Ja/nee, want er is meer mogelijk dan alleen goud of zilverquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:10 schreef crv het volgende:
@:Mexicanobakker
is 105 een Ja/Nee vraag of een goud/zilver Vraag?
de vraag kan op beide manieren gelezen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rectificatie: TheVulture heeft 39 punten. Daar ging iets mis bij de eerste set vragen, geen idee wat.
Oeps.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij missen trouwens @:Gijscoman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 6 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 7 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 8 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vragen voor 5 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 6 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 7 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 8 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vragen voor 6 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 7 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 8 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shit, dacht dat ik alles al had doorgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bij de grote rondes lukt het me ook al niet om die spelletjes weken vol te houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:hhh38 en @:Felagund zijn zoek
Voortaan toch maar gewoon even de moeite nemen om wat dagen vooruit in te vullen.![]()
94 [ Kanosprint ] Wint Lisa Carrington minimaal 3 medailles? Ja
105 [ Atletiek ] Wint de nummer 1 uit de stand van de Decathlon na dag 1 (5/10 events) een gouden of zilveren medaille? Ja
106 [ Atletiek ] Halen minimaal 2 Nederlandse dames de finish op de Heptathlon? Ja
107 [ Golf ] Wordt er een hole-in-one geslagen tijdens het vrouwentoernooi? Ja
109 [ Zwemmen ] Haalt Nederland twee medailles in het open water? Nee
Beantwoorde vragen: 2, 16, 18,19-26, 28-39, 41-54, 56-61, 63-76, 78-90, 92-95, 97, 99, 101-107, 109
@hhh38
@Pino112
@Frozen-assassin
@crv
@zorro28
@Gijscoman
GlennQuagmire 54
zorro28 54
Mexicanobakker 53
Felagund 49
hhh38 48
Sherlock_Holmes 48