Dat was toch iets met Michelin en Bridgestone bandenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat was toch iets met Michelin en Bridgestone banden
Dan moet Max Hamilton van de baan afdrukken om de schade te beperkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:40 schreef Tassendief het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Verstappen.
KARMA!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:52 schreef WcPot het volgende:
+10 seconden voor Raikonen mijn manager krijgt er waarschijnlijk ook weer ¤23.- bij
Dramatische race voor mijn managerquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:52 schreef WcPot het volgende:
+10 seconden voor Raikonen mijn manager krijgt er waarschijnlijk ook weer ¤23.- bij
Ik heb nog wel Williams in de puntenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:58 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dramatische race voor mijn manager
Ik heb wel twee keer een Williams in de puntenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd naar de schade in de manager
Alle vier van jouw elementen deden gewoon mee toch? Tass en ik hebben vandaag een nul score bij 1 coureur. Jammer van Sainz dat hij geen derde is geworden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel twee keer een Williams in de punten
Weet jij hoe de puntenregeling werkt in de managerquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Alle vier van jouw elementen deden gewoon mee toch? Tass en ik hebben vandaag een nul score bij 1 coureur. Jammer van Sainz dat hij geen derde is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |