritmische gymnastiek topic.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ritmische gymnastiek
Turnen is artistische gymnastiek.
‘Door het lintje’quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eis 'knotsgek' als TT voor het ritmische gymnastiek topic.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eis 'knotsgek' als TT voor het ritmische gymnastiek topic.
BBC ook behoorlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:55 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Op Eurosport worden ze gek over Whitlock
15.584quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:00 schreef Moira het volgende:
15.583 voor Whitlockzo ver gingen geen van de scores op mijn gemiddeldelijstje
Nu weet ik toch helemaal niet wat iemand nodig heeft om te winnen jongens
Niet zo moeilijk idd.quote:
Ik bedoel dat 15.584 is wat iemand nodig gaat hebben om van Whitlock te winnenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:01 schreef Moira het volgende:
[..]
ik kopieer 'm van de resultatenpagina:
https://olympics.com/toky(...)orse-fnl-000001-.htm
Ja duurde ffquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 15.584 is wat iemand nodig gaat hebben om van Whitlock te winnen
15.583 niet genoeg?quote:
Oh het is er zo eentjequote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh, ik had niet teveel op Skinner moeten googelen. Daar juich ik dus niet meer voor, met d'r apenemojis over de donkere Gabby Douglas, haar schijt aan alle COVID-maatregelen, etc
Matig, slecht. Gelukkig won ze geen goud, hoewel ze deze medaille puur als turnster natuurlijk verdiende.
Ze heeft daar zelf ook wel eens eea over verteld (dat ze ook spijt heeft van die retweets en dat al lang met Gabby heeft uitgesproken), dat is vooral een case van Amerikaanse 'trial by media' die niet altijd even fair is hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh, ik had niet teveel op Skinner moeten googelen. Daar juich ik dus niet meer voor, met d'r apenemojis over de donkere Gabby Douglas, haar schijt aan alle COVID-maatregelen, etc
Matig, slecht. Gelukkig won ze geen goud, hoewel ze deze medaille puur als turnster natuurlijk verdiende.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Had ik ook al gelezen ja. Erg jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
🙈 wordt best vaak gebruikt als doodnormale emoji, dit is het?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me wel herinneren dat er zoiets speelde bij Douglas toen ja. Wist niet dat het blijkbaar om haar ging
Oh met die 'apenemoji' valt het ook wel weer mee dan, die wordt toch echt meer gebruikt om het handenvoordeogendingetje dan dat het toevallig een aapje isquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me wel herinneren dat er zoiets speelde bij Douglas toen ja. Wist niet dat het blijkbaar om haar ging
Klopt, dat is wel een gevalletje 'trial by media'quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh met die 'apenemoji' valt het ook wel weer mee dan, die wordt toch echt meer gebruikt om het handenvoordeogendingetje dan dat het toevallig een aapje is
Het Covid wappie deel ook?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel een gevalletje 'trial by media'
Ze hebben prof. dr. ing. sr. Sedoc niet voor niets ingehuurdquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah NOS gaat naar de reclame en het atletiek, die cancelen dit maar gewoon helemaal
Daar heb ik niets over gelezen.quote:
Ze is er wel bij. Een Yvette Broch niet om maar iemand te noemen.quote:
Zo covid wappie is ze niet toch? Ze had gwn een feestje met schijt aan de regels en heeft daar covid opgelopen, sja. Een risico dat ze namquote:
Oh, dit was makkelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:12 schreef dz5b604 het volgende:
Dit was in de makkelijke flair positie volgens Eurosport.
Ja shitquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn nostradamus hep een groot probleem
Naja bijna 0,2 is niet helemaal net nietquote:
Nee valt mee iddquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja bijna 0,2 is niet helemaal net niet
Gedeeltelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen Ken jij dit allemaal?
Ook voor iemand die iets meer van turnen weet maar alsnog geen fuck van mannenturnen zoals ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle onderdelen is paard wel minst goed te volgen voor een leek zoals ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |