abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200685637
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach ja, want Advocaat heeft er alles uitgeperst ja.

Leuke take was dat toch vorig seizoen
Vorig seizoen was inderdaad nogal vervelend. Maar het zal mij niet verbazen als het dit seizoen nog veel slechter gaat. Niet alleen door de speelwijze die niet past bij deze spelers, maar ook omdat je Berghuis mist en je van Alireza niet dezelfde statistieken kan verwachten.
Maar ach..misschien valt het mee.
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:42:14 #277
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200685763
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vorig seizoen was inderdaad nogal vervelend. Maar het zal mij niet verbazen als het dit seizoen nog veel slechter gaat. Niet alleen door de speelwijze die niet past bij deze spelers, maar ook omdat je Berghuis mist en je van Alireza niet dezelfde statistieken kan verwachten.
Maar ach..misschien valt het mee.
De kans is inderdaad groot dat Alireza niet hetzelfde rendement gaat halen als Berghuis, maar hoe weet je nu al dat "de speelwijze van Slot" niet bij deze spelers past? Hoe vaak heb je Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner nou zien voetballen? De hele rechterkant is nieuw.

Geef het gewoon wat tijd.
pi_200685848
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De kans is inderdaad groot dat Alireza niet hetzelfde rendement gaat halen als Berghuis, maar hoe weet je nu al dat "de speelwijze van Slot" niet bij deze spelers past? Hoe vaak heb je Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner nou zien voetballen? De hele rechterkant is nieuw.

Geef het gewoon wat tijd.
Ok..de nieuwe spelers kan je nog niet beoordelen maar van wat we al hadden kan ik alleen maar zeggen dat ik daar geen vertrouwen in heb. Als je veel voetbal hebt gezien dan kun je toch wel een beetje beoordelen wat goed is en wat niet
pi_200685946
De Telegraaf meldt trouwens dat Feyenoord hoopt Joey Veerman via een spelersruil naar Feyenoord te halen.

Het zou dan gaan om 1 of 2 spelers die kant op.

Ik wens ze veel succes. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200685960
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt trouwens dat Feyenoord hoopt Joey Veerman via een spelersruil naar Feyenoord te halen.

Het zou dan gaan om 1 of 2 spelers die kant op.

Ik wens ze veel succes. :')
Leuke club voor Diemers.
pi_200685974
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Leuke club voor Diemers.
Zeker. Maar wie wil nou Diemers hebben joh?

Bovendien zal er nog minimaal één speler die kant op moeten dan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200685987
Ah, het zou gaan om Diemers en Bozenik volgens mij.
  maandag 2 augustus 2021 @ 00:14:56 #283
262211 hhh38
pi_200685997
Goeie poging _O-

Doe anders Kelly er ook nog bij
pi_200686005
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
Goeie poging _O-

Doe anders Kelly er ook nog bij
Ik denk dat ze er nog niet eens komen met Diemers + Teixeira + Fer + Bozenik + Vente.

Het zou wel lekker opruimen.
pi_200686066
Bozenik? En we zijn al zo goed voorzien in de spits :')
pi_200686090
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, het zou gaan om Diemers en Bozenik volgens mij.
Heerenveen kan dat salaris nooit betalen.
pi_200686108
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Bozenik? En we zijn al zo goed voorzien in de spits :')
Ze kunnen beter eerst de bezem er eens goed doorheen halen en wat kwaliteit binnenhalen en de rest opvullen met jeugd.

Linssen,Diemers,Texeira,Fer,Conteh,Haps en Bozenik moet je gewoon opruimen.
pi_200687887
Blijkbaar wilde Geertruida 1.8 miljoen bruto om zijn contract met 1 jaartje te verlengen tot 2023.

Tweet wel weer verwijderd, maar als dit waar is :')
pi_200688303
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar wilde Geertruida 1.8 miljoen bruto om zijn contract met 1 jaartje te verlengen tot 2023.

Tweet van wie?
pi_200688326
Alles op op alles zetten om Veerman binnen te kunnen halen :')

Steeds minder vertrouwen in Arnesen
blablablabla
pi_200688329
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:15 schreef CR7 het volgende:

[..]

Tweet van wie?
FeyenoordTM

Zou wel erg bizar zijn. Kan het haast niet geloven ook dus zet er mn vraagtekens bij. :')
pi_200688377
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef Elan het volgende:

Alles op alles door Diemers, Bozenik of weet ik veel wie in te zetten? :')
pi_200688425
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef Elan het volgende:

Nou ja, Diemers kunnen we goed missen natuurlijk.

Bozenik al minder.

Maar Heerenveen is ook niet gek natuurlijk. Het is maar de vraag of ze zitten te wachten op Diemers of spelers van nog minder allure als Burger, Bannis of Vente. Bozenik is eigenlijk de enige speler die enige waarde vertegenwoordig momenteel die interessant is voor SC Heerenveen.
pi_200688488
Die spelersruil gaat er natuurlijk nooit komen. De gecombineerde transferwaarde van spelers die je kwijt wil komt niet in de buurt van wat Heerenveen denkt dat Veerman waard is. Het komt allemaal wat wanhopig over.
  maandag 2 augustus 2021 @ 08:40:31 #295
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200688531
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 07:25 schreef Pistolero het volgende:

Absurd, wat denkt ie wel. Gelukkig zit de bank van Feyenoord ook wel lekker.
Makkelijk eerste
pi_200688656
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:25 schreef CR7 het volgende:

[..]

Alles op alles door Diemers, Bozenik of weet ik veel wie in te zetten? :')
Ja want dat Heerenveen is compleet gek natuurlijk en gaan Diemers ruilen voor Veerman.

Bozenik heeft voor onze begrippen serieus geld gekost, als die nu eigenlijk al afgeschreven zou zijn of in elk geval als wisselgeld moet fungeren spreekt dat ook niet in het voordeel van Arnesen trouwens.
blablablabla
  maandag 2 augustus 2021 @ 08:51:46 #297
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_200688719
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Gernot een genot of valt het tegen? Serieuze vraag.
Ik vond hem best goed. Heeft prima inspeelpass en probeert ook snel naar voren te spelen. Verdedigend nog niet veel van hem kunnen zien, maar hij liep er wel alsof hij er al een tijd speelt. Dat is in ieder geval 1 probleem minder.
pi_200688796
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ik vond hem best goed. Heeft prima inspeelpass en probeert ook snel naar voren te spelen. Verdedigend nog niet veel van hem kunnen zien, maar hij liep er wel alsof hij er al een tijd speelt. Dat is in ieder geval 1 probleem minder.
Precies, vond hem wel vertrouwenwekkend aan de bal.

Wat dat betreft ook tendentieus om nét dat ene passje dat mislukte eruit te pikken om over te zeiken (deden ze bij Oranje zomer ook bijvoorbeeld).

Ik heb hem ook een goede pass zien geven achter de verdediging op Bozenik, die Bozenik eigenlijk had moeten afmaken.
pi_200688829
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want dat Heerenveen is compleet gek natuurlijk en gaan Diemers ruilen voor Veerman.

Bozenik heeft voor onze begrippen serieus geld gekost, als die nu eigenlijk al afgeschreven zou zijn of in elk geval als wisselgeld moet fungeren spreekt dat ook niet in het voordeel van Arnesen trouwens.
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.

Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:07:08 #300
262211 hhh38
pi_200688958
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.

Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
Bozenik is wel een mispeer, maar de andere spelers zijn allemaal voor een prikkie gehaald. Dat zullen altijd gokjes zijn, kan hem moeilijk kwalijk nemen dat het (nog) niet goed uit is gepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')