SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bowlen met ballies?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:55 schreef DaMart het volgende: Ik reed gisteren langs deze tent en om de een of andere reden moest ik meteen aan @:Bitterbal denken. [ afbeelding ]
Ja is dezelfde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond Harrie Jekkers met Klein Orkest op TV.
Volgens mij hetzelfde wat ze vorig jaar al uit hebben gezonden. DUs ik denk niet dat ik kijk...
Eentje is beetje een zonnnebanktype. In de beschrijving stond dat hij van zon houdt maar gaat m denk ik niet worden.quote:
hoe heten ze?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje is beetje een zonnnebanktype. In de beschrijving stond dat hij van zon houdt maar gaat m denk ik niet worden.
De ander is een grote reus die in zijn profiel had staan dat hij van Thais en van bitterballen houdt.
En als de achternaam Kok is?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik date niet met mannen die Dick heten
Ik heb er een van Italiaanse afkomst, lieve jongen denk ik, mooie lange haren ook, sterke kin, beetje casual type maar niet te, kapitein van een cruiseschip, Giovanni heet die, 35 jaar oud, geen kinderwens en hij schrijft graag gedichtjes over dieren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje is beetje een zonnnebanktype. In de beschrijving stond dat hij van zon houdt maar gaat m denk ik niet worden.
De ander is een grote reus die in zijn profiel had staan dat hij van Thais en van bitterballen houdt.
Geef je hem toch een koosnaampje, kun je zelf uitkiezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik date niet met mannen die Dick heten
Is dat die kerel van de Costa Concordia?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er een van Italiaanse afkomst, lieve jongen denk ik, mooie lange haren ook, sterke kin, beetje casual type maar niet te, kapitein van een cruiseschip, Giovanni heet die, 35 jaar oud, geen kinderwens en hij schrijft graag gedichtjes over dieren.
Die als eerste eruit naaidequote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat die kerel van de Costa Concordia?
Werd die ramp niet veroorzaakt doordat hij stoer dicht langs de kust wilde varen omdat hij vrouwtje 3000 wilde imponeren?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat die kerel van de Costa Concordia?
Dit is stiekem Freek Vonkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daniël werkt in de dierentuin en verzorgt rode panda’s. Hij heeft een vader uit Tunesië en Nederlandse moeder. 34 jaar en nooit echt tijd gehad voor relaties omdat de beestjes voorgingen. Bij zijn vorige vakantie heeft hij een baby-olifantje gered die vast zat in een kuil. De lokale bevolking heeft ieder jaar een Daniël-dag waarbij hij als een koning sushi mag eten.
Had ook wel een actie van jouw kunnen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd die ramp niet veroorzaakt doordat hij stoer dicht langs de kust wilde varen omdat hij vrouwtje 3000 wilde imponeren?
Zoiets was het welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd die ramp niet veroorzaakt doordat hij stoer dicht langs de kust wilde varen omdat hij vrouwtje 3000 wilde imponeren?
Sad but truequote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had ook wel een actie van jouw kunnen zijn
I knowquote:
gewoon aanleren dattie op lul reageertquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
kan niet als je op vakantie bent dat ik Dick moet roepen
Met die kop van 'm is het knap dat ie überhaupt interesse krijgt van vrouwenquote:
Ook niet mijn type qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met die kop van 'm is het knap dat ie überhaupt interesse krijgt van vrouwen
Vangt alle spinnen in huis en voor je verjaardag krijg je een gecko of een rode panda.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
dat denk ik regelmatig over vrouwen....quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joepie, wel continu tegen die paardenbek aan kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vangt alle spinnen in huis en voor je verjaardag krijg je een gecko of een rode panda.
Mooi zo 👌quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denk ik regelmatig over vrouwen....
Oog wil ook wat jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joepie, wel continu tegen die paardenbek aan kijken
Die zanger van chef specialquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal, welke bekende Nederlanders spreken je wel aan. Dan weten we je type wat beter.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Oke ongemakkelijk
Stap de lift in. Staat die buurman die biertjes wilde drinken.
Oh wat leuk zegt die. Durf je wel. Er is toch aantrekkingskracht...
We stappen de lift uit. Staat er een vent. Begint tegen die buurman zo van js dat je nieuwe wijfie![]()
lekker hoor
![]()
![]()
Nu durf je zeker nooit meer de lift te pakken?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Oke ongemakkelijk
Stap de lift in. Staat die buurman die biertjes wilde drinken.
Oh wat leuk zegt die. Durf je wel. Er is toch aantrekkingskracht...
We stappen de lift uit. Staat er een vent. Begint tegen die buurman zo van js dat je nieuwe wijfie![]()
lekker hoor
![]()
![]()
Das echt een leuke jongen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel iets mee. Man met goede kaaklijn zoeken we.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Laatst op werk ook een man. Hey wijfie zegt die. Kijk hem zo aan. K zeg pardon? Zegt die oh sorry. Noemt die mij schatje
![]()
Tyft op
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Laatst op werk ook een man. Hey wijfie zegt die. Kijk hem zo aan. K zeg pardon? Zegt die oh sorry. Noemt die mij schatje
![]()
Tyft op
Lijkt sprekend op Boris Becker, die zal wel op de markt zijn denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel iets mee. Man met goede kaaklijn zoeken we.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt spreken op Boris Becker, die zal wel op de markt zijn denk ik.
Elk blondje keur ik ongezien goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Geen alarmbellen hier. Nu nog de goedkeuring van US en we kunnen door.
Ballie verlaat alleen haar huis nog via de regenpijpquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu durf je zeker nooit meer de lift te pakken?
Tikje tokkie wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
Was echt ongepast. Stond er ook zo bij van wtf. K woon hier
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie verlaat alleen haar huis nog via de regenpijp
Oh ik reed hierlangsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:55 schreef DaMart het volgende:
Ik reed gisteren langs deze tent en om de een of andere reden moest ik meteen aan @:Bitterbal denken.
[ afbeelding ]
Die zal binnenkort nog wel eens een poging wagen vrees ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
De buurman als hij dit nog eens doet
[ afbeelding ]
Enige wat helpt is een duidelijke NEE maar dat heeft ze gelukkig gezegd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal binnenkort nog wel eens een poging wagen vrees ik.
Dan krijg je hem nooit meer van je bankquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Kan hem dus niet vragen om de spinnen weg te halen
Dan moet je wel erg tussen de regels lezen. Ik de k dat hij nog wel een opening ziet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige wat helpt is een duidelijke NEE maar dat heeft ze gelukkig gezegd.
Helemaal niks. Rij dan ook niet naar Zuid Frankrijk nu maar naar Normandiequote:
Blijkt hij Griekse genen te hebben of zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg tussen de regels lezen. Ik de k dat hij nog wel een opening ziet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt hij Griekse genen te hebben of zo.
Dag daarna weer in de lift maar dan Ballie alleen die niet meer goed kan lopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet de oplossing, samen met Buda (twee meter lang) de lift op en neer pakken tot de buurman erbij instapt, daarna zeg je net iets te hard "Ooooh mijn dierbare echtgenoot, ik kan niet wachten tot we thuis zijn, cara mia"
Verkeerde account UitStralingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dag daarna weer in de lift maar dan Ballie alleen die niet meer goed kan lopen.
Nog wel meer zelfsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je op deze zin en Fok! gaat googelen dan krijg je serieus 18.500 hits.
Dat is wel een heerlijk stuk snelwegquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Rij dan ook niet naar Zuid Frankrijk nu maar naar Normandie
Fijne vakantie Koen!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Rij dan ook niet naar Zuid Frankrijk nu maar naar Normandie
centrum? genoeg parkeergarages toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Heb met nicht afgesproken in den haag. Die kan nu natuurlijk geen parkeerplaats vinden. Ja dat had je ook wel kunnen vertellen
Kan toch niet, parkeergarages zatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Heb met nicht afgesproken in den haag. Die kan nu natuurlijk geen parkeerplaats vinden. Ja dat had je ook wel kunnen vertellen
Was een van m'n tofste vakantiesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ooit naar de stranden en musea daar..
mijn familielid appt net foto's en ik ben jaloers.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon ergens neergooien, wegslepen is goedkoper dan parkeren.
ooit overgetwijfeld toen ik in disney was, gewoon dagje naar normandie van maken, met trein ed kon dat best goedquote:
M'n zus en zwager hebben dat een keer dus andersom gedaan, van Normandië last-minute naar Disneyquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit overgetwijfeld toen ik in disney was, gewoon dagje naar normandie van maken, met trein ed kon dat best goed
mobiel:quote:
Vette natuur ook, die krijtrotsen bij Etretât en Fécamp.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:56 schreef Karzai het volgende:
mooi gebied ook veel mooie Kathedralen en kastelen
Dat mensen toch altijd weer op zaterdag gaan rijden om vervolgens een halve dag in de file te staanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef mschol het volgende:
1.090 kilometer file in Frankrijk, zes uur vertraging op Route du Soleil
rip als je daar inzit
Gisteravond en nacht stond er al file. Maar mensen pakken graag dat beetje extra mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat mensen toch altijd weer op zaterdag gaan rijden om vervolgens een halve dag in de file te staan![]()
Verzonden vanaf mijn zonnebedje op het balkon![]()
Ik ook niet, maar ga sowieso niet naar dat soort plekken als iedereen vakantie heeft. De horrorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteravond en nacht stond er al file. Maar mensen pakken graag dat beetje extra mee.
Wij hebben dat gelukkig nooit gedaan.
wanneer ga je over?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Zo ben weer lekker aan het opruimen en spullen weg aan het gooien. Ik ga maar een kleine opslag huren, dan kan ik ook niet teveel troep meeverhuizen.
vaak geen keus he ivm aankomstdagenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat mensen toch altijd weer op zaterdag gaan rijden om vervolgens een halve dag in de file te staan![]()
Eerste weekend van oktober denk ik. Maar ben alvast de spullen die ik niet dagelijks gebruik aan het inpakken, dat gaat allemaal de opslag in.quote:
oh dat duurt nog twee maandenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste weekend van oktober denk ik. Maar ben alvast de spullen die ik niet dagelijks gebruik aan het inpakken, dat gaat allemaal de opslag in.
Ja precies, ga volgende week ook alvast wat spullen te koop zetten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat duurt nog twee maandenu al aan het inpakken. Je kan er vast wat kleren naartoe brengen, maar dat heb je vast al gedaan. Je overtollige eettafel verkopen. boeken die je gelezen hebt naar de kringloop brengen. Servies en dubbele keukenspulllen die je niet meer nodig hebt
Hoop dat ze nu wel aan het eten zit ondertussen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:31 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal waar ging je lunchen? gouden hooft scheen wel lekker te zijn
nog steeds parkeerplaats aan het zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoop dat ze nu wel aan het eten zit ondertussen.
Met dit schijtweer nog wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nog steeds parkeerplaats aan het zoeken
het was druk in centrum
Maar jij woont al op een mooie plekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh dat is een jasquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn softshell was een tikje te warm
wat voor prentjes?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n prentjes zijn er.![]()
Per ongeluk het goede bezorgadres gekozen, normaal gaat alles naar het werk.
Goud prikt wel lastig met die staak.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:31 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal waar ging je lunchen? gouden hooft scheen wel lekker te zijn
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is een jasIk ben nog niet buiten geweest
in de tijd dat ik in de stad rond liep/wachtte op OV heb ik in een kwartier tijd (stomme werkzaamheden, verkeerde halte gezeik) 3x paraplu open kunnen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toen ik wegging regende en waaide het.
niet mijn stijl, maar ik ben blij dat jij er blij mee bentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hiervandaan: https://www.jenniferhrabotalesser.com/prints Die met de raafjes en de octo.
ik denk dat ze meer centrum centrum was.. niet nep-centrum storesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
was net in de Megastores maar heb @:bitterbal niet gespot.
K ben altijd op grote markt :pquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
in de tijd dat ik in de stad rond liep/wachtte op OV heb ik in een kwartier tijd (stomme werkzaamheden, verkeerde halte gezeik) 3x paraplu open kunnen doen
Prijs de heerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
was net in de Megastores maar heb @:bitterbal niet gespot.
Die Zwitserse is een beetje irritant, maar verder leuk filmpjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi wat een tof dialect hebben jullie in Zürich![]()
Alleen bij een andere letter.. de harde G doen we hier na de K. Ikea = IkGeaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook gewoon dezelfde keelklanken als hier in Nederland
Ze is een tikje aanwezigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die Zwitserse is een beetje irritant, maar verder leuk filmpje
Heb wel eens het idee dat jij op een andere planeet leeft dan wijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
Goedenmiddag medeplaneetbewoners
Tja is voor de meeste de eerste dag van hun vakantie en dan willen ze gelijk weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat project is nog in ontwikkelingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel eens het idee dat jij op een andere planeet leeft dan wijMaar goedemiddag DIMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooooow heheh. Dat was boekje één. Toch de hele dag mee bezig geweest.Oh wat leuk flesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een heel wild zwijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder heeft een wild zwijn gekocht, kan morgen worstjes en hamburgertjes ophalen![]()
Van de week een rollade eten samen
Stil maar, jij krijgt er zodalek nog eentjequote:
Een hele?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder heeft een wild zwijn gekocht, kan morgen worstjes en hamburgertjes ophalen![]()
Van de week een rollade eten samen
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooooow heheh. Dat was boekje één. Toch de hele dag mee bezig geweest.Wat een tof ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die ken ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.grutto.com/nl/ons-vlees/wildzwijn-pakket
zijn kleine porties, dat is zoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die ken ik.![]()
Maar je krijgt een hoop soorten vlees waar ik niets mee kan.
En dunne biefstukjes
met welk vlees kan je niets dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die ken ik.![]()
Maar je krijgt een hoop soorten vlees waar ik niets mee kan.
En dunne biefstukjes
pleur het maar in de pan op hoog vuur, zullen we wel zien hoe sappig dat goedkope vlees is.quote:
Ja he?quote:
poulet stoven of soep van makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Poulet. Worstjes.
En biefstukjes van 100 gram kun je amper goed bakken.
Creabea hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja he?75 is ook niet niks tenslotte. Ben er deermate tevreden over dat ik er ook eentje voor mezelf besteld heb
Mja. Ik haal liever gewoon een kilostuk bij de sligro.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
poulet stoven of soep van maken
worst kan je gewoon bakken
Biefstuk even kort om en om bakken
Vraagje Karzai, heb jij wel een nagedacht en financieel na gedacht over die, ik koop een koe vleespakket?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
poulet stoven of soep van maken
worst kan je gewoon bakken
Biefstuk even kort om en om bakken
Aahquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat steaks en medallions geen biefstuk
Financieel nagedacht jazeker, in een restaurant ben je een stuk meer kwijt voor een goed stukje vlees en zijn de porties net zo klein. En ik kan het betalenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Vraagje Karzai, heb jij wel een nagedacht en financieel na gedacht over die, ik koop een koe vleespakket?
alleen op grote schaal, ik weet het niet ben geen boerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:04 schreef christmastsunami het volgende:
zou het kunnen werken? op een supermarktprijs of iets daar boven?
Wat ga je nu eten dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Lekker klam buiten
Ik wilde zonnebloemen halen maar die hadden ze niet.
dat die vriezer dan vol zit omdat je alles in 1 keer koopt is ook waarom ik twijfelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
Maar ik heb nu drie keer een pakket gekocht bij de grutto, nadeel is dat de vriezer vol zit
Ik koop ook biologisch vlees bij de picnic, niet alles maar wel veel
Dat geloof ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:50 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond sparerribs bij eem amerikaanse vriendin, dat wordt vast lekker
Er zijn wel alternatieven hoor, mijn vader gaat vaak naar een boer in abcoude die zijn eigen vee verkooptquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:11 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dat die vriezer dan vol zit omdat je alles in 1 keer koopt is ook waarom ik twijfel
grotere vriezer kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
Maar ik heb nu drie keer een pakket gekocht bij de grutto, nadeel is dat de vriezer vol zit
Ik koop ook biologisch vlees bij de picnic, niet alles maar wel veel
ja ga ik ook doen met met mijn moedertjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grotere vriezer kopen
maar ik deel de laatste tijd grutto pakketten met m'n ouders. werkt wel chill.
je wordt nog eens een falmingoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een blouse met flamingos , oh en een shirt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een blouse met flamingos , oh en een shirt
[ afbeelding ]
Van Mora dus denk niet biologisch.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
toch wel biologisch he, niet van dat samengeperste karton!
Nee zijn er niet heel veel. Van die ovensnacks he, zit vaak maar weinig in.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Vraag net op feesboek in zo'n lokale groep of iemand me een goede verhuisfirma aan kan raden. "Zelf busje huren". Ja jezus Ria, als dat een optie was kwam ik hier niet om verhuisfirma's vragen of wel
heb je dat gezegdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Vraag net op feesboek in zo'n lokale groep of iemand me een goede verhuisfirma aan kan raden. "Zelf busje huren". Ja jezus Ria, als dat een optie was kwam ik hier niet om verhuisfirma's vragen of wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee precies.. iets met brood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:04 schreef mschol het volgende:
Dat zijn altijd rotmomentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte, niet oud gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tap tap tap
MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sowieso feesboekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Las laatst iemand op feesboek die zei zich nog niet te hebben laten vaccineren omdat ze het te druk had en niet twee dagen ziekig kon zijn door het vaccin.maandenlang ja? En als je Corona of wat dan ook krijgt en onverwachts uit de running bent vergaat de wereld ook niet Gerda.
KÖTTBULLARquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Chrome vraagt of ie deze pagina van zweeds naar nederlands noet vertalen
Winnie. Zin om kapsalon te bestellen of zoquote:
hej välkommen tillbakaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
ja ik weet 't ook nog niet.. eigenlijk ook (nog) geen honger ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Winnie. Zin om kapsalon te bestellen of zo
Youtube biedt me steeds Hongaarse ondertiteling aanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar je bent ook een halve.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Youtube biedt me steeds Hongaarse ondertiteling aan
Hier een tijdje gehad of ik van Fries naar Nederlands moet vertalenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:16 schreef kwiwi het volgende:
O ja dat had ik op m'n oude telefoon. Of Afrikaans, maar oke dat begrijp ik dan nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier een tijdje gehad of ik van Fries naar Nederlands moet vertalen
vad blir det till middag?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tack så mycket![]()
Nu denken jullie natuurlijk, dit googled ze.. maar dat wist ik toevallig
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet even bedenken of dit positief is
Wat is een halfje?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Oh ik dacht dat het over 'een halfje' ging
Wat is MCH?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is MCH-speak voor een downie.
Oh? die uitleg kende ik nog nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MCH? Medisch Centrum Haaglanden?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
![]()
Budaddy is altijd wel klaar voor de Bubattle jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh. Nee ik beeld me altijd in dat Budaconda altijd helemaal in vorm is
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Budaddy is altijd wel klaar voor de Bubattle ja
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh. Nee ik beeld me altijd in dat Budaconda altijd helemaal in vorm is
Ik zie me jou voor me als die neger van old spice.. maar dan een Hongaarse neger ofzo..quote:
Mja, klopt niet helemaal met de realiteitquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zie me jou voor me als die neger van old spice.. maar dan een Hongaarse neger ofzo..
'I'm budaddy what's your specialty?'
don't ruin it nowquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, klopt niet helemaal met de realiteit
Nou, heel Fran z'n dagdroom naar de mallemoeren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, klopt niet helemaal met de realiteit
nee, wij krijgen de koude golfquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
zouden wij niet ook een beetje van die hittegolf krijgen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Nog een maandje en dan komt de herfst er weer langzaam aan jongens
Zuurkoolstamppoet met spekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zin in kippenvleugels.. maar geen KFC in de buurt.. en ook geen zin om naar de McD te rijden om een kip20
#FWP
@bitterbal be like:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Moet m'n ma nog eens vragen naar dat hutspot recept met zoete aardappel. dat was wel lekkerquote:
Winkels zijn dicht toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:36 schreef mschol het volgende:
waarom kan ik mijzelf niet in 2'en delen...
ene helft wil weg (doelloos shoppen ofzo) andere helft wil niet weg, en smurf kleding aan
maar in een vriezer blijft ze langer goedquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja een bitterbal ligt natuurlijk liever in de airfyer dan de vriezer.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |