Vorig seizoen was inderdaad nogal vervelend. Maar het zal mij niet verbazen als het dit seizoen nog veel slechter gaat. Niet alleen door de speelwijze die niet past bij deze spelers, maar ook omdat je Berghuis mist en je van Alireza niet dezelfde statistieken kan verwachten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach ja, want Advocaat heeft er alles uitgeperst ja.
Leuke take was dat toch vorig seizoen
De kans is inderdaad groot dat Alireza niet hetzelfde rendement gaat halen als Berghuis, maar hoe weet je nu al dat "de speelwijze van Slot" niet bij deze spelers past? Hoe vaak heb je Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner nou zien voetballen? De hele rechterkant is nieuw.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was inderdaad nogal vervelend. Maar het zal mij niet verbazen als het dit seizoen nog veel slechter gaat. Niet alleen door de speelwijze die niet past bij deze spelers, maar ook omdat je Berghuis mist en je van Alireza niet dezelfde statistieken kan verwachten.
Maar ach..misschien valt het mee.
Ok..de nieuwe spelers kan je nog niet beoordelen maar van wat we al hadden kan ik alleen maar zeggen dat ik daar geen vertrouwen in heb. Als je veel voetbal hebt gezien dan kun je toch wel een beetje beoordelen wat goed is en wat nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is inderdaad groot dat Alireza niet hetzelfde rendement gaat halen als Berghuis, maar hoe weet je nu al dat "de speelwijze van Slot" niet bij deze spelers past? Hoe vaak heb je Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner nou zien voetballen? De hele rechterkant is nieuw.
Geef het gewoon wat tijd.
Leuke club voor Diemers.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt trouwens dat Feyenoord hoopt Joey Veerman via een spelersruil naar Feyenoord te halen.
Het zou dan gaan om 1 of 2 spelers die kant op.
Ik wens ze veel succes.
Zeker. Maar wie wil nou Diemers hebben joh?quote:
Ik denk dat ze er nog niet eens komen met Diemers + Teixeira + Fer + Bozenik + Vente.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
Goeie poging
Doe anders Kelly er ook nog bij
Heerenveen kan dat salaris nooit betalen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, het zou gaan om Diemers en Bozenik volgens mij.
Ze kunnen beter eerst de bezem er eens goed doorheen halen en wat kwaliteit binnenhalen en de rest opvullen met jeugd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Bozenik? En we zijn al zo goed voorzien in de spits
Tweet van wie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar wilde Geertruida 1.8 miljoen bruto om zijn contract met 1 jaartje te verlengen tot 2023.
Tweet wel weer verwijderd, maar als dit waar is
FeyenoordTMquote:
Alles op alles door Diemers, Bozenik of weet ik veel wie in te zetten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef Elan het volgende:
Alles op op alles zetten om Veerman binnen te kunnen halen
Steeds minder vertrouwen in Arnesen
Nou ja, Diemers kunnen we goed missen natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef Elan het volgende:
Alles op op alles zetten om Veerman binnen te kunnen halen
Steeds minder vertrouwen in Arnesen
Absurd, wat denkt ie wel. Gelukkig zit de bank van Feyenoord ook wel lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar wilde Geertruida 1.8 miljoen bruto om zijn contract met 1 jaartje te verlengen tot 2023.
Tweet wel weer verwijderd, maar als dit waar is
Ja want dat Heerenveen is compleet gek natuurlijk en gaan Diemers ruilen voor Veerman.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alles op alles door Diemers, Bozenik of weet ik veel wie in te zetten?
Ik vond hem best goed. Heeft prima inspeelpass en probeert ook snel naar voren te spelen. Verdedigend nog niet veel van hem kunnen zien, maar hij liep er wel alsof hij er al een tijd speelt. Dat is in ieder geval 1 probleem minder.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Gernot een genot of valt het tegen? Serieuze vraag.
Precies, vond hem wel vertrouwenwekkend aan de bal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed. Heeft prima inspeelpass en probeert ook snel naar voren te spelen. Verdedigend nog niet veel van hem kunnen zien, maar hij liep er wel alsof hij er al een tijd speelt. Dat is in ieder geval 1 probleem minder.
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat Heerenveen is compleet gek natuurlijk en gaan Diemers ruilen voor Veerman.
Bozenik heeft voor onze begrippen serieus geld gekost, als die nu eigenlijk al afgeschreven zou zijn of in elk geval als wisselgeld moet fungeren spreekt dat ook niet in het voordeel van Arnesen trouwens.
Bozenik is wel een mispeer, maar de andere spelers zijn allemaal voor een prikkie gehaald. Dat zullen altijd gokjes zijn, kan hem moeilijk kwalijk nemen dat het (nog) niet goed uit is gepakt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.
Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |