SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bowlen met ballies?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:55 schreef DaMart het volgende: Ik reed gisteren langs deze tent en om de een of andere reden moest ik meteen aan @:Bitterbal denken. [ afbeelding ]
Ja is dezelfde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond Harrie Jekkers met Klein Orkest op TV.
Volgens mij hetzelfde wat ze vorig jaar al uit hebben gezonden. DUs ik denk niet dat ik kijk...
Eentje is beetje een zonnnebanktype. In de beschrijving stond dat hij van zon houdt maar gaat m denk ik niet worden.quote:
hoe heten ze?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje is beetje een zonnnebanktype. In de beschrijving stond dat hij van zon houdt maar gaat m denk ik niet worden.
De ander is een grote reus die in zijn profiel had staan dat hij van Thais en van bitterballen houdt.
En als de achternaam Kok is?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik date niet met mannen die Dick heten
Ik heb er een van Italiaanse afkomst, lieve jongen denk ik, mooie lange haren ook, sterke kin, beetje casual type maar niet te, kapitein van een cruiseschip, Giovanni heet die, 35 jaar oud, geen kinderwens en hij schrijft graag gedichtjes over dieren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje is beetje een zonnnebanktype. In de beschrijving stond dat hij van zon houdt maar gaat m denk ik niet worden.
De ander is een grote reus die in zijn profiel had staan dat hij van Thais en van bitterballen houdt.
Geef je hem toch een koosnaampje, kun je zelf uitkiezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
ik date niet met mannen die Dick heten
Is dat die kerel van de Costa Concordia?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er een van Italiaanse afkomst, lieve jongen denk ik, mooie lange haren ook, sterke kin, beetje casual type maar niet te, kapitein van een cruiseschip, Giovanni heet die, 35 jaar oud, geen kinderwens en hij schrijft graag gedichtjes over dieren.
Die als eerste eruit naaidequote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat die kerel van de Costa Concordia?
Werd die ramp niet veroorzaakt doordat hij stoer dicht langs de kust wilde varen omdat hij vrouwtje 3000 wilde imponeren?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat die kerel van de Costa Concordia?
Dit is stiekem Freek Vonkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daniël werkt in de dierentuin en verzorgt rode panda’s. Hij heeft een vader uit Tunesië en Nederlandse moeder. 34 jaar en nooit echt tijd gehad voor relaties omdat de beestjes voorgingen. Bij zijn vorige vakantie heeft hij een baby-olifantje gered die vast zat in een kuil. De lokale bevolking heeft ieder jaar een Daniël-dag waarbij hij als een koning sushi mag eten.
Had ook wel een actie van jouw kunnen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd die ramp niet veroorzaakt doordat hij stoer dicht langs de kust wilde varen omdat hij vrouwtje 3000 wilde imponeren?
Zoiets was het welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werd die ramp niet veroorzaakt doordat hij stoer dicht langs de kust wilde varen omdat hij vrouwtje 3000 wilde imponeren?
Sad but truequote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had ook wel een actie van jouw kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |