Er zal wel veel gewisseld worden denk ik.quote:
Hij zal wel geblesseerd zijn maar dat willen ze een beetje stil houden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh nee, Bijlow krijgt écht rust.
Nou ja, hij had het ook erg druk afgelopen donderdag.
Dat vind ik ook een beetje overdreven. Denk dat Slot vooral Kokcu in een aanvallendere rol wil zien, wat hem statistisch gezien beter ligt. Antonucci is daarbij gewoon geen controleur. Is toch een prima speler om op de flank of op 10 in te brengen. Kan nog veel stappen maken dit jaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef Pistolero het volgende:
Antonucci kunnen we dus inmiddels ook al weer als miskoop bestempelen. Weer 2 miljoen weggeflikkerd, lekker man. Goed beleid.
De vraag is of Til ook zo effectief is als er geen bliksemafleider voor/naast hem staat. Immers had ook Pellè nodig. Maar ben wel benieuwd naar Kökcü nuquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje overdreven. Denk dat Slot vooral Kokcu in een aanvallendere rol wil zien, wat hem statistisch gezien beter ligt. Antonucci is daarbij gewoon geen controleur. Is toch een prima speler om op de flank of op 10 in te brengen. Kan nog veel stappen maken dit jaar.
Ik vind het fijn dat Slot zoekt naar eventueel andere opties in de spitspositie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of Til ook zo effectief is als er geen bliksemafleider voor/naast hem staat. Immers had ook Pellè nodig. Maar ben wel benieuwd naar Kökcü nu
Nooit meer Ferquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til spits, interessant. Fer op het middenveld
Lekker overdreven, hij is er pas een paar weken. Laten we nou even wachten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef Pistolero het volgende:
Antonucci kunnen we dus inmiddels ook al weer als miskoop bestempelen. Weer 2 miljoen weggeflikkerd, lekker man. Goed beleid.
Ik had wel verwacht dat Bozenik in ieder geval wat kansen zou krijgen. Maar wellicht is het voor Arne op de training al duidelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef fetX het volgende:
Het feit dat ‘ie het een en ander aan het proberen is in die spitspositie geeft voor de zoveelste keer aan dat we gewoon een spits missen.
Tot zover deze open deur.
Ja, interessant.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Middenveld met Fer, Til en Toornstra. Sinisterra in de spits en Kokcu in een vrije rol op linksbuiten.
Ben benieuwd.
Die kan er gewoon écht geen klote vanquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Bozenik in ieder geval wat kansen zou krijgen. Maar wellicht is het voor Arne op de training al duidelijk.
Ik denk het laatste. Hij begint al met Bannis, Linssen en nu weer Til in de spits. Dan zit het niet goed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Bozenik in ieder geval wat kansen zou krijgen. Maar wellicht is het voor Arne op de training al duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |