abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200915681
Net in Frankrijk bij de Mac geprobeerd om op het terras te eten terwijl 1 lid van het gezelschap z'n 2e prik nog niet heeft gehad. Dat mocht dus niet (zoals aangekondigd).
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:29:16 #102
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200915686
Netjes gecontroleerd bij het hotel in praag :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 23:15:30 #103
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_200916303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:54 schreef DX11 het volgende:
Met een vaccinatiebewijs van 10 dagen na de 2e prik, mag ik nou daar mee naar België en terug naar huis (binnen 1 dag) of niet? Het is echt zo onduidelijk overal...

Hier staat bijvoorbeeld niks over 14 dagen:

https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-belgie

En hier staat:

https://www.rijksoverheid(...)igers-naar-nederland
[..]
Maar geld dat ook voor 1 dagje België? En/of voor de terugkeer naar huis? Duidelijk is anders. Ik hoop dat iemand het met zekerheid kan zeggen. Bedankt!
Volgens de Belgische wetgeving geldt dit ook voor 1 dagje België ... Maar niemand zal dat controleren ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_200918232
Mensen sinds deze week met de auto van Frankrijk naar NL gereisd? Wat zijn de ervaringen met de controles? Een van mijn reisgenoten is niet gevaccineerd en we gaan geen test meer doen. Morgen gaan we de grens over en gok er op dat er niet gecontroleerd wordt.
pi_200919833
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 04:40 schreef IJsmuts het volgende:
Mensen sinds deze week met de auto van Frankrijk naar NL gereisd? Wat zijn de ervaringen met de controles? Een van mijn reisgenoten is niet gevaccineerd en we gaan geen test meer doen. Morgen gaan we de grens over en gok er op dat er niet gecontroleerd wordt.
Steekproeven
pi_200919913
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:20 schreef Brad het volgende:

[..]
Steekproeven
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 15 augustus 2021 @ 12:17:42 #107
pi_200920463
quote:
Een antigeentest in Frankrijk kost 29 Euro. Er staan duizenden testcentra opgesteld waar je gewoon naartoe kan wandelen. Je bent bijna gek als je het risico neemt ...
pi_200925753
Inmiddels thuis aangekomen via luik en maastricht; he-le-maal niks, nada noppes zero controle of ook maar iets wat er op lijkt!
pi_200925780
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 12:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Een antigeentest in Frankrijk kost 29 Euro. Er staan duizenden testcentra opgesteld waar je gewoon naartoe kan wandelen. Je bent bijna gek als je het risico neemt ...
Ow echt? 5 weken in bormes gezeten, niks vqn gezien of gehoord.
  zondag 15 augustus 2021 @ 19:33:10 #110
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_200926279
Mijn schoonfamilie wil naar Bobbejaanland. Maar mij is nu niet helemaal duidelijk of je zonder vaccinatie wel of niet in quarantaine moet. Wijsopreis.nl biedt niet een eenduidig antwoord. Je mag voor minder dan 24u België in. Maar over terugreis staat niets aangegeven.
Net efkes anges
pi_200926336
Ik vind het ook echt belachelijk dat er zo veel informatie sites zijn maar nergens staan heel duidelijk concreet de exacte stappen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 15 augustus 2021 @ 19:37:47 #112
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_200926350
Je kan beter overdrijven / Vaccin + laten testen dan kan er niks mis gaan op reis in Europa.
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:14:58 #113
pi_200927775
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:02 schreef IJsmuts het volgende:

[..]
Ow echt? 5 weken in bormes gezeten, niks vqn gezien of gehoord.
Dan ben je toch echt nérgens naartoe geweest ? Naar geen pretpark, dierentuin, restaurant, museum, ... ? Ze vragen overal je pass sanitaire en als je die niet hebt staat er wel ergens een tentje voor antigeentesten in te buurt ...

[ Bericht 9% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 15-08-2021 21:21:21 ]
pi_200928956
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Dan ben je toch echt nérgens naartoe geweest ? Naar geen pretpark, dierentuin, restaurant, museum, ... ? Ze vragen overal je pass sanitaire en als je die niet hebt staat er wel ergens een tentje voor antigeentesten in te buurt ...
ik heb 2 kinderen van 7 en 9 en het was daar dik 30 graden.. zijn alleen naar strand geweest en wat dorpjes etc. Die pass sanitaire is er pas sinds deze/vorige week en ze hebben me 1x gevraagd bij koffie en broodjes halen (ik haal elke dag koffie en broodjes in het dorp, nooit naar gevraagd) toen ik boodschappen deed in hypermarche in Toulon. Bij een ijsje/drankje halen vragen ze er niet naar. Op terugweg wel 2x gevraagd naar de pass bij de tankstations langs de peage.

Maar ik heb dus wel die dingen die jij noemt gemeden omdat mijn reisgenoot niet gevaccineerd is.
pi_200934935
Ik krijg op dit moment geen contact met Sunweb telefonisch, misschien dat iemand het hier weet (zorg sowieso wel dat ik antwoord krijg van Sunweb)

Ik ben de PLF formulieren voor Griekenland aan het invullen. Ik heb voor mij een apart formulier ingevuld op aanraden van de Sunweb website, omdat ik op mijn meisjesnaam reis. Mijn zoon (die dezelfde achternaam heeft als mijn man) wil ik bij mijn man op het formulier zetten, maar mijn man is gevaccineerd en mijn zoon niet. Gaan ze dit accepteren in Griekenland? Omdat op het formulier van mijn man staat dat hij gevaccineerd is. Of zou ik dan voor mijn zoon ook een apart formulier moeten invullen? (hij is minderjarig).
And so the lion fell in love with the lamb
pi_200935923
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 20:17 schreef Mrmime het volgende:
Ben in Oostenrijk, Italië geweest en nu in Kroatië. Ik heb nog nergens iets moeten laten zien. In grote supermarkten een mondkapje, maar verder vind iedereen het wel prima hier.
Ik moest in Oostenrijk in alle restaurants laten zien dat ik gevaccineerd ben. Kleine moeite gelukkig. In Italië vond ik het heel wisselend. In Bergamo sta je het ene moment als haringen in een ton in een kabelbaantje en het volgende moment kom je in een bijna leeg museum en wordt je eerst getemperatuurd, vervolgens mag je onder begeleiding je handen wassen en moeten vervolgens je jonge kinderen een mondkapje op terwijl je achtervolgd wordt door suppoosten :N .
pi_200935947
Op de camping in Italie werd ik telkens door de schoonmaakdames erop geattendeerd dat ik mijn mondkapje op moest doen in het toiletgebouw. Ik maakt mij er maar vanaf dat ik mijn tand moest poetsen en daarom geen kapje kon dragen.
pi_200936680
Afgelopen 105 dagen door Belgie -> Luxemburg -> Zwitserland -> Italie -> Griekenland -> Albanie -> Montenegro -> Kroatie -> Bosnie -> Slovenie -> Oostenrijk -> Duitsland geweest, 1x covid controle gehad bij de grens.
Test dus niet echt nodig :)
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:43:13 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200940411
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg op dit moment geen contact met Sunweb telefonisch, misschien dat iemand het hier weet (zorg sowieso wel dat ik antwoord krijg van Sunweb)

Ik ben de PLF formulieren voor Griekenland aan het invullen. Ik heb voor mij een apart formulier ingevuld op aanraden van de Sunweb website, omdat ik op mijn meisjesnaam reis. Mijn zoon (die dezelfde achternaam heeft als mijn man) wil ik bij mijn man op het formulier zetten, maar mijn man is gevaccineerd en mijn zoon niet. Gaan ze dit accepteren in Griekenland? Omdat op het formulier van mijn man staat dat hij gevaccineerd is. Of zou ik dan voor mijn zoon ook een apart formulier moeten invullen? (hij is minderjarig).
Vraag het de Griekse ambassade

Maar serieus, als hij maar érgens staat, dan is het vast prima.
Het is tenslotte Griekenland
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:44:26 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200940426
quote:
4s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:25 schreef Leonos het volgende:
Afgelopen 105 dagen door Belgie -> Luxemburg -> Zwitserland -> Italie -> Griekenland -> Albanie -> Montenegro -> Kroatie -> Bosnie -> Slovenie -> Oostenrijk -> Duitsland geweest, 1x covid controle gehad bij de grens.
Test dus niet echt nodig :)
Lekker gereist pik ^O^
pi_200940446
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Bamba het volgende:

Boeit ze geen reet, als je maar iets hebt ingevuld.
pi_200940893
Thanks Molo en Leonos ^O^ . Vind het maar lastig, want weet af en toe niet meer waar ze nu wel een groot punt van gaan maken en waarvan niet :{
  maandag 16 augustus 2021 @ 19:24:20 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200941068
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:12 schreef Bamba het volgende:
Thanks Molo en Leonos ^O^ . Vind het maar lastig, want weet af en toe niet meer waar ze nu wel een groot punt van gaan maken en waarvan niet :{
Je moet iig wel echt iets ingevuld hebben. Heb je geen QR code vanuit Griekenland gekregen, kun je het schudden

Ik stond op Schiphol toen een zooi dombo's en boomers het formulier niet ingevuld hadden en die konden mooi een vlucht paar dagen later gaan boeken. Op eigen kosten. Das.... Zuur :+
pi_200941543
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:33 schreef Coppi het volgende:

[..]
Ik moest in Oostenrijk in alle restaurants laten zien dat ik gevaccineerd ben. Kleine moeite gelukkig. In Italië vond ik het heel wisselend. In Bergamo sta je het ene moment als haringen in een ton in een kabelbaantje en het volgende moment kom je in een bijna leeg museum en wordt je eerst getemperatuurd, vervolgens mag je onder begeleiding je handen wassen en moeten vervolgens je jonge kinderen een mondkapje op terwijl je achtervolgd wordt door suppoosten :N .
Lekker toch, een rustgevende vakantie :') :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200943283
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Je moet iig wel echt iets ingevuld hebben. Heb je geen QR code vanuit Griekenland gekregen, kun je het schudden

Ik stond op Schiphol toen een zooi dombo's en boomers het formulier niet ingevuld hadden en die konden mooi een vlucht paar dagen later gaan boeken. Op eigen kosten. Das.... Zuur :+
Daarom ben ik nu alvast alles maar aan het regelen :Y Ik heb 2 qr codes inmiddels. 1 voor mij en 1 voor mijn man en zoon. Dan moet het vast goedkomen c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')