Lijkt me weinig ultiems aan dan..quote:
Dan zie je pas echt hoe moeilijk het is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me weinig ultiems aan dan..
Dat hebben we al vrij duidelijk gezien. Er zitten ook camera's op de auto'squote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zie je pas echt hoe moeilijk het is.
Daar ben ik mijn bed niet voor uit gekomen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
En we zijn alweer over de helft vd race zonder noemenswaardige incidenten
Wat bedoel je? Owh, bij Schumacher?quote:
Dat ben je dan ook niet he? Voor deze race uit je bed gekomen? Anders was je wel op tijd geweestquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ben ik mijn bed niet voor uit gekomen.
De juniorklassen trekken me sowieso veel minder sinds dit achterlijke formatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook niet he? Voor deze race uit je bed gekomen? Anders was je wel op tijd geweest
Dat heb ik met het nieuwe format vd de DTM. Al had Berger eigenlijk geen keus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De juniorklassen trekken me sowieso veel minder sinds dit achterlijke format
Waarom niet geel of zwart bedoel ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Owh, bij Schumacher?
Gewoon een T-cam denk ik. Niks bijzonders verder.
Geen idee, sorryquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet geel of zwart bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |