abonnement Unibet Coolblue
pi_200663757

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)




De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid







The show must go on folks!
pi_200663774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Nare bijwerkingen zijn relevant in het bnw verhaal , opvallend dat je dat uitsluitend roept als iets de bnw kant bevestigd
Het is alleen geen nare bijwerking. Gewoon 2 facebook posts, waarvan eentje erg naar. What's next? Een facebook post van een volle maan en de dag erna een overlijdensbericht? En dat moet precies wat aantonen?
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 22:51:25 #3
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200664181
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is alleen geen nare bijwerking. Gewoon 2 facebook posts, waarvan eentje erg naar. What's next? Een facebook post van een volle maan en de dag erna een overlijdensbericht? En dat moet precies wat aantonen?
Je kunt inderdaad alles jouw eigen kant op redeneren, en dat is je goed recht. Maar als anderen vragen stellen, zich durven te uiten in hun bezorgdheid omtrent alles wat er gebeurd dan zijn dat wappies? Schiet mij maar lek.
Lach met een schone bips
pi_200664514
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad alles jouw eigen kant op redeneren, en dat is je goed recht. Maar als anderen vragen stellen, zich durven te uiten in hun bezorgdheid omtrent alles wat er gebeurd dan zijn dat wappies? Schiet mij maar lek.
Ik redeneer dingen niet "mijn kant op" (welke kant dat dan ook moge wezen). Ik zie gewoon geen enkel verband. Er is geen verklarend mechanisme en geen statistisch onderlegd argument, wat bij absentie van een verklarend mechanisme wellicht een aanwijzing had kunnen zijn. Het zijn letterlijk 2 facebook posts van deze random persoon.

Daarbij kan een tragedie als dit statistisch prima verklaard worden vanwege de tienduizenden baby's die elk jaar zonder aanwijsbare oorzaak sterven en de hoeveelheid mensen die deze vaccins nemen - appeltje-eitje, maar dat maakt nog niet eens uit, gezien mijn vorige alinea. Redeneren 101.

De mensen die hier naar kijken en denken "aha! zie je wel, het kan wel gevaarlijk zijn," die redeneren richting hun onderbuik of anders vanuit hun eerder ingenomen argwaan. En de mensen die denken dat dit interessant is omdat het wat toe zou voegen aan "de discussie" begrijpen niet hoe je van a naar b kunt komen in een argument... kennelijk vinden die het dan ook interessant als je een volle maan post met daarna het overlijden van iemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-07-2021 23:27:00 ]
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 23:28:45 #5
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200664835
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik redeneer dingen niet "mijn kant op" (welke kant dat dan ook moge wezen). Ik zie gewoon geen enkel verband. Er is geen verklarend mechanisme en geen statistisch onderlegd argument, wat bij absentie van een verklarend mechanisme wellicht een aanwijzing had kunnen zijn. Het zijn letterlijk 2 facebook posts van deze random persoon.

Daarbij kan een tragedie als dit statistisch prima verklaard worden vanwege de tienduizenden baby's die elk jaar zonder aanwijsbare oorzaak sterven en de hoeveelheid mensen die deze vaccins nemen - appeltje-eitje, maar dat maakt nog niet eens uit, gezien mijn vorige alinea. Redeneren 101.

De mensen die hier naar kijken en denken "aha! zie je wel, het kan wel gevaarlijk zijn," die redeneren richting hun onderbuik of anders vanuit hun eerder ingenomen argwaan. En de mensen die denken dat dit interessant is omdat het wat toe zou voegen aan "de discussie" begrijpen niet hoe je van a naar b kunt komen in een argument... kennelijk vinden die het dan ook interessant als je een volle maan post met daarna het overlijden van iemand.
Dus eigenlijk met een lang verhaal vertel je hetzelfde als je al de hele tijd doet? Het voor jezelf alles wat je niet wil begrijpen onlogisch verklaren.

Wel mooi verteld btw. Ik geef het een 8
Lach met een schone bips
pi_200664856
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dus eigenlijk met een lang verhaal vertel je hetzelfde als je al de hele tijd doet? Het voor jezelf alles wat je niet wil begrijpen onlogisch verklaren.

Wel mooi verteld btw. Ik geef het een 8
Ik leg uit waarom het in mijn ogen nergens op slaat. Daar kun je een argument tegenover stellen, maar dat doe je niet.
pi_200664867
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad alles jouw eigen kant op redeneren, en dat is je goed recht. Maar als anderen vragen stellen, zich durven te uiten in hun bezorgdheid omtrent alles wat er gebeurd dan zijn dat wappies? Schiet mij maar lek.
Nee, dat zijn geen wappies. Vragen stellen is prima. Er zijn ook heel verkeerde dingen gedaan vanuit de overheid.
Maar zodra die Great Reset weer tevoorschijn wordt getoverd en de zogeheten elite met hun geheime agenda, vind ik een brug te ver.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 23:31:41 #8
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200664889
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:30 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Nee, dat zijn geen wappies. Vragen stellen is prima. Er zijn ook heel verkeerde dingen gedaan vanuit de overheid.
Maar zodra die Great Reset weer tevoorschijn wordt getoverd en de zogeheten elite met hun geheime agenda, vind ik een brug te ver.
Great reset incoming :)
Lach met een schone bips
pi_200664942
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Great reset incoming :)
Dat zal zeker. Klaus Schwab spreekt erover in zijn boek. Maar het is zo jammer dat dit door complotdenkers automatisch wordt weggezet als een sinister plan. Zo kun je alles wel negatief uitleggen.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 23:39:18 #10
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665025
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik leg uit waarom het in mijn ogen nergens op slaat. Daar kun je een argument tegenover stellen, maar dat doe je niet.
Dat hoeft ook niet uitgelegd te worden, laten we eerlijk zijn. Er gebeuren een hoop rare dingen momenteel, dingen die we 3 jaar geleden nooit hadden gedacht. Klopt toch?

En de msm voeren ons dag in dag uit met dezelfde flauwekul (nieuws). Klopt ook toch?

Andere media worden ineens als fake nieuws bestempeld. Klopt ook toch?

Hoog aangeschreven medici VOOR de corona crisis worden ineens als kwakzalvers weggezet als ze vraagtekens bij alles wat gebeurt zetten. Klopt toch?

Google, Facebook, Twitter, enz.. Gaan ineens censureren, dacht dat in europa en Nederland iedereen zou moeten kunnen zeggen wat ze willen, en ze verwijderen berichten van medici die hun bezorgdheid uiten. Is dat 2 kanten van ieder verhaal laten zien?

Klopt toch wat ik zeg?
Lach met een schone bips
pi_200665190
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad alles jouw eigen kant op redeneren, en dat is je goed recht. Maar als anderen vragen stellen, zich durven te uiten in hun bezorgdheid omtrent alles wat er gebeurd dan zijn dat wappies? Schiet mij maar lek.
Nee het zijn wappies omdat hun vragen wetenschappelijk onderbouwd beantwoord worden maar daar dat antwoord niet in hun onderbuik past ze die antwoorden niet willen horen.

Zoals ook jij doet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 23:52:53 #12
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665235
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee het zijn wappies omdat hun vragen wetenschappelijk onderbouwd beantwoord worden maar daar dat antwoord niet in hun onderbuik past ze die antwoorden niet willen horen.

Zoals ook jij doet
Mag ik jou iets vragen?
Lach met een schone bips
pi_200665262
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet uitgelegd te worden, laten we eerlijk zijn. Er gebeuren een hoop rare dingen momenteel, dingen die we 3 jaar geleden nooit hadden gedacht. Klopt toch?
nee. Er is een pandemie, maar er gebeurt niks wat ik onder die omstandigheden als raar zou bestempelen
quote:
En de msm voeren ons dag in dag uit met dezelfde flauwekul (nieuws). Klopt ook toch?
Nee. De alternatieve media doet dat wel 24/7
quote:
Andere media worden ineens als fake nieuws bestempeld. Klopt ook toch?
Niet ineens hoor. En tja als je aantoonbaar liegt, hoe moeten we het dan noemen
quote:
Hoog aangeschreven medici VOOR de corona crisis worden ineens als kwakzalvers weggezet als ze vraagtekens bij alles wat gebeurt zetten. Klopt toch?
Nee
quote:
Google, Facebook, Twitter, enz.. Gaan ineens censureren, dacht dat in europa en Nederland iedereen zou moeten kunnen zeggen wat ze willen, en ze verwijderen berichten van medici die hun bezorgdheid uiten. Is dat 2 kanten van ieder verhaal laten zien?

Klopt toch wat ik zeg?
Als ik op Facebook tieten plaats wordt dat ook al heel lang verwijderd omdat dat niet aan hun policy voldoet. Hoezo is dat censuur en hoezo is dat ineens

Kortom, er klopt vrij weinig aan je verhaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200665269
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet uitgelegd te worden, laten we eerlijk zijn. Er gebeuren een hoop rare dingen momenteel, dingen die we 3 jaar geleden nooit hadden gedacht. Klopt toch?

En de msm voeren ons dag in dag uit met dezelfde flauwekul (nieuws). Klopt ook toch?

Andere media worden ineens als fake nieuws bestempeld. Klopt ook toch?

Hoog aangeschreven medici VOOR de corona crisis worden ineens als kwakzalvers weggezet als ze vraagtekens bij alles wat gebeurt zetten. Klopt toch?

Google, Facebook, Twitter, enz.. Gaan ineens censureren, dacht dat in europa en Nederland iedereen zou moeten kunnen zeggen wat ze willen, en ze verwijderen berichten van medici die hun bezorgdheid uiten. Is dat 2 kanten van ieder verhaal laten zien?

Klopt toch wat ik zeg?
Ik heb geen reet te maken met wie wat zegt. (En nee, een hele hoop van wat je hier zegt klopt niet in mijn ogen, maar heeft niks te maken met waar we het over hadden. Daar kunnen we het een andere keer over hebben of je kunt uitleggen waarom het wel relevant is, want ik zie dat niet.)

We hebben het hier over een screenshot van 2 facebookposts waarbij de suggestie wordt gewekt dat een vaccin zou leiden tot de sterfte van hun kind. Dus, svp, lees nog een keer wat ik schreef en reageer daar dan op. Ik paste het hier nog eens voor je gemak:

quote:
Ik redeneer dingen niet "mijn kant op" (welke kant dat dan ook moge wezen). Ik zie gewoon geen enkel verband. Er is geen verklarend mechanisme en geen statistisch onderlegd argument, wat bij absentie van een verklarend mechanisme wellicht een aanwijzing had kunnen zijn. Het zijn letterlijk 2 facebook posts van deze random persoon.

Daarbij kan een tragedie als dit statistisch prima verklaard worden vanwege de tienduizenden baby's die elk jaar zonder aanwijsbare oorzaak sterven en de hoeveelheid mensen die deze vaccins nemen - appeltje-eitje, maar dat maakt nog niet eens uit, gezien mijn vorige alinea. Redeneren 101.

De mensen die hier naar kijken en denken "aha! zie je wel, het kan wel gevaarlijk zijn," die redeneren richting hun onderbuik of anders vanuit hun eerder ingenomen argwaan. En de mensen die denken dat dit interessant is omdat het wat toe zou voegen aan "de discussie" begrijpen niet hoe je van a naar b kunt komen in een argument... kennelijk vinden die het dan ook interessant als je een volle maan post met daarna het overlijden van iemand.


[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-08-2021 00:04:11 ]
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 00:03:41 #15
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:55 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb geen reet te maken met wie wat zegt. (En nee, een hele hoop van wat je hier zegt klopt niet in mijn ogen, maar heeft hier niks mee te maken en kunnen we het een andere keer over hebben of je kunt uitleggen waarom het wel relevant is, want ik zie dat niet.)

We hebben het hier over een screenshot van 2 facebookposts waarbij de suggestie wordt gewekt dat een vaccin zou leiden tot de sterfte van hun kind. Dus, svp, lees nog een keer wat ik schreef en reageer daar dan op. Ik paste het hier nog eens voor je gemak:
[..]

Heel simpel gezegd, als die mensen zo vanuit hun onderbuik reageren is dat fout? Jij noch ik weet of het in dit geval is wat er beweerd wordt.

Tot er bewijs is dat het wel of niet komt door vaccinatie is alles wat wij hierover zeggen speculatie.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 00:04:42 #16
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665389
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd, als die mensen zo vanuit hun onderbuik reageren is dat fout? Jij noch ik weet of het in dit geval waar is wat er beweerd wordt.

Tot er bewijs is dat het wel of niet komt door vaccinatie is alles wat wij hierover zeggen speculatie.
Lach met een schone bips
pi_200665394
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd, als die mensen zo vanuit hun onderbuik reageren is dat fout? Jij noch ik weet of het in dit geval is wat er beweerd wordt.

Tot er bewijs is dat het wel of niet komt door vaccinatie is alles wat wij hierover zeggen speculatie.
Dus baby's die sterven bij een volle maan, moeten we maar afwachten tot het bewijs geleverd wordt dat het niet door de stand van de maan komt?
pi_200665403
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd, als die mensen zo vanuit hun onderbuik reageren is dat fout? Jij noch ik weet of het in dit geval is wat er beweerd wordt.

Tot er bewijs is dat het wel of niet komt door vaccinatie is alles wat wij hierover zeggen speculatie.
Nee zo werkt het niet.

Zeggen of zelfs maar insinueren dat het door vaccinatie komt dien je met hard bewijs te onderbouwen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 00:06:10 #19
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665413
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee zo werkt het niet.

Zeggen of zelfs maar insinueren dat het door vaccinatie komt dien je met hard bewijs te onderbouwen.
Nogmaals, mag ik jou een vraag stellen?
Lach met een schone bips
pi_200665433
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Nogmaals, mag ik jou een vraag stellen?
Doe je al
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 00:07:58 #21
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665440
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:05 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dus baby's die sterven bij een volle maan, moeten we maar afwachten tot het bewijs geleverd wordt dat het niet door de stand van de maan komt?
Nee, maar je mag wel een vraagstuk plaatsen bij dit verhaal aangezien er meerdere van dit soort verhalen rond gaan. Ik zeg ook nergens dat ik het antwoord heb, maar we kunnen het ook niet uitsluiten toch?
Lach met een schone bips
pi_200665461
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Nee, maar je mag wel een vraagstuk plaatsen bij dit verhaal aangezien er meerdere van dit soort verhalen rond gaan. Ik zeg ook nergens dat ik het antwoord heb, maar we kunnen het ook niet uitsluiten toch?
E kunnen het wel uitsluiten daar er al lang en breed onderzoek naar is gedaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200665495
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen maar jij bent echt zielig
Het is dezelfde logica die jij aanhangt.
Bewijs maar dat het niet zo is

Ik vind dat dat vraagstuk verder onderzocht moet worden want ik heb meerdere verhalen gelezen van verkrachte vrouwen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 00:14:17 #24
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200665516
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is dezelfde logica die jij aanhangt.
Bewijs maar dat het niet zo is
Ik heb je al 2x gevraagd of ik je een vraag mag stellen, persoonlijk en je antwoord met een kut antwoord. Of je zegt ja of nee op die vraag
Lach met een schone bips
pi_200665522
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Jij lijkt mij echt het feestvarken op iedere verjaardag, oh wacht niemand vind je aardig dus je mag nergens komen... aaaahhh kut voor je man
Tadaaaa ad hominem, I win *O* *O* *O* *O*
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')