Omdat hij opkwam voor de lgbti-etc rechten bedoel je?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:36 schreef tralalala het volgende:
Die Hongaren hadden Hamilton sowieso uitgefloten, volgen jullie het nieuws niet ofzo?
Dan schat je haar dommer in dan ik doequote:
Dat idee kreeg ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan schat je haar dommer in dan ik doe
Juistquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij opkwam voor de lgbti-etc rechten bedoel je?
Dat is bij geen enkele race.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
pole is geen zekerheidje voor de winst van de race
Hoe herken jij een VBL figuur?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
Wel typisch dat het altijd VBL figuren zijn die constant overal tegenin gaan.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan schat je haar dommer in dan ik doe
Nou nou, laxeermiddel is echt geen pretje en dat wens ik Lewis echt niet toequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Schiphol gewoon Hamilton profileren, met laxeermiddel op de pot zetten en als hij toch geen bolletjes blijkt te hebben geslitkt net voor de quali laten gaan.
Ik heb daar geen beelden van gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Hahaha al die sneuneuzen hier die janken over slechte supporters. Toen de Britten op de banken stonden te juichen toen Max met 200km/u + in de boarding geramd werd heb ik jullie niet gehoord over kutpubliek.
Ik hoop dat hij in Spa en Zandvoort ook volledig weggefloten wordt.
Vandaag wel dom van RB dat ze niet inhalen tijdens de warm up ronde. Je weet dat Lewis dit soort smerige truckjes gaat doen. Je moet jezelf niet in die hoek laten duwen. En maar de mond vol van sportsmanship. Lewis is momenteel de meest onsportieve rijder op de grid.
Maakt niet, is ook een klote baan in de F1 gamequote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Zandvoort of uberhaupt Nederland er van gaat winnen in Europa.
Zal geen lekkere reclame zijn voor Zandvoort zijn kansen om verlenging te krijgen.
Dat probeerde Verstappen, maar toen gooide Hamilton de deur dicht.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Hahaha al die sneuneuzen hier die janken over slechte supporters. Toen de Britten op de banken stonden te juichen toen Max met 200km/u + in de boarding geramd werd heb ik jullie niet gehoord over kutpubliek.
Vandaag wel dom van RB dat ze niet inhalen tijdens de warm up ronde. Je weet dat Lewis dit soort smerige truckjes gaat doen. Je moet jezelf niet in die hoek laten duwen. En maar de mond vol van sportsmanship. Lewis is momenteel de meest onsportieve rijder op de grid.
dat denk ik ook wel, wordt een leuke start morgenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, maar P2 was makkelijk gelukt.
Ze komen er om te racen, en de politiek hoort niet op het circuit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij opkwam voor de lgbti-etc rechten bedoel je?
Jouw mening.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt dit MB en LH vandaag niet verwijten, alleen Red Bull dat flinke steken heeft laten vallen in Q3
Dat maken de individuele sporters zelf wel uitquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze komen er om te racen, en de politiek hoort niet op het circuit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:39 schreef RealistAtheist het volgende:
Zandvoort moet het niet zo van het zak geld principe hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Maakt niet, is ook een klote baan in de F1 game.
En die landen in het Midden Oosten hebben ook een race, voor Liberty telt alleen de zak geld. Dus dat zal wel meevallen allemaal.
Dan ook niet janken als men je niet wilt horen spreken op het podium.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat maken de individuele sporters zelf wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |