Als je meteen de dag erna weer ff oppikt waar je daarvoor gebleven was is het meeste (vocht en maaginhoud) er alweer binnen enkele dagen tot een week weer afquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bahahahh, na een maand spartaans, kwijt geraakt wat ik in een weekend nergens op letten er weer aangedronken en gegeten hebOk lichaam, ok! lekker bezaaaagh!
Jup dit. Komt goed hoor phoebster!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 07:25 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Als je meteen de dag erna weer ff oppikt waar je daarvoor gebleven was is het meeste (vocht en maaginhoud) er alweer binnen enkele dagen tot een week weer af
Heel veel sterkte/succes.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs er een bed is word ik vandaag opgenomen. Wonderbaarlijk is het eten wel al die tijd geod gegaan. Dus hopelijk dat ik die lijn kan volhouden, maar het heeft bepaald geen prioriteit. Probeer gewoon yoghurt/2 boterhammen/avondeten vol te houden en we zien dan wel verder.
Waarschijnlijk eventjes minder online iig
Ha, dingen als een heel blik volle kokosmelk en nogal wat pindakaas tikken al gauw aan hč?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:07 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt inderdaad heel lekker, ik ga het even opslaan. Maar als ik naar de kcal kijk ben ik wel benieuwd hoeveel jij dan maakt om daar je enige maaltijd van te doen op een dag.
Geen prioriteit misschien, maar wellicht wel een prettig beetje houvast? Sterkte in elk geval!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
ALs er een bed is word ik vandaag opgenomen. Wonderbaarlijk is het eten wel al die tijd geod gegaan. Dus hopelijk dat ik die lijn kan volhouden, maar het heeft bepaald geen prioriteit. Probeer gewoon yoghurt/2 boterhammen/avondeten vol te houden en we zien dan wel verder.
Waarschijnlijk eventjes minder online iig
Ja gewoon een ritme opbouwen weerquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen prioriteit misschien, maar wellicht wel een prettig beetje houvast? Sterkte in elk geval!
Maakt dat uit johquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik liep voor het eerst in 20 jaar met blote benen onder een (net boven de knie) jurkje buiten..![]()
Heb ik ein-de-lijk het zelfvertrouwen terug, ga ik me enorm lopen opwinden over de kleur (of het gebrek eraan..) van m'n benen
Tis nogal een verschil als je zwarte leggins bent gewendquote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Maakt dat uit johTof dat je het gedaan hebt.
Haha true ;-)quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:24 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Tis nogal een verschil als je zwarte leggins bent gewend
Maar hey, voor alles een eerste keer
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik liep voor het eerst in 20 jaar met blote benen onder een (net boven de knie) jurkje buiten..![]()
Heb ik ein-de-lijk het zelfvertrouwen terug, ga ik me enorm lopen opwinden over de kleur (of het gebrek eraan..) van m'n benen
Insmeren?? In deze zomer??quote:Op donderdag 12 augustus 2021 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]voor de mentale overwinning!
En die kleur komt vanzelf wel weer. Wel goed insmeren he!
Bedankt, attent van je.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 09:22 schreef SQ het volgende:
Hier, @:neef_wuppie, minilot heeft ook nog een geile quote voor je hoor
Ik vond het echt schokkend. Het vermoeden dat het best wat deed met mijn gemoed had ik wel, nadat ik stopte in oktober. Gewoon leuker mens, meer energie, meer goede zin, minder 'mweh' overall. Maar pas toen ik 7 weken geleden weer begon merkte ik het echt. En ook toen ik 2 weken geleden weer stopte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Bizar he, wat hormonale anticonceptie kan doen!
En klinkt goed dat tweede @:lonaa
Doordat ik heel heftig ongesteld was werd mij toen ook aangeraden om aan de pil te gaan. 2 maanden gehad maar ik kreeg zelfmoordgedachtes en alles en was gewoon een zombie dus dat was helemaal niks. Ik reageer ook heel heftig op hormonen. Toen een spiraal laten zetten en nergens last meer van. Af en toe wel wat spotting en wel ongesteldheids klachten zoals hoofdpijn enzo maar ideaal verder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het echt schokkend. Het vermoeden dat het best wat deed met mijn gemoed had ik wel, nadat ik stopte in oktober. Gewoon leuker mens, meer energie, meer goede zin, minder 'mweh' overall. Maar pas toen ik 7 weken geleden weer begon merkte ik het echt. En ook toen ik 2 weken geleden weer stopte.![]()
Toen ik de pil weer slikte paar weken geleden naar de HA geweest om eens te overleggen, want eigenlijk wel van de pil afwillen maar wel echt pijn en geen kinderwens, en toen heb ik me redelijk in een hormoonspiraal laten lullen. Die ligt ook in de kast nu. Maar na het enorme verschil, opnieuw, na het stoppen met de pil durf ik eigenlijk niet. Want het zijn wel minder hormonen ditdat, maar het zijn wel hormonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |