Had ik ook al gelezen ja. Erg jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh, ik had niet teveel op Skinner moeten googelen. Daar juich ik dus niet meer voor, met d'r apenemojis over de donkere Gabby Douglas, haar schijt aan alle COVID-maatregelen, etc
Matig, slecht. Gelukkig won ze geen goud, hoewel ze deze medaille puur als turnster natuurlijk verdiende.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh, ik had niet teveel op Skinner moeten googelen. Daar juich ik dus niet meer voor, met d'r apenemojis over de donkere Gabby Douglas, haar schijt aan alle COVID-maatregelen, etc
Matig, slecht. Gelukkig won ze geen goud, hoewel ze deze medaille puur als turnster natuurlijk verdiende.
🙈 wordt best vaak gebruikt als doodnormale emoji, dit is het?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me wel herinneren dat er zoiets speelde bij Douglas toen ja. Wist niet dat het blijkbaar om haar ging
Oh met die 'apenemoji' valt het ook wel weer mee dan, die wordt toch echt meer gebruikt om het handenvoordeogendingetje dan dat het toevallig een aapje isquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan me wel herinneren dat er zoiets speelde bij Douglas toen ja. Wist niet dat het blijkbaar om haar ging
Klopt, dat is wel een gevalletje 'trial by media'quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh met die 'apenemoji' valt het ook wel weer mee dan, die wordt toch echt meer gebruikt om het handenvoordeogendingetje dan dat het toevallig een aapje is
Het Covid wappie deel ook?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel een gevalletje 'trial by media'
Ze hebben prof. dr. ing. sr. Sedoc niet voor niets ingehuurdquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah NOS gaat naar de reclame en het atletiek, die cancelen dit maar gewoon helemaal
Daar heb ik niets over gelezen.quote:
Ze is er wel bij. Een Yvette Broch niet om maar iemand te noemen.quote:
Zo covid wappie is ze niet toch? Ze had gwn een feestje met schijt aan de regels en heeft daar covid opgelopen, sja. Een risico dat ze namquote:
Oh, dit was makkelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:12 schreef dz5b604 het volgende:
Dit was in de makkelijke flair positie volgens Eurosport.
Ja shitquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn nostradamus hep een groot probleem
Naja bijna 0,2 is niet helemaal net nietquote:
Nee valt mee iddquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja bijna 0,2 is niet helemaal net niet
Gedeeltelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen Ken jij dit allemaal?
Ook voor iemand die iets meer van turnen weet maar alsnog geen fuck van mannenturnen zoals ikquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle onderdelen is paard wel minst goed te volgen voor een leek zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |