Altijd weer denken dat de Hungaroring RB zou moeten liggenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:05 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad wel dat het nu weer de verkeerde kant op gaat. Op een traditioneel sterke RB baan lijkt Mercedes ineens weer een stuk beter.
Des te zuurder dat je ipv 8 punten bijna 60 punten voor had kunnen staan (Imola, schijtmazzel/Silverstone, vuil spel). Dat gaat RB nog opbreken vrees ik.
Stewards zijn niet altijd consequent of consistent. Daar is logischerwijs wel eens kritiek op.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:00 schreef PS. het volgende:
[..]
True, zie ook genoeg onzin voorbij komen hoor.
Maar ook de FIA is hier per definitie kut, dus altijd conform de regels gaat dan niet echt op.
Ik mag het niet zuur vinden? Wat een dom gelul man.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Reken je de euro ook nog steeds om?
Wat is niet conform regelgeving gegaan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:00 schreef PS. het volgende:
[..]
True, zie ook genoeg onzin voorbij komen hoor.
Maar ook de FIA is hier per definitie kut, dus altijd conform de regels gaat dan niet echt op.
Banen waar RB vroegah kon winnen = RB baanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Altijd weer denken dat de Hungaroring RB zou moeten liggen
Ja wel alles, maar hier in het topic vind men elke beslissing waar Max last van kan hebben kut, zie de rode vlag vandaag die compleet logisch was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat is niet conform regelgeving gegaan?
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja wel alles, maar hier in het topic vind men elke beslissing waar Max last van kan hebben kut, zie de rode vlag vandaag die compleet logisch was.
Vroegah is in 2014 voor het laatst, dat kun je toch niet vol blijven houden?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banen waar RB vroegah kon winnen = RB baan
Tot nu toe iedere keer uitgekomen
Maar die hitte speelt Mercedes in de kaart, dat is gewoon klote. Alhowel dat in de race weer heel anders kan.
GB zijn hardere compounds, daar heeft RB meer moeite mee om ze op temperatuur te krijgen. Hier zijn juist de compounds waar Mercedes moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vroegah is in 2014 voor het laatst, dat kun je toch niet vol blijven houden?
In GB zei Max trouwens: hoe warmer hoe beter?
Ik reken op een Barcelona’tje. Hij kan wel de kop pakken, maar gaat never nooit winnen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Benieuwd hoe Max het morgen aanpakt.
Ik denk dat dat er een grote kans is dat die de leiding pakt, maar als die te veel risico moet nemen doet die het dan, of gaat die dan toch voorzichtig zijn?
Dit wordt in ieder geval echt top
Dat was niet de insteek, als je het verteld doe het dan goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:10 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja wel alles, maar hier in het topic vind men elke beslissing waar Max last van kan hebben kut, zie de rode vlag vandaag die compleet logisch was.
Je hebt het tegen iemand die van de bank glijdt zodra ze Hamilton ziet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik mag het niet zuur vinden? Wat een dom gelul man.
Ik denk dat het niet onmogelijk is. We pakken Hamilton op de tweestopperquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik reken op een Barcelona’tje. Hij kan wel de kop pakken, maar gaat never nooit winnen.
Tijd voor plan onderstuur dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Mercedes gewoon de betere auto heeft.
quote:
Er gaat zeker iemand happenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:19 schreef Tjacka het volgende:
Hoop op regen. Al is Max wel een amateur regenrijder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |