abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200871529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bahahahh, na een maand spartaans, kwijt geraakt wat ik in een weekend nergens op letten er weer aangedronken en gegeten heb :D Ok lichaam, ok! lekker bezaaaagh!
Als je meteen de dag erna weer ff oppikt waar je daarvoor gebleven was is het meeste (vocht en maaginhoud) er alweer binnen enkele dagen tot een week weer af ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:19:19 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_200871871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 07:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Als je meteen de dag erna weer ff oppikt waar je daarvoor gebleven was is het meeste (vocht en maaginhoud) er alweer binnen enkele dagen tot een week weer af ;)
Jup dit. Komt goed hoor phoebster!
disclaimer
pi_200873533
Zo, 12k stappen gehad door een ochtendwandeling op de Veluwe O+ Reeën en een wild zwijn gezien. Zo is vakantie best tof.

O1: brood met schuddebuikjes
T: mueslireep
B: 7 km wandelen
O2: brood met gebakken ei
L: weet ik nog niet
T: fruit
D: foe yong hai met mie, kwark
pi_200873704
ALs er een bed is word ik vandaag opgenomen. Wonderbaarlijk is het eten wel al die tijd geod gegaan. Dus hopelijk dat ik die lijn kan volhouden, maar het heeft bepaald geen prioriteit. Probeer gewoon yoghurt/2 boterhammen/avondeten vol te houden en we zien dan wel verder.

Waarschijnlijk eventjes minder online iig
pi_200873856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs er een bed is word ik vandaag opgenomen. Wonderbaarlijk is het eten wel al die tijd geod gegaan. Dus hopelijk dat ik die lijn kan volhouden, maar het heeft bepaald geen prioriteit. Probeer gewoon yoghurt/2 boterhammen/avondeten vol te houden en we zien dan wel verder.

Heel veel sterkte/succes. :* :*
ROBODEMONS..................|:(
pi_200874163
Sterkte CotS!

O: Proteīnereep
L: Kwark/passiefruit/blauwebessen + 3 maiswafels eiersalade
T: Nectarine
D: Tagliatelle met een Unox stoofpotje
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200876508
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:07 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt inderdaad heel lekker, ik ga het even opslaan. Maar als ik naar de kcal kijk ben ik wel benieuwd hoeveel jij dan maakt om daar je enige maaltijd van te doen op een dag. :@
Ha, dingen als een heel blik volle kokosmelk en nogal wat pindakaas tikken al gauw aan hč? :) Maar we aten met twee volwassenen en een eetweigerende peuter inderdaad de omschreven vierpersoonsportie en qua kokosrijst (waar ook nog eens een fikse dosis seroendeng overheen zat) een paar grote scheppen. Ik denk dat ik met de banaan erbij ergens tussen de 1500 en de 2000 kcals uitkwam :Y

Lijst vandaag!

O: Restje kokosrijst, koffie met sojamelk want:
B: Uur lang brute personal training in de sportschool *O*
T: Paar happen kwark
D: Versgemaakte tomatensoep met pesto, misschien broodje omelet erbij. Toe yoghurtijs met zojuist geplukte bramen :9
B: Uur wandelen

Morgen beginnen met de intermediate-oefeningen van de Perfect Posture-app - ik heb er een hard hoofd in :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_200876581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

Geen prioriteit misschien, maar wellicht wel een prettig beetje houvast? Sterkte in elk geval!
pi_200877044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen prioriteit misschien, maar wellicht wel een prettig beetje houvast? Sterkte in elk geval!
Ja gewoon een ritme opbouwen weer :) Dus gewoon de normale eetmomenten weer
pi_200878138
Ik liep voor het eerst in 20 jaar met blote benen onder een (net boven de knie) jurkje buiten.. :o
Heb ik ein-de-lijk het zelfvertrouwen terug, ga ik me enorm lopen opwinden over de kleur (of het gebrek eraan..) van m'n benen :')
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:19:55 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200879174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik liep voor het eerst in 20 jaar met blote benen onder een (net boven de knie) jurkje buiten.. :o
Heb ik ein-de-lijk het zelfvertrouwen terug, ga ik me enorm lopen opwinden over de kleur (of het gebrek eraan..) van m'n benen :')
Maakt dat uit joh ;) Tof dat je het gedaan hebt. *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200879236
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Maakt dat uit joh ;) Tof dat je het gedaan hebt. *O*
Tis nogal een verschil als je zwarte leggins bent gewend :+
Maar hey, voor alles een eerste keer :Y
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:28:47 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200879294
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Tis nogal een verschil als je zwarte leggins bent gewend :+
Maar hey, voor alles een eerste keer :Y
Haha true ;-)
pi_200883519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:09 schreef Declan-Harp het volgende:
*O* voor de mentale overwinning!

En die kleur komt vanzelf wel weer. Wel goed insmeren he! :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200884605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O* voor de mentale overwinning!

En die kleur komt vanzelf wel weer. Wel goed insmeren he! :P
Insmeren?? In deze zomer?? _O-

;)
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:26:51 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_200887716
Ik ben trots op je, maar ik ben dan ook fel strijder in het antileggingsquad :7

Ik had eindelijk weer eens een dieptepunt op de weegschaal na weken van gekwakkel. Helaas ben ik ook gruwelijk ongesteld dus dat drukt de pret wel wat :P
(Sinds mijn laatste zwangerschap heb ik echt rare menstruaties, een compleet bloedbad op dag 2 en dan is het op dag 4 alweer klaar. Vroeger was ik altijd 5-6 dagen licht tot gemiddeld aan het bloeden, dat vond ik toch fijner dan dit. Ik durf ook alleen op zwarte stoelen te zitten. :'))
disclaimer
pi_200887832
Sinds zwanger geweest ook gek hier, vijf dagen licht bloeden, dan twee dagen TSUNAMIS VAN BLOED en dan ineens helemaal klaar :')

Lijst!
B: Half uur temporun hardgelopen
B: Uur op slakkentempo fietsen
D: https://healthyhappylife.com/summer-bean-tacos/ + mango en een banaan toe
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:22:41 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_200888342
Hier, @Neef_Wuppie, minilot heeft ook nog een geile quote voor je hoor O+
disclaimer
pi_200888354
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef SQ het volgende:
Hier, @:neef_wuppie, minilot heeft ook nog een geile quote voor je hoor O+
Bedankt, attent van je. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200888700
:7

Lijst gisteren was overigens nog + bak versgebakken popcorn en een glas wodka sinas zero want we besloten laat op te blijven om vallende sterren te kijken :)
pi_200889501
Ik stopte met de pil en toen werd ik ineens maar heel licht ongesteld. Maar wel met EEN TSUNAMI AAN PIJN.
Zoveel dat ik opnieuw begon met de pil maar toen pas echt merkte wat het met mijn stemming deed. :o Dus maar weer gestopt. Liever een tsunami van pijn 1 van 4 weken dan chronisch een matig mens.

Also, mijn omvang wordt steeds minder, mijn spiergroei is uh, aanwezig, kilo's gaan langzaam naar beneden.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:40:43 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200889576
Bizar he, wat hormonale anticonceptie kan doen!

En klinkt goed dat tweede @Lonaa :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200889621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Bizar he, wat hormonale anticonceptie kan doen!

En klinkt goed dat tweede @:lonaa :9
Ik vond het echt schokkend. Het vermoeden dat het best wat deed met mijn gemoed had ik wel, nadat ik stopte in oktober. Gewoon leuker mens, meer energie, meer goede zin, minder 'mweh' overall. Maar pas toen ik 7 weken geleden weer begon merkte ik het echt. En ook toen ik 2 weken geleden weer stopte. :o

Toen ik de pil weer slikte paar weken geleden naar de HA geweest om eens te overleggen, want eigenlijk wel van de pil afwillen maar wel echt pijn en geen kinderwens, en toen heb ik me redelijk in een hormoonspiraal laten lullen. Die ligt ook in de kast nu. Maar na het enorme verschil, opnieuw, na het stoppen met de pil durf ik eigenlijk niet. Want het zijn wel minder hormonen ditdat, maar het zijn wel hormonen. :X
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:44:58 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200889627
Mijn gewicht gaat eindelijk ook weer een beetje omlaag *O*
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:47:35 #200
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200889656
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vond het echt schokkend. Het vermoeden dat het best wat deed met mijn gemoed had ik wel, nadat ik stopte in oktober. Gewoon leuker mens, meer energie, meer goede zin, minder 'mweh' overall. Maar pas toen ik 7 weken geleden weer begon merkte ik het echt. En ook toen ik 2 weken geleden weer stopte. :o

Toen ik de pil weer slikte paar weken geleden naar de HA geweest om eens te overleggen, want eigenlijk wel van de pil afwillen maar wel echt pijn en geen kinderwens, en toen heb ik me redelijk in een hormoonspiraal laten lullen. Die ligt ook in de kast nu. Maar na het enorme verschil, opnieuw, na het stoppen met de pil durf ik eigenlijk niet. Want het zijn wel minder hormonen ditdat, maar het zijn wel hormonen. :X
Doordat ik heel heftig ongesteld was werd mij toen ook aangeraden om aan de pil te gaan. 2 maanden gehad maar ik kreeg zelfmoordgedachtes en alles en was gewoon een zombie dus dat was helemaal niks. Ik reageer ook heel heftig op hormonen. Toen een spiraal laten zetten en nergens last meer van. Af en toe wel wat spotting en wel ongesteldheids klachten zoals hoofdpijn enzo maar ideaal verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')