10 seconden stop and go penalty.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"VS gediskwalificeerd uit de halve finale, maar het resultaat in de finale mag blijven staan"
Kinderen sowieso niet. En zorg wel dat ik vakantie heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wie er hier tijdens Parijs 2024 nog steeds allemaal dezelfde hoeveelheid tijd hebben want geen kinderen enzo.
Jij zal vast moeten wachten tot zij gestopt is met topsportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wie er hier tijdens Parijs 2024 nog steeds allemaal dezelfde hoeveelheid tijd hebben want geen kinderen enzo.
Ik zou zeggen dat het toch zo raar niet is, maar we zitten wel op FOK!, dus vooruit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel erg raar lopen wil ik in 2024 kinderen hebben
En werken niet vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik ken Simbine niet, dus zal ik toch nog ergens een kind hebben.
Ik acht het niet onmogelijk dat dit mijn laatste kinderloze Zomerspelen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zal vast moeten wachten tot zij gestopt is met topsport
Nee je moet wel met je sieraden pronken op de socialsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb overigens geen kinderen, mag dat?
Geen vriendin, geen vaste baan, geen huis. Mijn doelstelling is die drie wel in 2024quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het toch zo raar niet is, maar we zitten wel op FOK!, dus vooruit.
Je moet wel binnen 5 seconden van de baan af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al die Japanse officials ook. Alles moet volgens het boekje
Anders komt de keizer met een samuraizwaard vervelende dingen doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonde ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat Lemaitre nooit meer het niveau haalde van de vorige spelen
Ik zou niet te hoog inzetten en voor 1 op 3 gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen vriendin, geen vaste baan, geen huis. Mijn doelstelling is die drie wel in 2024
Ordnung muss sein!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer mijn kinderen overigens wat bij te brengen over sport. Maar dan denken ze dat een discus een frisbee is en realiseer ik me dat het onbegonnen werk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |